2015-12-08, 12:54
Medlem
NiccoJs avatar
Emma tog sig en säker hacka och det var väl vettigt. Det är konstigare att inte något annan utan chans att vinna var före, Zannie Erika, Yones eller Paulina.

Om mos har mosat så många brudar som han säger så har hans veckor i PH varit rena semestern för colaburken...
2015-12-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Varför står det isbergssallad i recept, i affärer där man kan köpa det och på de flesta ställena då?

Som sagt, sök till nästa säsong!
2015-12-08, 15:15
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Varför står det isbergssallad i recept, i affärer där man kan köpa det och på de flesta ställena då?

Det är ett lite finare ord för isbjörnssallad. Ungefär som stjälkselleri, bladselleri eller blekselleri. Samma grönsak med olika namn precis som med isbjörnssalad.
2015-12-08, 16:05
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Det är ett lite finare ord för isbjörnssallad. Ungefär som stjälkselleri, bladselleri eller blekselleri. Samma grönsak med olika namn precis som med isbjörnssalad.

Äntligen någon som kan svara seriöst tillskillnad från någon iq-befriad där ovan, ville bara få det förklarat, tack!
Senast redigerad av Yoshi.crew 2015-12-08 kl. 16:40.
2015-12-08, 17:02
Medlem
beatbeats avatar
Inget ont mot Emma. Jag hade nog också gjort samma sak. 50 lax räcker väl till en Volvo och ett par doftgranar.

De som stör mig något enormt är allt stöd hon får på sociala medier av valet. Jag minns exakt vilket hat Jeppe Johansson fick när han offrade sin partner för cash. Hela Sverige hatade han in och ut.
Nu när en liten tjej gör samma sak + lite krokodiltårar så älskar alla valet hon gjorde.
2015-12-08, 17:25
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatbeat
Inget ont mot Emma. Jag hade nog också gjort samma sak. 50 lax räcker väl till en Volvo och ett par doftgranar.

De som stör mig något enormt är allt stöd hon får på sociala medier av valet. Jag minns exakt vilket hat Jeppe Johansson fick när han offrade sin partner för cash. Hela Sverige hatade han in och ut.
Nu när en liten tjej gör samma sak + lite krokodiltårar så älskar alla valet hon gjorde.

Jag uppfattade det som folket älskade Jeppe för han kasta kulan. Känner ju folk som inte ens ser PH som skrattar gott när dom får höra vad han gjorde. Tror fler folk gillade det än ogillade. Minen på bruden vad hon nu hette var ju underbar. Innerst inne gillar dom flesta när det går åt helvete för folk.
2015-12-08, 19:23
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatbeat

Det är väldigt stora skillnader på det du jämför.

1. Jeppe fick 200.000kr, vilket är mycket mer än Emma.
2. Dessutom kastade han kulan i finalen, inte så som Emma bara att få välja sådär.
3. Det finns flera artiklar där Emma har förklarat att hon mådde dåligt i huset för att människorna som hon litade på hade åkt ut, och att hon hade sagt till produktionen att hon inte orkade att vara kvar åå paradise hotel mer. Dessutom tog hon pengarna för att ge de till sin mamma eftersom hon har gjort så mycket för henne, säger hon.
4. Jesper kastade kulan mot Aina, som verkligen behövde pengarna till en lägenhet. Han spelade väldigt fult också överhuvudtaget, därför blev folk arga på honom. Emma höll sig neutral. Yones kom ju bara in för 2-3 dagar sen medan Aina verkligen hade kämpat för pengarna, därför var det inte orättvist.

Så jag skulle inte kalla det riktigt samma sak, dessutom är 50 000kr inte så jätte mycket för många.
2015-12-08, 19:59
Bannlyst
Citat:
Det är väldigt stora skillnader på det du jämför.

1. Jeppe fick 200.000kr, vilket är mycket mer än Emma.
2. Dessutom kastade han kulan i finalen, inte så som Emma bara att få välja sådär.
3. Det finns flera artiklar där Emma har förklarat att hon mådde dåligt i huset för att människorna som hon litade på hade åkt ut, och att hon hade sagt till produktionen att hon inte orkade att vara kvar åå paradise hotel mer. Dessutom tog hon pengarna för att ge de till sin mamma eftersom hon har gjort så mycket för henne, säger hon.
4. Jesper kastade kulan mot Aina, som verkligen behövde pengarna till en lägenhet. Han spelade väldigt fult också överhuvudtaget, därför blev folk arga på honom. Emma höll sig neutral. Yones kom ju bara in för 2-3 dagar sen medan Aina verkligen hade kämpat för pengarna, därför var det inte orättvist.

Så jag skulle inte kalla det riktigt samma sak, dessutom är 50 000kr inte så jätte mycket för många.

Emma har inte visat någon ånger. Emma hade varit inne på hotellet hela tiden. När 2 dagar är kvar så tycker hon det är OK att stiga av... så att någon annan får lida.

Hon visar feghet, känslokyla, falskhet, egoism, arrogans mot sin medspelare. När sedan Erika inte lägger sin röst på Emma/Hermansson utan tänker på sitt eget bästa så beter sig som en barnunge..

Emma har inte gjort något i programmet, varit totalt urtråkig..som till sist leder till att hon visar sitt rätta jag..där andra negativa egenskaper kommer fram. Emma är en total looser för mig.
2015-12-09, 00:15
Medlem
Crinds avatar
Haha Zanny, han är som en liten hundvalp! Helt blåst men han kläcker verkligen dom roligaste kommentarerna, så man gillar ju honom.
2015-12-09, 00:18
Medlem

Senast redigerad av GrooveBoost 2015-12-09 kl. 00:21.
2015-12-09, 00:22
Medlem
Ledarens avatar
Haha Abed gör bort sig återigen över en väldigt kort tid. Otroligt märkligt att folk röstade på Mehdi och Paulina, de har spelat väldigt bra till skillnad från mongot Zannie och Erika.
2015-12-09, 00:24
Medlem
Mikeyjamess avatar
Herrejävlar! Mehdi och Paulina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in