2015-11-30, 12:25
Medlem
Finns det några deals på Playstation 4?
2015-11-30, 12:47
Medlem
Det var en riktigt bra blackfriday imo. köpte en dator för 25k + skärm tjäna några tusen iaf
2015-11-30, 12:54
Medlem
rubinsknopens avatar
Samlade ett gäng sidor som listar butiker som pushar CM deals. Kanske finns något av intresse Happy Socks strumpor är svinbilliga atm!

http://rabattkoder.aftonbladet.se/tag/cyber-monday-sverige
http://www.cuponation.se/tag/cyber-monday
http://www.kampanj.com/
http://kupongerna.se/kategori/cybermonday2015/
2015-11-30, 12:59
Medlem
MartinStLouiss avatar
SIBA har 25% rabatt idag på Cyber Monday på hörlurar (gäller ej dataheadset och gaminghörlurar).
2015-11-30, 13:16
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaltor89
Köp inte Gta V nu. Kolla på prisjakt var billigare för ett par månader sen.
Ja men det går upp och ner. Vill dessutom ha det på konsolen och inte på skiva. Så 383:- ist. för 620kr eller nåt sånt som det kostar annars kändes värt när jag velat ha det väldigt länge.
2015-11-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Lite svårt när det varit helg.

Varor kan fortfarande postas trots att det är helg. CDON är inget litet företag heller.

Citat:
Ursprungligen postat av slemwalker
Min ps4 är inte postad än, men min order har fått ett kollinummer och åker väl iväg med posten i eftermiddag.

I mailet jag fick stod det att den var postad, men det stämmer ju inte med vad man kan läsa på postens hemsida.

Citat:
Ursprungligen postat av RainbowSyrup
Mitt skickades på fredag.

Allright. Jag beställde FIFA 16 och PS4 vid 19:00 på fredagen. Det står att FIFA har postats. Konsollen däremot är inte postad. Brukar det inte vara så att man vill ha sin konsol och sitt spel samtidigt? Står enbart "behandlas" på konsollen. Fick jävligt schysst pris på konsollen nämligen, vet inte om det var nån bugg eller liknande, men vill inte sitta där med FIFA och inte ha nåt att spela det på.
2015-11-30, 15:36
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedjshow
Det var en riktigt bra blackfriday imo. köpte en dator för 25k + skärm tjäna några tusen iaf

Ett av felen med black Friday är att folk tror att de tjänar pengar.
2015-11-30, 15:56
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Ett av felen med black Friday är att folk tror att de tjänar pengar.
Eller hur, hur fan tjänar man pengar när man spenderar? Möjligtvis att man sparar men för att tjäna så ska man få in pengar och gå plus.

Annars kan jag tipsa som www.fyndiq.se som har fri frakt på alla varor idag och mycket verkar dessutom vara rejelt mycket billigare också.
2015-11-30, 16:26
Medlem
pyro860s avatar
Väldigt snabb leverans av Elgiganten! Tog sån där segfrakt på 3-5 arbetsdagar när jag beställde den där externa disken dom hade bra pris på eftersom frakten blev gratis då. Skickades i fredags och fanns på posten idag
2015-11-30, 17:52
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Går inte att beställa online dock..
Inatt gick det men de tog väl slut antar jag.
Senast redigerad av Tommy.Vercetti 2015-11-30 kl. 17:55.
2015-11-30, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Eller hur, hur fan tjänar man pengar när man spenderar? Möjligtvis att man sparar men för att tjäna så ska man få in pengar och gå plus.

Annars kan jag tipsa som www.fyndiq.se som har fri frakt på alla varor idag och mycket verkar dessutom vara rejelt mycket billigare också.

Hur kan man inte tjäna på att köpa på rea när man sparar flera tusen?
2015-11-30, 18:38
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionallyGood
Hur kan man inte tjäna på att köpa på rea när man sparar flera tusen?
För att man säger inte tjäna när man gör av med pengar och inte går plus. Det är bara korrekt svenska. För att tjäna något något måste man gå pluss, spara så behöver man inte det...typ.

En sak kostar 100 kronor med rabatt kostar den 90. 100-90= 10. Man har sparat 10 kronor, för att tjäna 10 kronor behöver man ha 110:- Bara o googla om du inte tror mig eller anser att jag har rätt.

tjäna vs spara på google eller liknande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in