2015-12-10, 09:25
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi
Alexander Fransson till FCK.

Läste nu att hans agent, Mörk dementerade att något skulle vara klart men att det finns intresse runt om i Europa och att flyttar han inom Skandinavien är det bara FCK eller Midjylland som är av intresse.
Senast redigerad av Shanklygates 2015-12-10 kl. 09:31.
2015-12-10, 11:07
Medlem
Steindorsson på väg till Sundsvall. En riktigt bra värvning måste jag säga, fattar inte varför han knappt fick spela i MLS.
2015-12-10, 11:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
för 1 minut sedan@DKristoffersson 2 min

Avslöjar: Hammarby värvar Arnor Smarason från Helsingborg. Anfallaren presenteras av Bajen inom kort.
Smarason till Bajen, bra och oväntad värvning.
2015-12-10, 11:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

HIF ville redan i somras bli av med den lönekostnaden. Han har nog varit fritt fram att värva för vilket lag som helst.

Han är förresten i huvudsak mittfältare.
2015-12-10, 11:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
HIF ville redan i somras bli av med den lönekostnaden. Han har nog varit fritt fram att värva för vilket lag som helst.

Han är förresten i huvudsak mittfältare.
Är medveten om hans situation, alltid haft ett bra intryck av honom som spelare.
2015-12-10, 12:07
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:

Snygg värvning av Bajen faktiskt. Väldigt duktig och kompetent spelare.

Har alltid gillat Smara faktiskt, synd att bli av med honom.
2015-12-10, 12:15
Avslutad
Citat:

Kan inte säga varken bu eller bä så jag inte kände till honom för 15 minuter sedan.

Någon kunnig får gärna beskriva honom som fotbollsspelare. Styrkor och svagheter?
2015-12-10, 12:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Kan inte säga varken bu eller bä så jag inte kände till honom för 15 minuter sedan.

Någon kunnig får gärna beskriva honom som fotbollsspelare. Styrkor och svagheter?

Gjorde inte han mål mot er i höstas? Han har ett bra driv med bollen och bra skott. I övrigt okej/medioker.

Nä, det var en annan match jag tänkte på.
2015-12-10, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Gjorde inte han mål mot er i höstas? Han har ett bra driv med bollen och bra skott. I övrigt okej/medioker.

Nä, det var en annan match jag tänkte på.
Mattias Larsson på Expressen och Kvällsposten beskriver honom som en av Heifs bästa spelare. Men det kanske säger mer om truppen i övrigt...
2015-12-10, 12:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Mattias Larsson på Expressen och Kvällsposten beskriver honom som en av Heifs bästa spelare. Men det kanske säger mer om truppen i övrigt...
Den trupp som hamna tre placeringar före er

Får hålla med mishima angående Smarason, utifrån det man sett tror jag absolut han kommer göra nytta. Förstår dock inte varför inte Henke spelade honom mer, han var deras spelare en tid framöver oavsett om han ville det eller inte.

EDIT: Disco hävdar att fler sillynyheter gällande Hammarby kommer inom den närmaste tiden. Får se vad det blir.
Senast redigerad av ZlatanMania 2015-12-10 kl. 12:40.
2015-12-10, 12:41
Avslutad
Citat:
Den trupp som hamna tre placeringar före er

Våra bästa spelare Birkir, Kristinsson och Saetra skulle kunna bidra i de flesta andra klubbar (MFF undantaget, även om det ryktades att dom drog i Birkir).
Så tabelläget för laget säger ganska lite om hur bra de bästa toppspelarna är i resp lag.
2015-12-10, 12:54
Medlem
Bajenjeppes avatar
Mycket nöjd med värvningen av Smárason! Upplever honom som en stabil spelare med precis den inställning man vill se hos en spelare. Jag har i alla fall fått en väldigt bra bild av honom. Dessutom är det ju aldrig fel att vi fortsätter på Island-spåret!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in