2015-12-01, 18:31
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
Du vet väl om att det är 18-års åldersgräns på detta forum va?

ny i tråden eller? detta trollet har postat inlägg i över ett år, ganska underhållande ändå
Citera
2015-12-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychopathGenius
vem fråga? du är på fel forum, jävla jonkare

Tror någon känner sig träffad. Vad menar du med "vem fråga?" Det här är ett forum, här får man lov att säga sina åsikter utan att någon måste fråga om dem. Och ja, jag är på fel forum, för här hänger bara samhällets bottenskrap och losers som tror att man finner lycka genom att krossa någons näsben Aja, fortsätt intala er att det ni håller på med är coolt och meningsfullt så ni slipper att vakna varje morgon med dålig självkänsla. Lycka till i livet
Citera
2015-12-01, 19:02
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfemfem
Tror någon känner sig träffad. Vad menar du med "vem fråga?" Det här är ett forum, här får man lov att säga sina åsikter utan att någon måste fråga om dem. Och ja, jag är på fel forum, för här hänger bara samhällets bottenskrap och losers som tror att man finner lycka genom att krossa någons näsben Aja, fortsätt intala er att det ni håller på med är coolt och meningsfullt så ni slipper att vakna varje morgon med dålig självkänsla. Lycka till i livet

det är ännu värre. Det är klena småfittor som önskar att dom vore grabbar, önskar att dom fick pengar av mamma att köpa rätt kläder men du har dom denna tråden att vara kungar i. låt dom leka framför skärmen i ortens hyreslägenheter..

wiseman förlorar på att ta om för många små mma.killar det behövs tyngd och råstyrka annars går det som det går.
Citera
2015-12-01, 22:04
Medlem
Har frågor om ultras och kände att det hör till detta ämne lite.
vilka är den största ultras gruppen i sverige och vevar dom också?
Citera
2015-12-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholm110
Har frågor om ultras och kände att det hör till detta ämne lite.
vilka är den största ultras gruppen i sverige och vevar dom också?

Stockholmslagen och malmö, säkert göteborg också, men det får någon med större koll på den scenen svara på.
Angående om dom vevar så har den kurvan gått upp senaste åren, iallafall min känsla som gnagare.
Citera
2015-12-02, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Stockholmslagen och malmö, säkert göteborg också, men det får någon med större koll på den scenen svara på.
Angående om dom vevar så har den kurvan gått upp senaste åren, iallafall min känsla som gnagare.
Stämmer på alla punkter skulle jag säga, men ultras tenderar att nästan uteslutande stöka på matchdagar till skillnad ifrån grabbar.
Citera
2015-12-02, 13:30
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dondolare
Stämmer på alla punkter skulle jag säga, men ultras tenderar att nästan uteslutande stöka på matchdagar till skillnad ifrån grabbar.
Smäller väl mellan ultras var och varannan helg i alla fall i Stockholm. Däremot körs det inte uppstyrt.

Störst sett till antal tror jag nog man hittar i Stockholm också, men svårt att få ut siffror på hur många medlemmar grupperna har, mest rykten som kommer då och då.
Citera
2015-12-03, 22:28
Medlem
Mounotos avatar
Tydligen så har ett 30-tal Hammarby grabbar attackerat Djurgården efter deras hockeymatch på Hovet, någon som har mer info?
Citera
2015-12-04, 06:55
Medlem
tenstakickerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Tydligen så har ett 30-tal Hammarby grabbar attackerat Djurgården efter deras hockeymatch på Hovet, någon som har mer info?

Zzz, brajen har ingen klass.
Citera
2015-12-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Adonis: Är det du som är klackledaren i Malmö?

Nää det är showan
Citera
2015-12-04, 13:43
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Adonis: Är det du som är klackledaren i Malmö?
Hm, verkar helt klart som Adonis sitter inne på en volta då han skriver väldigt sporadiskt härinne nuförtiden. Gissar på att han lämnat över megafonen till någon i Zlatan Boys
Citera
2015-12-04, 16:51
Bannlyst
Vilka ultrasgrabbar vevar? Hos storklubbarna, är det alla ultrasgrupper eller är det bara specifika? Bör man vara redo för att slåss som ultras för en storklubb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in