2015-11-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Vet inte vad du snackar om, men Bajenfans Hockey har aldrig gått i konkurs. Dock är det här inte rätt tråd för att diskutera det ämnet.

Rätt,,men bajenfans lät hammarbyhockey gå i kk.

För o hålla till ämnet fick götet pisk.
Citera
2015-11-22, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Du är en lustig typ av person. Du tycker att det är töntigt med huliganslagsmål, men du tycker uppenbarligen att det är häftigt på samma gång eftersom du eftersöker klipp. Du anser att svenska klipp är sämre är dylika från östblocket, men ändå är det svenska klipp du söker. Du visar dig mäkta imponerad av huliganer och försöker i samma andetag pika samma grupp.

Du liksom försöker spänna dig så hårt att du bara faller platt, som en steroidkuk.

(Ber om ursäkt för sågningen om du är omring femton år gammal, eller är mobbad IRL.)
när sa jag att det var töntigt? tycker det verkar svinkul och det är säkert en grym gemenskap inom en firma, hade tagit chansen jag själv om jag bott i en stad där det var aktuellt. det är ganska uppenbart varför jag söker svenska klipp, jag är själv svensk och därför kan jag enklare relatera till det än en video med en massa ryssar som skriker blyat och har hällt i sig en vodka flaska innan dom kör i en 180p video.

ber om ursäkt om jag stampade ner dig allt för hårt nu, kan inte vara lätt att vara både dum i huvudet och ha lässvårigheter.
Citera
2015-11-22, 15:32
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
när sa jag att det var töntigt? tycker det verkar svinkul och det är säkert en grym gemenskap inom en firma, hade tagit chansen jag själv om jag bott i en stad där det var aktuellt. det är ganska uppenbart varför jag söker svenska klipp, jag är själv svensk och därför kan jag enklare relatera till det än en video med en massa ryssar som skriker blyat och har hällt i sig en vodka flaska innan dom kör i en 180p video.

ber om ursäkt om jag stampade ner dig allt för hårt nu, kan inte vara lätt att vara både dum i huvudet och ha lässvårigheter.

Du är så salt att du skulle ha platsat bland Elfsborgs grabbar. Kitta upp dig på lite Stone Island, Aqua och Burberry, sätt in några ringar i öronen och du är good to go!
Citera
2015-11-22, 15:35
Medlem
Är inte Stone Island väldigt ungdomligt och mainstrem nu?
Citera
2015-11-22, 17:12
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde1985

Vad menar du? Vad skulle kunna vara mer casual än det här:
http://soderbroder.se/wp-content/gallery/4-april-if-elfsborg-hammarby-if/_mg_1395.jpg ?

(Allvarligt talat, SI har i över tio års tid varit ganska "mainstream", men det är givetvis fortfarande ett av "toppmärkena". Det är snygga jackor med usel hållbarhet, och helt okej tröjor med bättre hållbarhet. Dock är det inte vad för kläder man har, utan hur man klär i dom, som spelar mest roll. Hur klyschigt det än låter.)
Citera
2015-11-22, 19:34
Medlem
lakupipus avatar
Box mellan Göteborgs yngre och "aik" enlight HooligansTV på facebook. Någon som vet mer?
Citera
2015-11-22, 19:38
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakupipu
Box mellan Göteborgs yngre och "aik" enlight HooligansTV på facebook. Någon som vet mer?

Vinst AIK U21. 25x25. Tydligen lång fight också, runt 10 min om jag minns rätt.
Citera
2015-11-24, 11:24
Medlem
Bajen har Esteghlal FC från Teheran i en träningsmatch i mars. Hur ser scenen ut där? Hammarby väntar sig stort följe från Iran.
Citera
2015-11-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Bajen har Esteghlal FC från Teheran i en träningsmatch i mars. Hur ser scenen ut där? Hammarby väntar sig stort följe från Iran.
Och från Tensta, Rinkeby, Husby, Botkyrka, Hallunda....kan nog bli stökigt värre.
Vet Bajen vad dom har gett sig in på?
Citera
2015-11-24, 23:49
Medlem
InteLagoms avatar
"Ett grymt skratt är ynkryggarnas sätt att gråta när de inte är ensamma och att orsaka smärta är deras sätt att sörja" - Shantaram, sid. 425
Citera
2015-11-25, 12:42
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii

Palla möta självmordsbombare i grusgrop. "Iranierna dök upp på avtalad tid, i färre nummer än Bajens grabbar men rejält på tå. Det sa bara BAM så hade man kört över Bajens liga på nytt rekord: 3 sekunder. Språkförbistringar tros ligga bakom missförståndet att det skulle varit vapenfritt."
Citera
2015-11-25, 20:01
Medlem
PsychopathGeniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde1985
folk som aldrig har varit med på box börjar bära det för att se coola ut numera, men si är fortfarande ett toppmärke inom casualmodet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in