Citat:
Ursprungligen postat av
Horknullarn
Hur gammal är jag?
När kom du med på scenen om man får fråga? Känns inte alls som att du känner några Bajen grabbar som var med från början, upplever själv att det är mer äkta folk inom Bajen. Kan bero på att jag är Bajen.
Pensionerad supporter skall tilläggas.
"Jag är Bajen", inser du inte hur efterblivet det är att säga så. "Jag är *insertvalfrittfirmanamn", lite mindre retardetat. Än mer är det så muppigt att begå brott utan att tjäna pengar på det. Jag har varit med en yngregruppering, men efter man är 25 och fått domar på sig, så inser man att det var kul som ung, men det blir bara larvigt att som 25 plus, eller än bättre 35 plus, dra ladd med småkillar på toaletten och sjunga ramsor för att sen slå någon antagonist och springa från snuten.
40plussarna tycker man bara synd om, de har inga andra vänner och tjejer kommer och går.
Det här är bara fakta. Vet själv hur det är att sitta i timmar på bussar till bortamatcher, där folk mellan 17 och faktiskt till 50, drar tjack nonstop tillsammans. Som sagt, kul innan 25, säkert kul sen också, men då är det bara sorgligt och pundigt. I en firma år i princip olika kompisgäng som knarkar, och blir ett stort gäng när det vankas match eller grop. Det finns de som inte pundar absolut, men majoriteten pundar och de små olika kompisgängen i valfri firma hänger ihop av andra intressen - mösh och ladd.