Citat:
Om du hävdar det så är det din bevisbörda. Jag kan ställa upp på att bevisa att det inte är så. Antingen så bevisar du det, eller så släpper du det eftersom det är OT. En bild bevisar ingenting om vem det är som skriver ett visst inlägg. Skulle tro att de flesta som granskar Babianens/Zuluwankers inlägg upptäcker alla likheter som finns både i åsikter och sätt att skriva. Om du kallar mig efterbliven för att jag reagerar på det, så undrar jag vad du kallar någon som låtsas vara två olika personer?
Citat:
Förstår dock inte rädslan för att beskriva en enkel grej som vad man tänder på.
Jag gillar att diskutera, och jag föredrar att vara anonym på ett anonymt diskussionsforum. Men den diskussionen har vi haft förut, när jag påpekade att det inte är vidare bra för dina barns skull att du lägger ut filmer där du fyller båda hålen med zucchinis och ATMar en dildo så att alla i barnens omgivning kan se det. Vi tänker olika helt enkelt.
Citat:
Nej det som tyder på att du är trögfattad är att du inte förstår mina argument. Om du inte förstår första gången måste jag ju formulera mig på ett annat sätt den andra gången.
Det som tyder på att jag är trögfattad är att jag skriver svar till Babianen trots att jag sen tidigare vet att när argumenten tar slut så vänder du på ord istället. Och att jag inte fattade vid första svaret här att Zuluwanker och Babianen är samma person. I övrigt är jag nöjd med mitt sätt att tänka.
Citat:
1) Så länge det inte är bekräftat så är det ju inte fakta.
Det är fakta att jag är kvinna, men det är inget fakta som du har fått bekräftat. Frågan gällde om du ger olika svar beroende på om den som skriver är en kvinna eller man. På ett anonymt internetforum så kommer du aldrig veta med 100 % säkerhet vilket kön andra tillhör, även om man oftast kan gissa sig till det.
2) Nej jag svarar på argumenten men om man hävdar att man vet bättre för att man tillhör det ena eller det andra könet så bör man kunna backa upp det. Om jag inte får veta så är det inte ett giltigt argument.
Citat:
Va? Du har förklaringen ovan på varför. Det är du som inte kan stå för dina åsikter, annars hade du inte haft problem med att svara på frågan: "Vad är det som tänder dig"?
Att ens egna åsikter ändras beroende på vem som frågar tyder väl mest på att det inte är ens egna åsikter utan simpelt trollande, eller att man inte kan stå för sina åsikter.
Citat:
Och jag menar på att alla kvinnor fungerar nästan likadant och att alla män fungerar nästan likadant. Det är klart att det finns små individuella skillnader, men dessa är inte intressanta att diskutera exempel vis "Kalle gillar rosa trosor och Pelle gillar blåa trosor".
Jag har aldrig påstått att kvinnor och män är intresserade av sex på samma sätt. Tvärtom så är min åsikt den att alla kvinnor inte gillar sex på samma sätt och alla män inte gillar sex på samma sätt. Alla människor är individer och hur de fungerar är individuellt.
Citat:
Jag trollar inte, sluta svara om du tror att jag trollar.
Oviljan att bemöta idiotiskt bs ligger helt klart hos mig. Varför inte hålla dig till att trolla under samma profil när du ändå bara skriver samma saker?
Citat:
Och mitt argument är då: varför kan du inte ha sex med en vanlig man för sexets skull så som män har sex med kvinnor? Jag kan köpa att du njuter av sexet men då vill jag ha en beskrivning på vad som gör att du njuter. Är det någonting utöver själva penetrationen som krävs? Hoppas det är tydligt nog för dig för annars ger jag upp.
Jag har aldrig hävdat att jag gillar sex "på samma sätt som män". Det jag sagt är att jag gillar sex och njuter av sex och har sex enbart för njutningens skull, jag varken betalar för det eller tar betalt för det.
Citat:
Och jag hävdar att män egentligen vill ha fler sexpartners än vad de i genomsnitt har! Du förstår väl att folk säger saker som inte stämmer för att inte skapa dålig stämning, t.ex: "jag skulle aldrig vilja ha sex med nån annan än dig älskling".
Nej, det är bara i Babianens/Zuluwankers värld som det inte är någon skillnad mellan människor. I den verkliga världen NJUTER många kvinnor av sex, och många män VÄLJER att vara trogna.
Det måste alltså vara fel på den som vill mest? Och det är de som fortsatt höra av sig till mig och vill ses fler gånger. Och jag har aldrig sagt "hela tiden". S.k . "Snälla killar" är ofta som typen jag beskrev. Har träffat några såna då jag gillar snälla och sympatiska personer när det kommer till att umgås. Många snackar och skryter om hur de är innan men när det väl gäller är de rätt så handfallna och bekväma av sig. Svinen däremot är överkåta, sugna och oftast bra i sängen men tågolyckor att göra annat med.