2015-11-28, 00:09
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Skulle chansa på 2 dygn som de flesta katinonerns

Provade lite idag av en polare. 150-200 mg mest nasalt och resten i bomb. Inte mycket. Va ute, tvungen att känna effekterna så drog hem en sväng. Har då röka i kroppen och några bärs så. Men ok effekt. Inte exakt som 3-mcm tex. Lite sin egen y
Tvist mellan 3-mmc och 3-cmc kanske. Fungerar iaf

3/5 i katinonbetyg.
My bad! Sorry, talade för 3-bmc. Råkade skriva KI fel tråd. Men iaf. Svagare än 3-mmc och 3-cmc men ok. Kanske värd att forska på nångång till men vet inte.

Ursäktar off topic!
Citera
2015-11-29, 20:26
Medlem
500mg bomb herrejävlar säger jag bara, rekommenderas starkt!
Citera
2015-12-01, 12:57
Medlem
Okej. Letat som en idiot å går inte att få tag i direkt nu tyvärr. Vill hitta något som går att köpa nu och är liknande ruset. Vissa sa att 2-mec skulle likna. Men där vart ja bara trött och sex fanns inte ens tanken på 😜
Då jag är ny i inom denna kategori så behöver ja hjälp. Enda ja testat är 3-cmc och 2-mec.
Ruset där man lägger sig bakåt å blundar, musiken är grym och sex dyker upp i huvudet.
Citera
2015-12-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morestylethen1
Okej. Letat som en idiot å går inte att få tag i direkt nu tyvärr. Vill hitta något som går att köpa nu och är liknande ruset. Vissa sa att 2-mec skulle likna. Men där vart ja bara trött och sex fanns inte ens tanken på 😜
Då jag är ny i inom denna kategori så behöver ja hjälp. Enda ja testat är 3-cmc och 2-mec.
Ruset där man lägger sig bakåt å blundar, musiken är grym och sex dyker upp i huvudet.

3,4 d a-php tycker är bättre än denna. Klarare rus på gott och ont men lämpar sig bättre i sängen då man får kåtslag och den står i givakt
Citera
2015-12-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
3,4 d a-php tycker är bättre än denna. Klarare rus på gott och ont men lämpar sig bättre i sängen då man får kåtslag och den står i givakt

Jag är ju tjej så har ju inget som ställer sig givakt. Vart kan man hitta det?
Citera
2015-12-01, 19:33
Medlem
kattvraks avatar
Körde 3-mmc rätt intensivt när det var lagligt och även denna, och körde 3-mmc nyligen som ja styrde via utrikes. Mitt minne sa åt mig när jag körde på 3-cmc att jag tyckte 3-mmc var lite bättre, men nu i efterhand när jag körde på 3-mmc så tycker jag fan 3-cmc var bättre. 3-mmc sist kändes mycket mildare än 3-cmc som jag tycker hade starkare ruskaraktär. Kanske var en dålig batch jag fick, jag vet inte, batcherna som fanns när det hade inte riktigt samma kvalitet alla gånger vill jag minnas, men samma rus var det iaf när jag drog på ordentligt och får jag välja så tar jag hellre 3-cmc. Guld vore ju meph, fan vad man mådde på det när det var lagligt alltså.

Undrar samma fråga som ovanstående.
Senast redigerad av kattvrak 2015-12-01 kl. 19:38.
Citera
2015-12-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Körde 3-mmc rätt intensivt när det var lagligt och även denna, och körde 3-mmc nyligen som ja styrde via utrikes. Mitt minne sa åt mig när jag körde på 3-cmc att jag tyckte 3-mmc var lite bättre, men nu i efterhand när jag körde på 3-mmc så tycker jag fan 3-cmc var bättre. 3-mmc sist kändes mycket mildare än 3-cmc som jag tycker hade starkare ruskaraktär. Kanske var en dålig batch jag fick, jag vet inte, batcherna som fanns när det hade inte riktigt samma kvalitet alla gånger vill jag minnas, men samma rus var det iaf när jag drog på ordentligt och får jag välja så tar jag hellre 3-cmc. Guld vore ju meph, fan vad man mådde på det när det var lagligt alltså.

Undrar samma fråga som ovanstående.

Tyckte också att 3-cmc har hårdare rus en 3-mmc, 3-mmc lite längre effekt så det är ju typ jämt
Citera
2015-12-04, 18:24
Medlem
Nån som har bra koll på denna substans får gärna hojta till. Har lite frågor om utseenden m.m
Citera
2015-12-04, 22:10
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morestylethen1
Nån som har bra koll på denna substans får gärna hojta till. Har lite frågor om utseenden m.m

Vad är det du undrar över?
Citera
2015-12-11, 21:26
Medlem
Ah, fick mig en liten glimt av ruset ikväll när jag av en slump hittade en liten kristall här hemma som jag starkt misstänkte var 3-CMC. Kanske totalt var strax under 100 mg, vilket åtminstone gav en liten smått stimulerande rush. Finns det några mer eller mindre säkra alternativ till beställningar utrikes av den här substansen?

Annars får man väl hoppas att 3-BMC kan vara en värdig ersättare, vilken jag har mina misstankar inom snar framtid kan släppas. Men det är väl endast spekulationer.

Edit: Måste bara tillägga, utan att på något vis uppmuntra till det då det trots allt är idiotiskt beteende. Men blandade in 100 mg 2-MEC i det hela och har nått mer eller mindre det rus jag minns från 3-CMC. Nja, nära på åtminstone.
Senast redigerad av Skogsvandring 2015-12-11 kl. 21:46.
Citera
2016-01-05, 00:48
Medlem
Hittade också en gammal påse 3-cmc som jag lyckades skrapa ihop en dos på. Inte riktigt dit jag ville, men kände klart av den!
Väntar IVRIGT på en värdig ersättare.
Citera
2016-01-05, 03:14
Medlem
svampssons avatar
saknar psykosrunkandet som denna gav uppkomst till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in