Citat:
Fyran vad skönt det måste vara att ha gjort så mycket pengar på en aktie och istortsett aldrig behöva oroa sig över pengar igen. Jag vill och ska också hamna där.
Har du nånsin tjänat såhär mycket på en aktie?
Har iallafall lagt runt 10 tusen för några dagar sen på den och det har redan gått upp 14%.
Dock vill jag varna alla för att det antagligen kommer gå åt helvete med aktien nu eftersom det brukar bli så när jag köper in mig på något.
Anyways, vad var det som fick den här aktien att skjuta iväg från 7-8kr till över 600kr där den har gått upp från 30 kr på några månader. Fanns det några tecken eller något som tydde på att det skulle bli såhär ?
Jag är så otroligt arg på mig själv över alla pengar som kunde ha tjänats men inte gjordes.
Har du nånsin tjänat såhär mycket på en aktie?
Har iallafall lagt runt 10 tusen för några dagar sen på den och det har redan gått upp 14%.
Dock vill jag varna alla för att det antagligen kommer gå åt helvete med aktien nu eftersom det brukar bli så när jag köper in mig på något.
Anyways, vad var det som fick den här aktien att skjuta iväg från 7-8kr till över 600kr där den har gått upp från 30 kr på några månader. Fanns det några tecken eller något som tydde på att det skulle bli såhär ?
Jag är så otroligt arg på mig själv över alla pengar som kunde ha tjänats men inte gjordes.
Grattis!!
Såhär ser mina resultat ut hittills.
Fingerprint Cards AB ser. B
1 901 620 SEK
GAV: 588,03 SEK
+11,90%
159 800 SEK
+9,48%
Kurs idag 658,00 SEK
Låg lång i början och hade magsår fyran vad ostabilt det var men Crowhater och zorb här inne fick ig att stanna . Alla bara snackade skit nu med om FPC man visste inte vad man skulle tro men fyfaaaaaaaaaan vad glad jag är att jag stannade. Solklart case och resan har inte ens börjat.
9/20 släpps prognosen säger de 8 mdkr kurs 1000 säger de 10-12 är det 1300+
med mina 2890 aktier skulle det innebära 2 890 000 sjuuukt och jag har inte ens fyllt 30.
Ligg lång, försök sälja på prognosdagen och köp tillbaka billigare. Jag tog även lån på 300.000 men det är dumt men jag var 99.99% säker de är betalda för länge sen . FPC gav mig ett liv jag trodde bara fanns i sagor.
https://twitter.com/Ortenmillionari