2015-12-04, 23:03
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jaså, Amanda är judisk nu plötsligt? Hon ser ju annars mer arisk ut än vad den överviktiga chaffisen gör, men jag förstår att bondläppar som du ser upp till sådana människor.

Det som avses är att Amanda är en judisk hollywoodprodukt som förgiftar kulturen med sin översexualisering och negerdunk. Martin är inte en kulturförstörare på samma sätt och går sin egen väg. Sådant uppskattas tydligen mer av svenska folket.
Citera
2015-12-04, 23:04
Medlem
carlpetersen73s avatar
Bara att gratulera, men de stora vinnarna tror jag Amanda och Simon är. Möjligen att Martin kan göra en karriär genom att dra runt på en massa stadshotell och finlandsbåtar, men där stoppar det. Trots att min etta är Amanda så tror jag Simon kommer att gå längst, som jag tycker har han mest kommersiell röst. Varierar sig mer än vad Amanda gör som gärna fastnar i sina toner. Fast å andra sidan, Amanda är typ 19 år, fan så grymt att komma så långt och hon har tiden framför sig, hoppas hon plockas upp av ett bra team.

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Det som avses är att Amanda är en judisk hollywoodprodukt som förgiftar kulturen med sin översexualisering och negerdunk. Martin är inte en kulturförstörare på samma sätt och går sin egen väg. Sådant uppskattas tydligen mer av svenska folket.
Kul att ni fick vara uppe så länge på gruppboendet ikväll
Senast redigerad av carlpetersen73 2015-12-04 kl. 23:06.
Citera
2015-12-04, 23:05
Medlem
Gabriel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Möjligen inte via namn, men kan tänka mig att du hört dem på radio eller sett de uppträda i melodifestivalen.

Ja och det kan väl knappast betraktas som att det gått "bra" för dem. Med bra tänker jag mig stabila internationella karriärer, inte att uppträda på betydelselöst skit som melodifestivalen.
Citera
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Amanda Jensen, Darin och Agnes har det väl gått bra för. Någon mer?

Edit: Glömde visst flera ser jag nu.

Visserligen inte ett exempel taget från svenska Idol, men en intressant 2:a var Adam Lambert (American Idol 2009).

Så visst kan det gå bra för tvåorna
Citera
2015-12-04, 23:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Pinsamt Barnslig låt detta
Citera
2015-12-04, 23:08
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Pinsamt Barnslig låt detta
Bäst idag.
Citera
2015-12-04, 23:10
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Fast å andra sidan, Amanda är typ 19 år, fan så grymt att komma så långt och hon har tiden framför sig, hoppas hon plockas upp av ett bra team.
Amanda är en storartad artist. Hon var överlägsen serien igenom. Hon kommer att lyckas för eller senare och blir en stor stjärna. Hon var objektivt sett klart bäst. Men det var vackert att Martin vann. Det var liksom en symbol för att vi svenskar vägrar lyda. Att svensken vägrar lyda är en så ovanlig händelse att det blir vackert bara det händer en enda gång...
Citera
2015-12-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Amanda är en storartad artist. Hon var överlägsen serien igenom. Hon kommer att lyckas för eller senare och blir en stor stjärna. Hon var objektivt sett klart bäst. Men det var vackert att Martin vann. Det var liksom en symbol för att vi svenskar vägrar lyda. Att svensken vägrar lyda är en så ovanlig händelse att det blir vackert bara det händer en enda gång...

Ni som pratar om att Amanda kommer bli en stor stjärna etc, vad menar ni egentligen med Stor? Om ni menar att sjunga på Gröna Lund och spelas på Rix FM så visst.
Citera
2015-12-04, 23:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Tänk om Amanda skaffar en judisk manager, då kommer vi ha en svensk miley cyrus inom kort.
Citera
2015-12-04, 23:18
Medlem
huomaamatons avatar
Finns det någon anledning till att dom läste upp resultatet bakvänt i år? Inte en chans att svenska folket röstade sådär.
Citera
2015-12-04, 23:19
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Ni som pratar om att Amanda kommer bli en stor stjärna etc, vad menar ni egentligen med Stor? Om ni menar att stå på Skansen och Gröna Lund och spelas på Rix FM så visst.
Amanda har alla kvaliteter som krävs för en svensk jättestjärna. Hitlåtar, sexiga videos. Hon ställer sig förmodligen inte på Gröna Lund förrän hon är på väg utför. Hon har visat att hon fixar de flesta låtar. Framförallt fixar hon den typen av låtar vår judiska nutid tycker det är bra att hon fixar = Billiga hitlåtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in