Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
Hittade en briljant och mycket klarsynt analys av filmen
Tillbaka till framtiden som kom ut på biograferna 1985 och hur man redan då, för exakt 30 år sedan, avslöjade att 9/11-attackerna skulle iscensättas av makteliten i framtiden.
9/11 BACK TO THE FUTURE DAY AND OCTOBER 15 2015
https://www.youtube.com/watch?v=X9PaO0iHZcE&index=3&list=PLZw_xS7u9d51eJHk 8jodCLOwmntaYFQA9
Just att man ofta visar upp vilka planer man har i framförallt Hollywoodfilmer, men också i TV-serier och i övrig media, brukar ju kallas för Predictive Programming.
"Predictive programming is a subtle form of psychological conditioning provided by the media to acquaint the public with planned societal changes to be implemented by TPTB (The Powers That Be).
If and when these changes are put through, the public will already be familiarized with them and will accept them as 'natural progressions', as Alan Watt calls it; thus lessening any possible public resistance and commotion.
Predictive programming therefore may be considered as a veiled form of preemptive mass manipulation or mind control, courtesy of our puppet masters."
Tittar man på hela videoanalysen med totalt fokus så förstår man att 9/11 absolut inte gick till på det sättet som main stream media har presenterat det.
The world is a stage - och sådana här stora händelser som 9/11 är ritualer som makteliten planerar långt, långt i förväg och som de alltid förannonserar i olika filmer och TV-serier. Detta bevisar att Hollywood och världens makthavare hör till ett och samma gäng och att de har en agenda gentemot resten av mänskligheten. Det går inte längre att förneka detta.
För er som fortfarande tror på den officiella versionen av vad som hände den 11 september 2001 - titta gärna på bifogad video (ovan) så kanske ni får en djupare insikt om hur den här verkligheten fungerar. Det går inte att avfärda detta som "bara ännu en tillfällighet".
Extra intressant är att vi just nu befinner oss i oktober 2015 vilket är det datum som det i handlingen i filmen Tillbaka till framtiden från 1985 förutspås att någonting nytt kommer att avslöjas. Karaktären Marty från den gamla filmen dyker upp igen i den nya filmen
The Walk (detta förklaras i videon) som nu släpps, och regissören är den samma då som nu: Robert Zemeckis.
Av en händelse knäppte jag på TV:n vid tretiden på eftermiddagen 11 sep. En skadad fot gjorde att jag låg på soffan och hade tråkigt. Tittar aldrig på TV i vanliga fall - och då menar jag aldrig, kanske ibland på sport. Men nu knäppte jag på den för hade tråkigt, inget att läsa osv. Och då fick jag se hela förloppet gång på gång. Blev ju förbluffad. Fattade ingenting. Fortsatte ha TV:n på; så småningom trädde makthavarna fram och yttrade sig. Och då såg jag något som jag reagerade på: Det verkade som ett skådespel. Presidenten och hans män som var lugna i farans stund eller något sånt. Men det som jag reagerade på var att en av de där männen - en tjock karl som stod till höger näst längst ut i raden av "förtroendeingivande" starka maktpersoner.

han såg inte alls lugn och förtroendeingivande ut fast han försökte. Såg nästan skräckslagen ut stundvis och sneglade då och då mot presidenten (var det Bush? så intresserad är jag av politik

)
Då, efter en stund, började jag tro att känslan av teater var alldeles riktig. Alla på podiet var invigda i att det skulle komma att hända något. Men den där tjocke hade vägrat tro på det. Han hade inte trott att man kunde kränka anständighetens lagar på detta vis.
Och nu stod han där och försökte se ut som de andra, lugn och målinriktad (och inom sig fulla av ett våldsamt skratt åt alltihop - hur man lurade världen och hur lätt det var).
Men sedan, när händelsen diskuterades, fick jag inget som helst gehör för min åsikt, lyckades bara reta upp folk och blev betraktad som stackars fantasifull konspirationsteoretiker, trots att det verkligen inte är min bästa gren, vilket folk som kände mig borde ha vetat. Så struntade i alltihop efter ett tag.