Citat:
Ursprungligen postat av
Hallowen
Jag hatar rättstavningsprogrammet, DÄR SKA VARA DÄR och rödgrön ska vara rödtråd.
Rödgrön var bra , flera har hävdat att det är sossar bla ( utöver ett par andra sammanträffanden ).
Deras vinning i mitt fall är nog blandat med perverterat nöje och att tysta , ser hur rädda de blir då jag nu publicerat delar av bilderna och ljudupptagningar.
De är som ett stort gäng dessa, med kontakter här och var som hjälper varandra och har nog kraftiga hållhakar på varandra.
Om jag tar en film på någon som följer mig så är det ju inte för att i huvudsak visa på förföljelsen om den inte är upprepad , utan att få en bild på personen.
Om du varit utsatt för ett rån och senare ser rånaren eller dennes bekanta så tar ju du en bild på denne för att ge tex polisen något att gå på .
Där är det ju enkelt, du har ett vanligt brott och då bild att anmäla.
Det är vardags trakasserier i mängder , blandat med riktiga hot så att du aldrig vet om det är din död du möter( vilket vore den enkla biten mot vad de hotat ) , dessa kör med om du läst stasi länken så förstår du hur det funkar.
Såg en klar grej nu på jobbet, jag har haft folk som försenat mitt arbete var och varannan dag och nu så har deras arbetstid senarelagts och jag ser hur tröttheten tagit dem nu när det är varje dag sent för dem och jag tror det fattar hur de tröttat mig innan.
Kan säga så här, jag höll tyst av heder tills för lite sedan , och av heder kommer jag göra dem kända .