Citat:
Ursprungligen postat av
5549
Vill klargöra att jag spekulerar om hur dom har tänkt, själv finner jag det hela märkligt. Som du säger finns det andra mer obehagliga (vad vi vet hittills) fall med hela FUPar och även bilder. Kan det bero på att offret är en ung kvinna kanske? FUPen i Elin Krantz-fallet finns väl inte på nätet, däremot finns både FUP och bilder på han killen (Christian?) som blev mördad och styckad av sina vänner att läsa.
Jo jag förstår att du spekulerar kring hur dom tänkt! Jag är bara jobbig och slår hål på dom, inget personligt. Nope, kan inte heller vara att det är en ung kvinna.. till och med fall som handlar om yngre barn har hela obduktionssprotokollet med, fallet med Yara (flicka som blev misshandlad till döds), Lottie Nilsson (ung tjej som blev dödad av sin bror), Vatchareeya (mördad och styckad), styckmordet i Askersund (ung tjej mördade och styckade annan ung tjej), morden i Arboga, mordbrand på Dalarö (två pojkar som dog) eller dubbelmordet i Dalby (mor och bebis mördade). Jo bilderna på Elin Krantz och Christian läckte trots sekretess..
Dom kommer säkert säga "på grund av fallets känsliga natur har obduktionsprotokollet sekretessbelagts" trots att det inte går ihop med andra känsliga fall som blivit offentliga. Den här skiten kommer fan hålla mig vaken tills jag får ett svar.