2015-12-07, 14:39
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Jag börjar undra om inte kunskaper a la självförsvar för tjejer hade hjälp mot GM i ett tidigare länge, innan hon började att bli strypt.

GM verkar ju inte direkt tränad eller så, så en spark eller ett slag mellan benen hade kanske sänkt honom...

Jo, men samtidigt är det ju förbannat svårt att skydda sig från någon som lufsar ikapp en bakifrån och vräker ner en på marken. Hon varken hörde eller såg honom komma förrän det var försent!

Den här HEFFAKLUMPEN kommer att få det fruktansvärt tufft och jobbigt på kåken. Frågan är om han inte kommer att vara betydligt farligare när han kommer ut i 30årsåldern och bara tänker på hämnd och döda! Jag tror att detta gav fanskapet blodsmak!
Senast redigerad av Formsvacka 2015-12-07 kl. 14:41.
Citera
2015-12-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwinist
Den stora frågan är ju hur stor risken är att han mördar igen? Av allt att döma verkar den ju vara ganska hög.

Den är nog väldigt hög skulle jag vilja säga. Han verkar ju verkligen behöva rättspsykiatriskt vård med särskilda utskrivningskrav. Men försökte han få en våldtäkt innan han ströp henne eller ville han bara döda henne och sen våldta sig på hennes döda kropp?

Ännu sjukare är ju att han kan komma ut efter 8-10 år och då hoppas jag verkligen att någon i samhället ger honom en rejäl läxa.
Citera
2015-12-07, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Den här HEFFAKLUMPEN kommer att få det fruktansvärt tufft och jobbigt på kåken. Frågan är om han inte kommer att vara betydligt farligare när han kommer ut i 30årsåldern och bara tänker på hämnd och döda! Jag tror att detta gav fanskapet blodsmak!

Skulle inte förvåna mig det minsta om han blir ihjälslagen / tar sitt liv på kåken.
Citera
Medlem
JonJansefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Så då kan alla "experter" i tråden sluta fabulera om potentiella seriemördare och signaturer.

KA är en psykiskt sjuk person som följt en impuls han fått efter att ha blivit utskälld av sin farsa.

Så då kan alla "experter" i tråden sluta fabulera om potentiella seriemördare och signaturer.

KA är en psykiskt sjuk person som följt en impuls han fått efter att ha blivit utskälld av sin farsa.

Ang. impulser:

Ang. er "signatur":

Mer om signaturen:

Bråket med fadern:
Det där är hans egen utsaga om varför han körde ner pinnarna, ja. Det behöver inte vara sant utan kan ju faktiskt vara just en signatur. Det vet vi helt enkelt inte.

Vad gäller hans psykiska sjukdom är den grundligt utredd av personer med kunskap om sådant. Och de har alla, med ett undantag, fastslagit att han inte lider av en störning som är allvarlig.
Citera
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
KA erkänner att han återvänt till brottsplatsen efter mordet. Vilket jävla oberört svar han ger på polisens fråga om varför. Anledningen var så klart för att på nytt få uppleva lite av upphetsningen.

"FL: Vad är det som gör att du går tillbaka till den här platsen?

Kristoffer: Jag gillar att vara i den här skogen och plus att min hund gillar och var där."
Citera
2015-12-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666

På vilket sätt motsäger någonting i något av dessa citat(1) att han skulle ha lämnat en signatur, samt (2) att han är potentiell seriemördare? PS: Det är Kristoffers egna uppgifter du citerar som sanning. DS.
Citera
2015-12-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabnoralex
Den är nog väldigt hög skulle jag vilja säga. Han verkar ju verkligen behöva rättspsykiatriskt vård med särskilda utskrivningskrav. Men försökte han få en våldtäkt innan han ströp henne eller ville han bara döda henne och sen våldta sig på hennes döda kropp?

Ännu sjukare är ju att han kan komma ut efter 8-10 år och då hoppas jag verkligen att någon i samhället ger honom en rejäl läxa.

han säger i förhör att när hon sprang förbi han så tänkte han "döda" sen när han drog henne över spåret så åkte byxorna och trosorna ner (enligt han, låter lite konstigt) och sen därifrån så våldtog han henne.
Citera
2015-12-07, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
KA kommenterar sina porrvanor:

"KA: Ibland blir man väl lite sugen på nåt annat om man ska säga så.

Bfhl: Vad menar du?

KA: Asså på nåt tabu.

Bfhl: Okej.

KA: Asså nåt annorlunda.

Bfhl: Ja. Okej. Vilka datorer har du tillgång till då? Vilka använder du?

KA: Min mammas, den är hos mamma. Vi delar på den.

Bfhl: Okej."

Undrar om mamman har råkat se surfhistoriken efter sonens surfande någon gång?
Citera
2015-12-07, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
KA erkänner att han återvänt till brottsplatsen efter mordet. Vilket jävla oberört svar han ger på polisens fråga om varför. Anledningen var så klart för att på nytt få uppleva lite av upphetsningen.

"FL: Vad är det som gör att du går tillbaka till den här platsen?

Kristoffer: Jag gillar att vara i den här skogen och plus att min hund gillar och var där."

Att återvända till brottsplatsen är ett vanligt förekommande beteende bland oorganiserade seriemördare.
Citera
2015-12-07, 14:50
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Jösses alltså, att grabben är patologisk till sin natur åder det väl inte tu tal om. Snuten försöker i nedanstående stycke komma fram till kärnan i det hela men K vill så klart inte släppa in någon i sin dyrbara fantasivärld.

"Bitr.fl: Får jag fråga dig, du har berättat om den här impulsen att döda…

Kristoffer: Mm.

Bitr.fl: … och att det handlade om någon slags ilska. Då tänker jag så här att du hade väl
ingen anledning att vara arg eller ilsken på Ida som sprang förbi.

Kristoffer: Det hade inte jag på mina möss heller.

Bitr.fl: Nej. Kan du förklara det då hur det fungerar?

Kristoffer: Jag känner ilskan. Jag får en tanke och sedan handlar jag på det.

Bitr.fl: Ilskan, vart kommer den ifrån?

Kristoffer: Allt möjligt…"
Citera
2015-12-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Skulle inte förvåna mig det minsta om han blir ihjälslagen / tar sitt liv på kåken.

Men om barnen i skolan inte vill umgås med den här sortens kufar, kallas det för "mobbning". Trots att det är ren och skär självbevarelsedrift som slår till, medan de vuxna försöker få det till något "onormalt" och något man skulle arbeta bort..
Citera
2015-12-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonJansefsson
Det där är hans egen utsaga om varför han körde ner pinnarna, ja. Det behöver inte vara sant utan kan ju faktiskt vara just en signatur. Det vet vi helt enkelt inte.

Vad gäller hans psykiska sjukdom är den grundligt utredd av personer med kunskap om sådant. Och de har alla, med ett undantag, fastslagit att han inte lider av en störning som är allvarlig.

Citat:
Ursprungligen postat av ErichKaestner
På vilket sätt motsäger någonting i något av dessa citat(1) att han skulle ha lämnat en signatur, samt (2) att han är potentiell seriemördare? PS: Det är Kristoffers egna uppgifter du citerar som sanning. DS.

Ni älskar att gotta er i andras olycka och vill helst att misstankar om dom mest häpnadsväckande vidrigheterna skall vara sanna. Jakten på en svensk seriemördare har pågått länge, med varierande resultat. Se tex. Thomas Quick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in