Citat:
Ursprungligen postat av
Sepiritz
Kul att följa en plagiarist alltså?
Jag har bemött alla dina kommentarer om och om igen. Att du är tillräckligt hjärnskadad som inte förstår vad jag skriver kan jag inte hjälpa. Allt du skriver är bemött redan och du kommer således inte med nåt nytt. Du upprepar samma mantra med olika ord men dessvärre har du inte gett mig svar på nåt av dessa frågor:
Vad låg bakom expanderingen av universum?
Var kom allt vatten ifrån? Hur blev systemet slutet? Först kom vatten från yttre rymden men sedan upphörde det och systemet blev slutet. Hur kunde detta ske?
Varför täcks inte hela jorden med vatten eller med torrt land?
Vem bestämmer över det perfekta andelen mellan män och kvinnor i världen?
Vem bestämde att man och kvinna skulle existera för förökningen?
Vem bestämde avståndet mellan jorden och solen?
Vem skapade liv?
Vem skapade arterna?
Vem skapade alla frukter, grönsaker, linser, frön och andra födor och smaksatte dom?
Vem skapade människan så avancerad som skiljer sig från alla andra arter?
Hur kommer det sig att människans förstånd är mest avancerat än alla andra hundratusentals arter som existerar?
DNA, RNA, CELLER, sex, sperma, ägg, hur ett foster blir till, hjärtat, hjärnan, ögonen, lungor, njurar och allt annat tar jag inte ens upp. Om jag tog upp allt skulle det inte få plats även om alla hav blev till bläck skulle de ta slut innan man blir färdig med alla Guds gåvor och allsmäktighet.
Det finns människor som besökt paradiset och helvetet och återvänt. Det finns människor som ägnar sig vetenskapligt åt den andliga världen och kommer i kontakt med döda människor. Bevis är så uppenbara så det räcker att bli över. Hittills har du inte bemött en enda av dessa frågor. utan bara kommenterat.
https://www.youtube.com/watch?v=6qSEi_sfaSU Bli inte rädd bara. Dit ska vi alla förr eller senare.
Mer av detta får du sen