Vägrar kolla bilden som folk avmaskerat, gjorde misstaget med Elin Krantz när FUP kom och de är bilder som än idag sitter kvar på näthinnan

. Detta fall berör mig dock starkt då jag bodde i Runby första året jag flyttade hemifrån och jag har alltid varit nojjig över att springa ute i skogen då det känns som man är så utsatt då om någon överfaller en.
Jag tänkte dock på detta med att KA hela tiden förnekar analsex. Jag har för mig att generellt har folk med Asperger svårt för att ljuga (?). Kan det inte vara så att han faktiskt talar sanning men att (usch mår dåligt att ens spekulera om saken) sperman efter att han kommit i henne vaginalt runnit neråt och då kommit in i analen p g a att muskulaturen är helt borta när man dör? Inte läst någon sådan spekulation här än. Eller är det så jävla osannolikt att folk inte nämner den teorin av den anledningen?
Edit: Jag har inte läst klart FUP utan är snart klar med den första aktbilagan på 416 sidor så om han i senare skede erkänner analsex så glöm min fråga.