Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
För att det inte finns något konkret stöd för den värdering vi har just nu. Det är en lång rad faktorer inprisade i den kurs som FING handlas på nu. Finns tålamodet? Kommer de att kunna kapitalisera på den potentiell de har? Det finns frågetecken.
Det är helt otroligt vilket sinnessjukt år det är, men... man kan inte klaga, gick in med 450kkr. Har gjort en skön 7-siffrig vinst på bolaget(övre spannet av 1-10). Men, som sagt, det finns frågetecken för den värdering vi har just nu.
Fyran vad skönt det måste vara att ha gjort så mycket pengar på en aktie och istortsett aldrig behöva oroa sig över pengar igen. Jag vill och ska också hamna där.
Har du nånsin tjänat såhär mycket på en aktie?
Har iallafall lagt runt 10 tusen för några dagar sen på den och det har redan gått upp 14%.
Dock vill jag varna alla för att det antagligen kommer gå åt helvete med aktien nu eftersom det brukar bli så när jag köper in mig på något.
Anyways, vad var det som fick den här aktien att skjuta iväg från 7-8kr till över 600kr där den har gått upp från 30 kr på några månader. Fanns det några tecken eller något som tydde på att det skulle bli såhär ?
Jag är så otroligt arg på mig själv över alla pengar som kunde ha tjänats men inte gjordes.