Citat:
Ursprungligen postat av
Doodi
Du är en lustig typ av person. Du tycker att det är töntigt med huliganslagsmål, men du tycker uppenbarligen att det är häftigt på samma gång eftersom du eftersöker klipp. Du anser att svenska klipp är sämre är dylika från östblocket, men ändå är det svenska klipp du söker. Du visar dig mäkta imponerad av huliganer och försöker i samma andetag pika samma grupp.
Du liksom försöker spänna dig så hårt att du bara faller platt, som en steroidkuk.
(Ber om ursäkt för sågningen om du är omring femton år gammal, eller är mobbad IRL.)

när sa jag att det var töntigt? tycker det verkar svinkul och det är säkert en grym gemenskap inom en firma, hade tagit chansen jag själv om jag bott i en stad där det var aktuellt. det är ganska uppenbart varför jag söker svenska klipp, jag är själv svensk och därför kan jag enklare relatera till det än en video med en massa ryssar som skriker blyat och har hällt i sig en vodka flaska innan dom kör i en 180p video.
ber om ursäkt om jag stampade ner dig allt för hårt nu, kan inte vara lätt att vara både dum i huvudet och ha lässvårigheter.