2019-02-12, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Hur gammal är jag?
När kom du med på scenen om man får fråga? Känns inte alls som att du känner några Bajen grabbar som var med från början, upplever själv att det är mer äkta folk inom Bajen. Kan bero på att jag är Bajen.
Pensionerad supporter skall tilläggas.

"Jag är Bajen", inser du inte hur efterblivet det är att säga så. "Jag är *insertvalfrittfirmanamn", lite mindre retardetat. Än mer är det så muppigt att begå brott utan att tjäna pengar på det. Jag har varit med en yngregruppering, men efter man är 25 och fått domar på sig, så inser man att det var kul som ung, men det blir bara larvigt att som 25 plus, eller än bättre 35 plus, dra ladd med småkillar på toaletten och sjunga ramsor för att sen slå någon antagonist och springa från snuten.
40plussarna tycker man bara synd om, de har inga andra vänner och tjejer kommer och går.
Det här är bara fakta. Vet själv hur det är att sitta i timmar på bussar till bortamatcher, där folk mellan 17 och faktiskt till 50, drar tjack nonstop tillsammans. Som sagt, kul innan 25, säkert kul sen också, men då är det bara sorgligt och pundigt. I en firma år i princip olika kompisgäng som knarkar, och blir ett stort gäng när det vankas match eller grop. Det finns de som inte pundar absolut, men majoriteten pundar och de små olika kompisgängen i valfri firma hänger ihop av andra intressen - mösh och ladd.
Senast redigerad av drrty 2019-02-12 kl. 14:24.
Citera
2019-02-13, 04:56
Medlem
Vilka var det Tumba rök ihop med inne på tinget?

Yngre DFG folk va? Eller minns jag detta helt fel.
Citera
2019-02-14, 01:13
Medlem
Var väl utanför?
Dom hajjade inte riktigt att deras kille hade golat så det blev lite dumt.
Citera
2019-02-15, 13:06
Medlem
Hur vanligt är det med knogjärn inom fotbollshuliganismen? (Sverige)
Senast redigerad av egenvilja 2019-02-15 kl. 13:12.
Citera
2019-02-16, 20:33
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Hur vanligt är det med knogjärn inom fotbollshuliganismen? (Sverige)
Lika vanligt som det är med knivar
Citera
2019-02-17, 02:49
Medlem
Spring ultras spring @rådjursögon
Citera
2019-02-17, 22:54
Medlem
1985 (eller när det var) blev det 1-1 i knivhuggningar mellan svenska och engelsmän. EM -92 vet jag inte. Har aldrig hört att P viftat med kniv, känns inte som hans stil.

Vid EM -92 hade engelsmännen en bra attack. Sent på kvällen blåste någon i en visselpipa och cirka 50 av dem gick loss på svenskar åt alla håll. Kaos, men bulorna från Sthlm Skins hade brännbollsträn under disken i sin höra och försvarade svenska färgerna och engelsmännen fick springa över Gärdet. De hävdar förmodligen vinst, men så är det ju alltid.

"Svenskligan" uppstod spontant och cirka 50 pers slaktade engelska huliganer under bron från Solna C till Råttsunda. Mest DFG och FB, men ett gäng bajare också. Var själv inte med, men var säkert från Tumbaligan. KGB hade 10 år + kvar innan de bildades.
Citera
2019-02-18, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde69
För det första så skriv Wisemen rätt nästa gång! Och för det andra så var det inte WM som körde!!! Utan det var dom yngre

Men är det okej ifall vi på forumet skriver "WM" enbart i framtiden?
Så att du inte blir så arg på oss nästa gång om vi råkar skriva WM - fel?
Viktigt att det här blir ordentligt utrett en gång för alla. Det sista vi vill här på forumet är ju att göra huliganer arga. Ni är ju en så vital samhällsfunktion när ni utövar eran lilla sidohobby i livet.
Sen har jag en annan fråga.
Ni säger/skriver ju "körde" när ni har haft en drabbning.
Ska "körde" alltid skrivas ut med 3st utropstecken efteråt eller räcker det med 1st utropstecken eller är det inget tvång på utropstecken alls?
Och så undrar jag om det bara är när det kommer till WM som man avslutar inläggen utan punkt på sista meningen eller gäller det samtliga huligan grupper i landet eller gäller det för alla huligan grupper i hela världen eller hur funkar det?
Mvh
Citera
2019-02-18, 15:06
Medlem
Kanske av intresse för någon..
FB lägger upp bild på instagram. Sedan lägger KGB upp en gruppbild med frågan "wheres the famous.....?"

Bajens bild är inte uppe länge innan den tas bort.

Tolkas fritt
Citera
2019-02-18, 15:31
Medlem
Så Bajen körde över Millwall... avundsjuk är bara förnamnet..snyggt.
Citera
2019-02-18, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinhugget
1985 (eller när det var) blev det 1-1 i knivhuggningar mellan svenska och engelsmän. EM -92 vet jag inte. Har aldrig hört att P viftat med kniv, känns inte som hans stil.

Vid EM -92 hade engelsmännen en bra attack. Sent på kvällen blåste någon i en visselpipa och cirka 50 av dem gick loss på svenskar åt alla håll. Kaos, men bulorna från Sthlm Skins hade brännbollsträn under disken i sin höra och försvarade svenska färgerna och engelsmännen fick springa över Gärdet. De hävdar förmodligen vinst, men så är det ju alltid.

"Svenskligan" uppstod spontant och cirka 50 pers slaktade engelska huliganer under bron från Solna C till Råttsunda. Mest DFG och FB, men ett gäng bajare också. Var själv inte med, men var säkert från Tumbaligan. KGB hade 10 år + kvar innan de bildades.

Råttsunda? Är du 12? Förmodligen en nolla som säger så om Sveriges gamla nationalarena. Åk hem till ditt land din snutsiga arab.
Citera
2019-02-18, 18:34
Medlem
ja är nyinflyttad till stockholm och skulle vilja gå med i en firma. är 45 år och bra på slåss.( tränat aikido i 16 år) vilken firma är lättast att få komma in i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in