Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Ja, den där bortskämda Elin som styr sin pappa Colt borde han göra processen kort med. Eller lång kanske. Varför dras Colt till dessa vidriga fruntimmer han har och har haft omkring sej?
Och Linda? Är hon en kvinna ens?
Silfverbielke borde ta itu med hans mesighet mot kvinnor. Ordentligt.
Hur som helst, han är min idol vad han än tar sej för.
Jag förstår ärligt talat inte vad Elin har i böckerna att göra. Efter Melissa och Stephen så är hon en av de mest irriterande personerna. Finns det någon aspekt av hennes liv som är intressant för läsaren?
Linda skall vi inte ens tala om. Precis som du säger så är det tveksamt om hon ens är en kvinna överhuvudtaget. Det vore kanske bättre att kalla henne för hen. Inte nog med att hon är okvinnlig och tråkig, dessutom så går hennes liv på repeat. Homosex, våldtäkten, alkoholism, hackers, homosex, våldtäkten, alkoholism, hackers, homosex, våldtäkten, alkoholism, hackers, homosex, våldtäkten, alkoholism, hackers, homosex, våldtäkten, alkoholism, hackers i all oändlighet.
Det bästa vore kanske om CS bara dödade Linda. Jag tror inte att han skulle tycka att det skulle vara värt tiden att uppfostra henne. Sannolikt så var det CS som misshandlade Linda och vi får hoppas att han avslutar jobbet i nästa bok.