2015-12-11, 22:14
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Nej, det finns bara vissa spår åt det hållet. Men om BO är pedofil så kan det vara ett "hatbrott" då dessa är en liten utsatt grupp.

Har du problem med det eller?

Vilka spår går åt pedofilhållet?
Citera
2015-12-11, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten

Bara folk som tror att om man är en äldre man som söker efter sex på internet särskilt killar så blir man automatisk pedofil.
Citera
2015-12-11, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten

BO:s närvaro på forumet BC.
Citera
2015-12-11, 22:21
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45-70
Nu har jag drygt 30 år kvar innan jag uppnår BO:s ålder, men kan verkligen ditt exempel få en parkinson-sjuk få till en råribba?

Anledningen till frågan är att en ansvarig för stora upphandlingar i min närhet drabbats av parkinson.

För att gå ontopic så vill jag gärna ha svar från ex.vis. gamla elever som minns hur det var på den tiden då han var rektor?

Oj oj oj, efterbliven är du helt klart. Skärp dig och håll dig till ämnet.

Du frågar alltså om en man som arbetar med upphandlingar kan få ribba??

Har du druckit målarfärg igen
Citera
2015-12-11, 22:22
Medlem
Citat:
BO:s närvaro på forumet BC.

BC är ingen pedo sida, skärp dig för fan
Citera
2015-12-11, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Inte för dig och mig kanske, men för vissa är den det. Hur svårt är det att fatta?
Citera
2015-12-11, 22:35
Medlem
Citat:
Inte för dig och mig kanske, men för vissa är den det. Hur svårt är det att fatta?

Du kan säga så om det mesta på internet.
Citera
2015-12-11, 22:39
Medlem
Citat:
Lägg av med dina fjantiga teorier nu. BC är inte en peddosida. Ser du några ungar som postar där? Nä precis. Så pedofiler skulle alltså träffas där för att umgås med sig själva och dela bilder privat? Jamen vad smart, på en sajt som inte är för det syftet, på servrar dom själva inte kontrollerar. Då är ju facebook också en pedofilsida, eller varför inte instagram, eller blocket, eller hitta.se...
Gå och lägg dig och sov på saken din tomte.
Citera
2015-12-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan

Nej, Bc är ingen pedofilsida. Den domineras av folk som vänsterprasslar, och domineras av män i 40-50-årsåldern. Men de flesta är betydligt äldre än vad de utger sig för att vara. Förvisso en del förtäckt prostitution men de yngsta vänder sig nog hellre till andra sidor. BC har dessutom blivit allt bättre på att upptäcka och stänga av dem som inte följer reglerna.
Citera
2015-12-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noaksknark
Lägg av med dina fjantiga teorier nu. BC är inte en peddosida. Ser du några ungar som postar där? Nä precis. Så pedofiler skulle alltså träffas där för att umgås med sig själva och dela bilder privat? Jamen vad smart, på en sajt som inte är för det syftet, på servrar dom själva inte kontrollerar. Då är ju facebook också en pedofilsida, eller varför inte instagram, eller blocket, eller hitta.se...
Gå och lägg dig och sov på saken din tomte.

Hade ingen kännedom om BC innan denna tråd då jag loggade in som hastigast. Skulle tro att sidan kan rymma lite av varje. Har aldrig kallat den en peddosida men kan tänka mig att den av vissa används i sådana syften.
Citera
2015-12-11, 23:13
Medlem
Citat:
Hade ingen kännedom om BC innan denna tråd då jag loggade in som hastigast. Skulle tro att sidan kan rymma lite av varje. Har aldrig kallat den en peddosida men kan tänka mig att den av vissa används i sådana syften.

Ja som alla andra sidor där folk kan ha nån slags kontakt.
Citera
2015-12-11, 23:20
Medlem
Citat:

"Loggade in som hastigast" "Skulle tro att sidan"... Och pga det kallar du honom pedofil.??
Jag har, som jag skrev tidigare i tråden, skrivit med honom för något år sedan och kan med stor säkerhet säga att han inte sökte minderåriga. Jag har under alla år jag varit på den sidan aldrig sett något som tyder på att det finns användare som är under 18 år som är lägsta ålder för medlemskap.
Därmed inte sagt att det absolut inte finns. Låt oss slippa dina idiotiska antaganden nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in