2015-12-04, 22:51
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Japp, så är det väl.

Amanda är den horiga hollywoodprodukten som ska förgifta alla barn med sin sörja. Martin är den svenske lantisbonden som vinner folkets hjärtan.
Svenska lastbilschaffisar som väljer Journey-covers slår billiga horor som vill passa in med moderna "hiphop"-covers. Idag slog ariern juden. Och det ska inte underskattas.
Citera
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Loreen, Måns Zelmerlöw, Danny.

+ Linnea Henriksson, Ola Svensson, Mariette, Robin Stjernberg, Sibel?
Citera
Medlem
Tjackadsmurfs avatar
Jag vill se Max Martin-Robyn och Axwell i juryn nästa år. Men det är ju bara en dröm
Citera
Medlem
Mamarketels avatar
klart som korvspad att martin skulle vinna, kunde ju vem som helst räkna ut

martin blir en daniel

och amanda är den som kommer göra karriär
Citera
2015-12-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
+ Linnea Henriksson, Ola Svensson, Mariette, Robin Stjernberg, Sibel?

Lol, har det gått bra för dem? Jag vet fan inte vem någon annan än Robin är och då är jag ändå svensk.
Citera
2015-12-04, 22:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
För 55 år sen fanns en lastbilschaufför som kunde sjunga, det gick väl bra?
Citera
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Lol, har det gått bra för dem? Jag vet fan inte vem någon annan än Robin är och då är jag ändå svensk.

Möjligen inte via namn, men kan tänka mig att du hört dem på radio eller sett de uppträda i melodifestivalen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tråkigt att kvinnor ska behöva vara ytliga för att lyckas (en hel del killar också självklart, alla dessa boybands, men de är inte lika avklädda och anspelande på sex).
Är ju sant men det är ju snyggt att se på i alla fall
Citera
2015-12-04, 22:55
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Svenska lastbilschaffisar som väljer Journey-covers slår billiga horor som vill passa in med moderna "hiphop"-covers. Idag slog ariern juden. Och det ska inte underskattas.

Jaså, Amanda är judisk nu plötsligt? Hon ser ju annars mer arisk ut än vad den överviktiga chaffisen gör, men jag förstår att bondläppar som du ser upp till sådana människor.
Citera
2015-12-04, 22:57
Medlem
catos avatar
Dom dansade en höst, bortglömda till sommaren. Bäst i Idol 2015, Boymachine!!
Citera
2015-12-04, 22:58
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jaså, Amanda är judisk nu plötsligt? Hon ser ju annars mer arisk ut än vad den överviktiga chaffisen gör, men jag förstår att bondläppar som du ser upp till sådana människor.
Hade bara bonnläppar sett upp till Martin hade han ju inte kommit någonvart i programmet. Hans vikt är irrelevant. Han var bäst helt enkelt, hjälper inte att vara bitter över det.
Citera
2015-12-04, 23:00
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Amanda är inte judinna. Men hon representerar "det judiska". Du vet vad jag menar. Idag vann en helsvensk Lindesbergsarier kampen mot en duktig och lydig men osjälvständig Göteborgshora. Det var vackert, trots att "fel person vann", rent objektivt. Svenskarna är inte 100 med er riktigt än.

Med Martin och Toto på lokalpizzeriorna i Åmåltrakterna skapar vi gemensamt ett nytt Sverige. Ett svenskt Sverige.
Senast redigerad av baggebo1 2015-12-04 kl. 23:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in