Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Shit, blir lite orolig nu. Har tagit 16mg Iktorivil utspritt över dagen, 550mg tramadol , 300mg Lyrica och 2 mg Subutex.
Jag har ganska hög opiattolerans, samt hanska hög bensotolerans men blev lite nojig nu när jag ska gå och lägga mig om ett tag.
Känner mig inte speciellt påverkad.
Det är väl bara om man känner sig extremt trött och dåsig som det kan vara farligt att somna?
Sitter du här och skriver så är det ingen fara. Du säger även du ej känner dig spec. påverkad.
Jag har som ex. blandat 160mg Oxy, 16-20mg Ikto, någon karta Xanor (Ksalol 1mg).....detta efter ha druckit 3L vin + 10-12 50cl 7,2% öl.
Det va ett par år sen....bara ett ex. Och då hade jag inte så jvla extrem tolerans.
Oxy va bara någon vecka. Låg normalt på 8-16mg Sub/dag, + 2-3st Ikto.
Så rätt stor skillnad i dos från en dag till några dagar senare, när suben hade gått ur.
Men visst, jag slocka ju. OD utan tvekan....vakna till flera ggr, skulle röra mig, men slockna till inom 5-10sek.
Haft ett flertal såna sjuka combos.....men klarat mig. Många har dött för mkt mindre.
Orkar man nojja, så är det ingen fara typ...då är man vid medvetande. Såvida man inte intagit stora doser och nojjar innan det slagit. Ex. man tagit mkt mer än vanligt.....