Citat:
Ursprungligen postat av
10sekunder
Jo jag kan svenska. Det är mer slang då det gäller uppenbart unga människor, iaf i vissa dialekter.
Varför inte börja ligga med killar då istället om exakt alla tjejer enligt dig är äckliga och ofräscha fast de duschar grundligt varje dag?!
Själv älskar jag den vilda rufsiga looken på killar. Som tur är har ändå majoriteten koll på läget med hygienen. Är väldigt lite vänstertyp själv faktiskt

Dreads är sexiga på killar iaf! Och det finns metoder för att tvätta dem. De luktar inte annorlunda än vanligt hår. Kostymkillar med hundra kilo vax i håret är resor värre, usch!
Kostymkillar med vax!!! Ewwww....
Jag blir aldrig tänd på såna män. Lägg på att dessa jobbar inom bank och är dryga män så har du en riktigt avtändande idiot.
Däremot gillar jag män som är doktorander/forskare. Skägg i vissa fall, skojig/men nördig humor och luktar gott. Hababa!!!
Vi har en sån snubbe som är vår doktorand och varenda kvinna är tänd på honom. Han häller dessutom på sig en flaska parfym och flirtar med varenda tjej. Synd för honom att han inte får ligga med sina studenter haha
Jag vet en tjej som ville ligga med honom men han bad henne avvakta efter kursen slut så han inte får problem.
Så kvinnor är nog visst intresserade av sex om man är snygg och vårdad.