2015-12-09, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Ja, han åkte ut andra veckan som han var där, men han kom in igen dagen dagen.

Han åkte ju inte ut på riktigt, fick ju bara ta en paus i princip när de lekte arbete.
2015-12-09, 23:08
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Man får väl dock aldrig 500 000 eller? Släpper man kulan vid 500 000 får man väl fortfarande 250 000 men de gamla deltagarna får dela på de andra 250 000 kronorna.

Som jag förstår det så får du summan som ligger på bordet och så får resten av deltagarna dela på resten, så släpper du på 400.000 kr så får du den summan och resten (din partner exkluderad) får dela på 100.000 kr
2015-12-09, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelBeckasin
Som jag förstår det så får du summan som ligger på bordet och så får resten av deltagarna dela på resten, så släpper du på 400.000 kr så får du den summan och resten (din partner exkluderad) får dela på 100.000 kr

I så fall kan man ju för fan släppa kulan på 500 000 då och sen ändå ge hälften till den andra personen bakom kulisserna bara för att det blir "bättre" tv.

PH är ju till stor del uppgjort ändå så kanske är något produktionen borde tänka på till nästa gång så att man slipper se detta antiklimax, var ju samma tråkfinal med Eric och Paow också förra året.
Senast redigerad av peterj76 2015-12-09 kl. 23:15.
2015-12-09, 23:18
Medlem
mediekratis avatar
Jo resultatet var ju väntat.

Däremot var de gamla deltagarna sjukt bittra. Maja stina, finnen & abel (eller vad heter han?) var riktigt osköna. Framförallt när de låtsades som att de inte förstod vad Paulina menade när hon insinuerade att hon var värdig sin plats eftersom hon kört ut tre pers.

Om nu produktionen ska styra spelet kan de väl åtminstone ordna fram en jämn final. Allt som allt var väl säsongen inte på topp och det beror onekligen på den mediokra castingen.
2015-12-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CR22
Fast har inte alla som blivit utskickade på sättet han blev åtminstone haft chansen att komma tillbaka? dvs inte i en parcermoni

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan 500 lök å 1 minut på sig då hade jag nog släppt kulan

Citat:
Ja, han åkte ut andra veckan som han var där, men han kom in igen dagen dagen.

Finalen, har inte riktigt några kommentarer. Tyckte på något sätt lite synd om Zannie och Erika, synd att de inte fick någon som ställde sig bakom dom. Kan inte föreställa mig känslan av att sitta där och veta man inte har en enda av spelarna "bakom sig" till att backa en. Till och med deras "bra vänner" därinne valde att ställa sig bakom Mos och Josefine.

Mos verkar som en otroligt go' människa, så jag är hur glad som helst att han kammade hem det här OCH att hans partner inte kastade kulan!

Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Man får väl dock aldrig 500 000 eller? Släpper man kulan vid 500 000 får man väl fortfarande 250 000 men de gamla deltagarna får dela på de andra 250 000 kronorna.

Ja, vafan var grejen med det egentligen? Hans nuna är det man sett dag ut och dag in på alla jävla reklamer.

Citat:
Ursprungligen postat av DubbelBeckasin

Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Oliver fick en chans. Trodde han skulle komma in finalveckan

Jävla nördar,fattar ni ingenting?!
2015-12-09, 23:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej, inte Chris. Han fick inte någon ny chans.

Det är ganska sjukt hur hyppad Chris har blivit trots att han inte har varit med i spelet i mer än 1 eller 2 dagar.

Emelie fick inte heller någon ny chans. Johnny och Jennifer fick heller aldrig komma in igen även om möjligheten för dem fanns.
2015-12-09, 23:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Oliver fick en chans. Trodde han skulle komma in finalveckan

Vad snackar du om? Hur är Oliver relevant i sammanhanget? Vi snackade om personer som åkt ut på annat sätt än i en parceremoni.
2015-12-09, 23:29
Medlem
tråkigaste PH-finalen någonsin. Ett tag var jag inne på att skippa finalen helt, nu spolade jag fram en del ist, då man visste att Mos och Jos skulle vinna och dela på cashen.

Sämsta finalen ever, noll jävla spänning. Och då räknar jag in Danmark och Norge.
2015-12-09, 23:36
Medlem
Rifter666s avatar
Hur kan man låta dom gamla deltagarna ha exakt allt makt. Det borde räckt dom fått skicka ut ett par. Eller att avgöra vilket par som går till final. Men att dom styr allt i slutet är grymt menlöst.

Det är ju helt omöjligt att spela när man måste hålla sig vän med alla för att ha en chans. Värdelöst upplägg.
2015-12-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Hur kan man låta dom gamla deltagarna ha exakt allt makt. Det borde räckt dom fått skicka ut ett par. Eller att avgöra vilket par som går till final. Men att dom styr allt i slutet är grymt menlöst.

Det är ju helt omöjligt att spela när man måste hålla sig vän med alla för att ha en chans. Värdelöst upplägg.

Eller hur. Varför inte låta tittarna,dvs vi,låta sista rösten avgöra?

Tv3 skulle dessutom tjäna pengar på det.
2015-12-10, 00:26
Medlem
anartris avatar
En ok säsong. Men en gigantisk miss av produktionen att inte släppa in Paulina från början. Hade också velat se mer av abed. Jag gillade hans skärpa.
2015-12-10, 00:28
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Eller hur. Varför inte låta tittarna,dvs vi,låta sista rösten avgöra?

Tv3 skulle dessutom tjäna pengar på det.

Kanske för att programmet spelades in i våras?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in