Citat:
Ursprungligen postat av
10sekunder
Du gör helt enkelt fel. Man kan inte bara fråga någon rakt av "Vill du ligga?" Eller "Har du lust att bli kks?". Inte för att det egentligen är ett omrimligt scenario, utan för att det är oartigt och osmakligt. Ingen tjej oavsett sexuellt intresse vill bli tilltalad som en hora. Då blir det diss direkt för det känns billigt.
En kille som inte ens bryr sig om att vara trevlig och artig lär dessutom vara ego i sängen.
Vi tjejer går igång mycket sexuellt på personlighet och jargong. Man vill bli charmad även om det bara handlar om sex. Utan sånt är det i princip omöjligt att bli kåt och ha bra sex som tjej. Sedan vill man få en uppfattning om personlighetstypen av trygghetsskäl.
Och nej, jag får inget annat än kärlek, glädje, grymt sex och härligt umgänge av att vara ihop med min kille. För mig når kåtheten en helt annan nivå när jag är kär i någon. Sexfantiserar nästan varje lugn stund om människan.Varför skulle jag byta ut allt det där mot att enbart ha halvkasst sex då och då med någon som egentligen inte bryr sig? Det kan vara ok med "casual" sex under mellanperioder som singel men inte i längden. Det gör som sagt oftast inte tillräckligt med hjärnan för att jag ska tända till riktigt ordentligt.
Klart ingen vill ha en trist kille, men allvarligt talat. Varför ska man behöva fejka intresset för sex och gå omvägar, betala henne på dejter, framställa sig som icke desperat och göra till sig för att få ligga? Ärlighet vara längst brukar man ju säga, men prova att vara ärlig med vad du är ute efter så ska du se att ingen kvinna nappar.
Jag anser att kvinnor inte har rätten att ställa krav som de i många fall själva inte når upp till. Vad ger kvinnor rätten att säga att killar är mesiga i sängen när de själva verkligen inte gör ett skit? På vilka grunder har de mage att säga det? De flesta kvinnor kan inte suga kuk. De är bara bra på att ställa krav men att ställa krav på dem anses omanligt.
Jag är snarare oerfaren även om jag totalt sett har haft sex ungefär 50 gånger i livet. Nästan alla kvinnor har varit fula, tjocka och otrevliga. Det är inget fel på mig men kraven är högre på killar och lägre på tjejer. Nästan alla tjejer skulle jag kunna ha varit utan.
Kvinnor har även gjort det till en sport att gnälla på att det finns få män som kan leverera skönt sex. Gillar man sex så har man sex oavsett vilken form det kommer i. Som jag, jag har knullat fula kvinnor som man lika gärna kunnat tro varit födda och uppväxkta nära ett kärnkraftverk. Fruktansvärt fula. Ser jag objektivt på mig själv är jag attraktiv och ger bort mig alldeles för billigt. De fula kvinnor som jag legat med förtjänar ibte en kille som mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Din kvinnosyn säger allt. Du kallar dem skator, slynor osv. Rätt åt dig att du inte får doppa.
Och? De är värre än så. Undervarelser som borde hållas i koppel. De är samvetslösa, saknar empati, egoistiska, saknar välvilja, vill aldrig ge, förväntas att få hela tiden, uppvaktar aldrog killar och massa mer.
Kvinnor är egoistiska varelser som borde hållas lägre än hundar. Alla rättigheter de har är på grund av killarnas misstag.