Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-21, 11:19
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Jag är inte inblandad överhuvudtaget. Det är ditt eget helvete.
Varför kommenterade du ditt skit då? Nej jag är inte i något helvete, varken beroende eller missbrukar av något. Tyvärr.
Citera
2015-09-21, 13:24
  #110
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Varför kommenterade du ditt skit då? Nej jag är inte i något helvete, varken beroende eller missbrukar av något. Tyvärr.

Ingen kan ha kakan och äta den samtidigt. Antingen accepterar man det som händer eller så undviker man det så gott det går. Det finns inget skit min kommentar, det är fakta.

Så det jag alltså säger är: Om han inte befann sig där i det läget hade han förmodligen gjort något helt annat mer konstruktivt.
__________________
Senast redigerad av Hull 2015-09-21 kl. 13:28.
Citera
2015-09-22, 08:16
  #111
Avstängd
erasethesuns avatar
Tramadol är en jävligt bra medecin för de som behöver den..

Sen ska man väl inte ta för mkt av något ämne oavsett vad det är...

+1 för tramadol som sköts bra!!!


TS, tänk till och ta inte så mkt..

mvh Erase
Citera
2015-09-22, 18:57
  #112
Medlem
C-3POs avatar
Håll er till ämnet är ni snälla. Vill ni tjafsa finns det en PM-funktion för det.

/Mod
Citera
2015-09-29, 04:54
  #113
Medlem
svampssons avatar
Skönt att det gick bra. Själv sneade jag ur totalt när jag i min idioti blandade tram och 3-meo-pcp. Börjar känna mig superkonstig och som om jag börjar försvinna. Andningen upplever jag väldigt tung, vilket jag vet att den blir på tram, fast på ett skönt sätt. Jag bestämmer mig för att ringa 112 för tillslut blir jag så orolig och känner mig inte bra alls. Ambulans är på väg får jag veta och 10 min senare max knackar det på dörren. Polisen.

Två poliser som börjar visitera mig och göra en snabbhusransakan och förhöra mig där jag sitter förvirrad och livrädd för att jag ska dö. Tillslut kallar dom upp ambulanspersonalen när dom märker att jag inte kommer försöka äta upp dom. Blickarna poliserna hade när jag öppnade dörren var på helspänn, nästan livrädda och ångestfyllda. De hade väl fått höra av larmpersonalen att det var en galning som tagit pcp de skulle till... Jag klarade mig så klart bra rent hälsomässigt, det var ju bara jag som sneade duh. En skön böter och en prick senare undrar jag fortfarande vem som var mest korkad, jag som ringde eller larmcentralen som skickade upp polisen först. Hade ju i teorin kunnat handla om liv och död.
Citera
2015-09-29, 18:51
  #114
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Skönt att det gick bra. Själv sneade jag ur totalt när jag i min idioti blandade tram och 3-meo-pcp. Börjar känna mig superkonstig och som om jag börjar försvinna. Andningen upplever jag väldigt tung, vilket jag vet att den blir på tram, fast på ett skönt sätt. Jag bestämmer mig för att ringa 112 för tillslut blir jag så orolig och känner mig inte bra alls. Ambulans är på väg får jag veta och 10 min senare max knackar det på dörren. Polisen.

Två poliser som börjar visitera mig och göra en snabbhusransakan och förhöra mig där jag sitter förvirrad och livrädd för att jag ska dö. Tillslut kallar dom upp ambulanspersonalen när dom märker att jag inte kommer försöka äta upp dom. Blickarna poliserna hade när jag öppnade dörren var på helspänn, nästan livrädda och ångestfyllda. De hade väl fått höra av larmpersonalen att det var en galning som tagit pcp de skulle till... Jag klarade mig så klart bra rent hälsomässigt, det var ju bara jag som sneade duh. En skön böter och en prick senare undrar jag fortfarande vem som var mest korkad, jag som ringde eller larmcentralen som skickade upp polisen först. Hade ju i teorin kunnat handla om liv och död.

Va??? Sjukvården kontaktar polisen i en ev. överdossituation? Är det inte sånt som inte ska kunna hända?
Citera
2015-09-29, 23:33
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Skönt att det gick bra. Själv sneade jag ur totalt när jag i min idioti blandade tram och 3-meo-pcp. Börjar känna mig superkonstig och som om jag börjar försvinna. Andningen upplever jag väldigt tung, vilket jag vet att den blir på tram, fast på ett skönt sätt. Jag bestämmer mig för att ringa 112 för tillslut blir jag så orolig och känner mig inte bra alls. Ambulans är på väg får jag veta och 10 min senare max knackar det på dörren. Polisen.

Två poliser som börjar visitera mig och göra en snabbhusransakan och förhöra mig där jag sitter förvirrad och livrädd för att jag ska dö. Tillslut kallar dom upp ambulanspersonalen när dom märker att jag inte kommer försöka äta upp dom. Blickarna poliserna hade när jag öppnade dörren var på helspänn, nästan livrädda och ångestfyllda. De hade väl fått höra av larmpersonalen att det var en galning som tagit pcp de skulle till... Jag klarade mig så klart bra rent hälsomässigt, det var ju bara jag som sneade duh. En skön böter och en prick senare undrar jag fortfarande vem som var mest korkad, jag som ringde eller larmcentralen som skickade upp polisen först. Hade ju i teorin kunnat handla om liv och död.

Du kan ha rätt med din teori, att de trodde att det var PCP. Eftersom den drogen är så pass ... instabil skulle du kunna vara farlig för allmänheten, och därför ville de ha polis med sig. Men de gjorde ett misstag tyvärr, detta gör att folk inte vågar ringa efter hjälp även om det är fråga om liv och död. Sjukt egentligen.
Citera
2015-10-03, 00:08
  #116
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Jävla idiot.

Du ska in på akuten omgående. Du har tagit en självmordsdos och kan dö om du somnar. Alternativt ringer du en vän som ser till att du är vaken tills faran är över.

Broderligt råd: Pissa nu om du kan, om ett tag kommer du ha jävla svårt att pissa.

Oft: Varför ta självmordsdos??
Det tipset var ju ett skämt. Ett kul sådant.
Citera
2015-10-03, 13:54
  #117
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Ring 112 för säkerhetsskull. Läkare och sånt har tystnadsplikt. Opiater och benso är ett stort nej och en mycket farlig blandning.
Du ser ju mängden, det är 1400mg tramadol och 2mg xanor, oroligt är på gränsen, av tramadolen kan du få krampanfall...kanske xanor lugnar ner dem, eller det kanske var iktorivil som gör?
Citera
2015-10-24, 09:46
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Vad är det man brukar säga; är huvudet dumt får kroppen lida? Det är lika dumt att leka med droger som det är att leka med skjutvapen eller eld.

Om du överlever, och inte blivit en grönsak, får jag lov att hälsa sig följande: förbannade idiot. Hoppas du lärt dig en läxa!


Vad menar du med grönsak?
Citera
2015-12-01, 02:09
  #119
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyViking
Vad menar du med grönsak?

vadå har du aldrig hört det?
Att bli en grönsak innebär att man blir sängliggades resten av sitt liv med hjärnskador uppkopplad till en massa hjärn och lungmaskiner.
Citera
2015-12-03, 16:02
  #120
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Jag blir så jävla trött på alla som säger att benso inte är förebyggande mot anfall. Jag va tex tillsammans med en tjej som hade epilepsi och åt hon 100 mg tram utan benz fick hon anfall 10 gånger av 10. Men tog hon ett par xanor innan kunde hon käka upp till 300-450 mg utan problem. Jag va ganska inbiten på tram förut käkade allt mellan 1500-2500 mg och trodde att jag aldrig kunde få något anfall, Men en dag käka jag 3gram först slängde jag i mig 1 karta 200 mg:are depot. Väntade 2-3 timmar och tänkte att jag hade fått skit tram de va tyska så jag gick ut och köpte 1 karta svenska tram 100 mg:are. Tror de hade gått 4 timmar sen första tramen, Jag fick svårt att ens läsa på datorn fick svårt att sitta stilla sen från ingenstans hade jag tydligen börjat krama åt cola burken allt hårdare och skvätt ut colan sen åkt bakåt i soffan. Vaknade upp med att ambulansemännen va i rummet hade tydligen fått ett anfall på 17 minuter och spytt samtidigt. De va bara tur att mitt ex va med mig den kvällen annars hade jag kväfts av mina egna spyor. Så skippa skiten eller ta lite benso innan du käkar det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback