2015-11-30, 18:11
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag hatar rättstavningsprogrammet, DÄR SKA VARA DÄR och rödgrön ska vara rödtråd.

Rödgrön var bra , flera har hävdat att det är sossar bla ( utöver ett par andra sammanträffanden ).

Deras vinning i mitt fall är nog blandat med perverterat nöje och att tysta , ser hur rädda de blir då jag nu publicerat delar av bilderna och ljudupptagningar.

De är som ett stort gäng dessa, med kontakter här och var som hjälper varandra och har nog kraftiga hållhakar på varandra.

Om jag tar en film på någon som följer mig så är det ju inte för att i huvudsak visa på förföljelsen om den inte är upprepad , utan att få en bild på personen.

Om du varit utsatt för ett rån och senare ser rånaren eller dennes bekanta så tar ju du en bild på denne för att ge tex polisen något att gå på .

Där är det ju enkelt, du har ett vanligt brott och då bild att anmäla.

Det är vardags trakasserier i mängder , blandat med riktiga hot så att du aldrig vet om det är din död du möter( vilket vore den enkla biten mot vad de hotat ) , dessa kör med om du läst stasi länken så förstår du hur det funkar.

Såg en klar grej nu på jobbet, jag har haft folk som försenat mitt arbete var och varannan dag och nu så har deras arbetstid senarelagts och jag ser hur tröttheten tagit dem nu när det är varje dag sent för dem och jag tror det fattar hur de tröttat mig innan.

Kan säga så här, jag höll tyst av heder tills för lite sedan , och av heder kommer jag göra dem kända .
Senast redigerad av Harfager 2015-11-30 kl. 18:38.
Citera
2015-11-30, 18:28
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, det duger inte.
Vi vill inte läsa obskyra skitwebsidor vars sanningshalt inte kan verifieras.

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så ditt personliga bidrag till debatten är ovan text? Resten av ditt inlägg är ett långt citat från en obskyr källa.

Mitt inlägg var svar på de frågor som "Hallowen" ställt. Om inte innehållet/källan i detta inlägg passar kan man ju alltid jämföra med vad andra skriver om företeelsen.
Citera
2015-11-30, 18:32
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur kommer det sig att det var så välkänt och fruktat av allmänheten i Öst, alla kände till att det fanns regler att följa och angivare i varje hörn. Idag verkar det dock inte fungera så - nu är det ju bara en handfull självumålade GS-offer som tror på detta..

Tänk om allmänheten inte kände till denna företeelse? Övervakningsstat och diktaturfasoner är en sak, att känna till tekniker för tortyr och tekniker för att driva folk till vansinne är en annan.

Bilden utåt var lika viktig då som nu (varför man inte kunde göra vad som helst öppet).
Citera
2015-11-30, 18:40
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ännu värre - för ju fler som tror sig vara offer, desto fler måste ju vara stalkers, angivare, anställda, involverade, känna till det - dvs istället för situationen idag när detta är ett fenomen som ENBART verkar beröra de som anser sig utsatta så borde det vara allmän kännedom. Men det är det ju inte, det finns ingenting med dagens GS-situation som liknar östtyskland t.ex...

Det kan vara så att det är speciella stalkinggrupper som rör sig från ort till ort, åtminstone vad gäller vissa moment.

Vidare finns det diverse nätverk och gemenskaper. Därtill sannolikt ja-sägare i överflöd då statens hantlangare visar sina fula trynen och ber om något.

Som om detta inte vore nog har man tekniken till sin hjälp för att övervaka, avlyssna och tortera folk. Allt från drönare till satelliter till basstationer till kameror till radar till nanoteknik till superdatorer till olika slags vågor. Bokstäverna räcker liksom inte till för att rada upp all skit.

Likheterna med Östtyskland/öststaterna finns absolut där. kvar. Demokrati på ytan, diktatur(fasoner) där under.
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-11-30 kl. 18:51.
Citera
2015-11-30, 18:45
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nej inte den jämförelsen igen...

STATSI i DÄR byggde sin makt bla på hemlig underrättelsetjänsten med massor av vanliga medborgare som angivande.

STATSI ville synas så ofta som möjligt för att sprida en skräck att om man gjorde något staten inte gillade så kunde man åka i fängelse.

Så STATSI s metod var att medborgarna alltid hade ögonen på sig och därför syntes de ofta, som en påminnelse att stprebror ser sig.

Men GS är ju precis tvärt om de liknar spöken som alltid dyker upp och lågintensiv jävlas med personer i samhällets marginal.
Dessutom syns de inte, förutom de lite smartare TI som filmar och tar bilder och ljudupptagningar som för andra ser ut att vara vardagssituationer.

Så lägg ned STATSI snacket det gjordes och hade helt andra syften än det som påstås av TI om det överhuvudtaget går att finna en rödgrön i denna röran.

Men STASI hade ju en rad olika tekniker för att försöka kontrollera människor. Gangstalking; för att tortera och driva folk till vansinne var en av dessa tekniker. Syftet med det hela var delvis detsamma då som nu. Att hävda motsatsen förefaller (löjligt) okunnigt.
Citera
2015-11-30, 18:48
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ännu värre - för ju fler som tror sig vara offer, desto fler måste ju vara stalkers, angivare, anställda, involverade, känna till det - dvs istället för situationen idag när detta är ett fenomen som ENBART verkar beröra de som anser sig utsatta så borde det vara allmän kännedom. Men det är det ju inte, det finns ingenting med dagens GS-situation som liknar östtyskland t.ex...

Zersetzung var menad att inte väcka världens vrede , genom att den skedde i lönndom och subtilt.

Läs lite om de länkar på Wiki och stasi, zersetzung så ser du målet med det, även om jag tror att du bara låtsat som om du inget förstår och ställer frågor in absurdum för att sedan avsluta med någon diagnos mot den du ordar...

Jag visste inte varför riktigt de höll på , om det var en ny grupp som ville utreda telefonavlyssnings uppgifter om gruppen innan men då allt såg ut att vara bara för att hålla mig borta från allt så tror jag det är samma grupp .

Något för någon MR grupp som inte bara är här för att sala pengar att ta i . Jag tystnar inte och kommer inte låta mig begå något förhastat (efter 20 år) vilket är deras del mål för att få rätt (se han blev arg och slog mej, jag hade rätt att hålla koll på han i 20 år med fruktansvärda hot etc ........)
Senast redigerad av Harfager 2015-11-30 kl. 19:15.
Citera
2015-11-30, 21:17
Medlem
KimNeilJungs avatar
Diskussioner om avatarer på Flashback hör verkligen inte hemma i den här tråden.
//mod.
Citera
2015-11-30, 21:25
Medlem
Harfagers avatar
DE använder alla "normala " vanföreställningar " som metoder har jag sätt, som tex riktade tv budskap med "FM Sändare?" " som man nog ska tolka som att man är ensam/ omringad / ser i syner = Jag har fått hot från nya bekanta och sedan ser personen som nybliven polis på tv ( sparade detta på mobilen då jag såg en luring ang en honungsfälla en gång De kör även med tvilling knep, varav de första jag tog det på en bredare rumpa på en av brudarna

Jag skrev redan 2003 att ( långt innan jag kände till zersetzung, ca 12-13 år innan ) det ser ut som om de använder en diagnos bok och kör exempel därifrån . Som om en alkis ser syner så kallas det "ser rosa elefanter" och dessa gör spexks för mig varvat med en massa annat . har som sagt sätt en hel del sossar i och förstår att dessa självgoda människor gärna kör på allt för att bevara sin makt även om de numera inte gör något vettigt !
Senast redigerad av Harfager 2015-11-30 kl. 21:38.
Citera
2015-12-01, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det kan vara så att det är speciella stalkinggrupper som rör sig från ort till ort, åtminstone vad gäller vissa moment.

Vidare finns det diverse nätverk och gemenskaper. Därtill sannolikt ja-sägare i överflöd då statens hantlangare visar sina fula trynen och ber om något.

Som om detta inte vore nog har man tekniken till sin hjälp för att övervaka, avlyssna och tortera folk. Allt från drönare till satelliter till basstationer till kameror till radar till nanoteknik till superdatorer till olika slags vågor. Bokstäverna räcker liksom inte till för att rada upp all skit.

Likheterna med Östtyskland/öststaterna finns absolut där. kvar. Demokrati på ytan, diktatur(fasoner) där under.

Citat:
Men STASI hade ju en rad olika tekniker för att försöka kontrollera människor. Gangstalking; för att tortera och driva folk till vansinne var en av dessa tekniker. Syftet med det hela var delvis detsamma då som nu. Att hävda motsatsen förefaller (löjligt) okunnigt.

Jag fick drygt 4300 träffar vid sökning på Stasi Gang Stalking, bland annat denna ingående jämförande studie som visar på solklara gemensamma nämnare mellan Stasi och Gs

"It seems that the Stasi and the programs of Gang Stalking have much in common. Below, I have listed some of which has made up the Stasi program from the past. It was amazing to find that the Stasi’s agenda from past history has been mirrored in the lives of today’s Targeted Individuals who suffer the terroristic threat of gang stalking".

*Anything read below in regards to the Stasi is an almost exact epitomy of the Gang Stalking program of today".
https://mstmha.wordpress.com/2014/07/21/stasi-and-gang-stalking-similarities-coincidence/
Citera
2015-12-01, 15:23
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
DE använder alla "normala " vanföreställningar " som metoder har jag sätt, som tex riktade tv budskap med "FM Sändare?" " som man nog ska tolka som att man är ensam/ omringad / ser i syner = Jag har fått hot från nya bekanta och sedan ser personen som nybliven polis på tv ( sparade detta på mobilen då jag såg en luring ang en honungsfälla en gång De kör även med tvilling knep, varav de första jag tog det på en bredare rumpa på en av brudarna

Jag skrev redan 2003 att ( långt innan jag kände till zersetzung, ca 12-13 år innan ) det ser ut som om de använder en diagnos bok och kör exempel därifrån . Som om en alkis ser syner så kallas det "ser rosa elefanter" och dessa gör spexks för mig varvat med en massa annat . har som sagt sätt en hel del sossar i och förstår att dessa självgoda människor gärna kör på allt för att bevara sin makt även om de numera inte gör något vettigt !

Ang Riktade tv budskap , så var det lite hastigt skrivet och kan tolkas fel. Fick en pik i en film där en persons utseende som jag nyligen mött var pålagt på en av filmens skådisar bara för en kort stund. Och jag funderade på hur det kunde vara möjligt , men vet nu att om man är den starkaste sändaren så kan man lägga in vad som helst ,som tex med radions FM sändare. Att svara i telefon dit man ringer är en annan tekniskt lätt genomfört agerande som jag varit med om en gång då jag kände igen rösten och som inte jobbade där och som ställde vissa udda frågor.
Citera
2015-12-01, 19:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitsonga
Jag fick drygt 4300 träffar vid sökning på Stasi Gang Stalking, bland annat denna ingående jämförande studie som visar på solklara gemensamma nämnare mellan Stasi och Gs

"It seems that the Stasi and the programs of Gang Stalking have much in common. Below, I have listed some of which has made up the Stasi program from the past. It was amazing to find that the Stasi’s agenda from past history has been mirrored in the lives of today’s Targeted Individuals who suffer the terroristic threat of gang stalking".

*Anything read below in regards to the Stasi is an almost exact epitomy of the Gang Stalking program of today".
https://mstmha.wordpress.com/2014/07/21/stasi-and-gang-stalking-similarities-coincidence/

Jag fick bara 768 träffar på "Stasi Gang Stalking" men hela 139 000 träffar på "Nazi UFO"
Så då borde det rimligen finnas multipelt fler tyska flygande tefat än gangstalkers med logiken att antalet träffar visar hur rätt det är..

Stasi hade skolor där de utbildade de sina, de hade statlig stöd i miljardklassen (på 90-talet), tusentals anställda och multipelt fler angivare. Menar ni att detta finns i Sverige också men inte märks alls? (Eller ja, det menar ni säkert - ni verkar ju övertygade om att de har egna satelliter som spanar på er också så varför inte...)
Citera
2015-12-01, 20:51
Medlem
FreedomDeeps avatar
[quote=skojabara|55582141]
Citat:

Det är inte zigenare du tänker på?

Dom rör sig mellan olika ställen tittar ofta skumt på en ropar sneela vad det nu menas.

Tänker inte alls på zigenare. Långt därifrån. Det jag tänker på är kriminella organiserade stalkinggrupper. Kriminella får betalt - och tillgång till viss utrustning - av andra kriminella för att utföra vissa moment. Det hela sker sannolikt i den kriminella statens namn. Dock behöver det inte vara så - kriminella nätverk kan ha tagit kontrollen över statliga resurser för att utföra fruktansvärda illdåd enligt egen agenda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in