2015-12-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademian
Statistiken är strong with you! Ta en kopp thé och skit i det nu.

Funderar på det!😊Men tack för lite logik och lugnande 😜
Citera
2015-12-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revole
Jag har i alla fall en kursare som har tagit sin in i HPSU på LiU, dock LÄK istället för SSK.

Kom h*n in på första försöket? Vet du om de skilde sig högt mellan de antagnas intagningspoäng? Det står ju inte i statistik vad den högt antagne hade i poäng 🤔
Citera
2015-12-07, 11:06
Medlem
NosterPaters avatar
Hej!
Vad tror ni om mina chanser på socionomprogrammet i Östersund? Har 0.8 i högskoleprovet.
Tidigare senaste 4 antagningar har det legat på 0.8 urval 1 och 0.75 i urval 2. Hösten 2015 var det 147 på 1a hand och våren 2015 var det 164 på 1a hand. Nu är det 193.
Tror ni det kommer stiga?
Citera
2015-12-08, 11:03
Medlem
Shit nu är det bara 1 dag kvar och ångesten har verkligen börjat att kicka in. Någon mer som sitter och är nervös?😱☹️
Citera
2015-12-08, 11:55
Medlem
Isvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronoliv
Shit nu är det bara 1 dag kvar och ångesten har verkligen börjat att kicka in. Någon mer som sitter och är nervös?😱☹️

Skojar du eller, nervös som i helvete! Räknar inte med mycket sömn i natt.
Citera
2015-12-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isvard
Skojar du eller, nervös som i helvete! Räknar inte med mycket sömn i natt.
Hahaha samma här, funderar på att va uppe sent och sen sova mig fram tills resultaten släpps så att man ska sitta imorgon och noja haha😂 Ne men fy fan. Dem på antagning sa att resultaten släpps imorgon efter kl 13 😩 Vad har du sökt ?
Citera
2015-12-08, 13:11
Medlem
Isvards avatar
Citat:
Hahaha samma här, funderar på att va uppe sent och sen sova mig fram tills resultaten släpps så att man ska sitta imorgon och noja haha😂 Ne men fy fan. Dem på antagning sa att resultaten släpps imorgon efter kl 13 😩 Vad har du sökt ?

Juristprogrammet med Uppsala som 1:a hands val. Har 1.45 på HP som var gränsen förra året. Så lite nervig är man allt.
Citera
2015-12-08, 13:14
Medlem
Citat:
Juristprogrammet med Uppsala som 1:a hands val. Har 1.45 på HP som var gränsen förra året. Så lite nervig är man allt.
Bra jobbat med HP!🙂 Håller tummarna att de går vägen för dig!
Citera
2015-12-08, 13:20
Medlem
Isvards avatar
Citat:
Bra jobbat med HP!🙂 Håller tummarna att de går vägen för dig!

Detsamma vafan! Har läst dina tidigare inlägg i denna tråden och att dömma av statistiken verkar du inte ha något att oroa dig över, det skall nog gå bra ska du se!
Citera
2015-12-08, 13:23
Medlem
Citat:
Detsamma vafan! Har läst dina tidigare inlägg i denna tråden och att dömma av statistiken verkar du inte ha något att oroa dig över, det skall nog gå bra ska du se!
Tack så jättemycket! Ja jag hoppas verkligen inget dramatiskt händer. Men det är ju en liten kvot så man vet ju aldrig 😰 Men vet du varför dem drar ut på de så här på antagningen? För dem sitter ju säkert med resultaten redan nu 😖
Citera
2015-12-08, 14:38
Medlem
Gautamas avatar
Varför är ni nervösa? I don't get it...
Citera
2015-12-08, 14:48
Medlem
orillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Varför är ni nervösa? I don't get it...

Jag antar att du vill vara lustig, men: för många avgör antagningen en väldigt stor del av folks liv. Det har effekter dels på de kommande åren (ska man plugga eller söka jobb?) och det kommer i vissa fall påverka individers möjligheter och ekonomi för resten av livet.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in