2015-11-25, 09:29
Medlem
Puddy82s avatar
Hur gör Ni för att bygga så att allt är på samma nivå? Jag har problem när man placerar ut byggnadsdelar att få allt att stå plant.
Citera
2015-11-25, 09:44
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puddy82
Hur gör Ni för att bygga så att allt är på samma nivå? Jag har problem när man placerar ut byggnadsdelar att få allt att stå plant.
Tycker också det är väldigt svårt att få allt bra. Ibland blir det glipor, kanske för att jag blandar olika segment. Önskar mig bättre byggstyrning och lättare styrning överhuvudtaget vad gäller byarna. Svårt att hitta sina medborgare och vata vad för arbetsuppgift man gett de.
Citera
2015-11-25, 11:23
Medlem
Är ganska tidigt i spelet och undrar hur jag kan få ihop 3000 caps snabbast? vill köpa ett sniper rifle från en vendor
Citera
2015-11-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Är ganska tidigt i spelet och undrar hur jag kan få ihop 3000 caps snabbast? vill köpa ett sniper rifle från en vendor

Samla allt du kan plantera, plantera det och sälj det.

Tror dock att innan du fått ihop 3000 caps, har du redan hittat ett snipervapen.

/16
Citera
2015-11-25, 12:59
Medlem
ICKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puddy82

Kika in denna video, den borde hjälpa dig!

https://www.youtube.com/watch?v=8CR8nOTDhh8
Citera
2015-11-25, 14:22
Medlem
henkesss avatar
Någon som vet när senaste patchen till ps4 versionen kommer?
Citera
2015-11-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Kan nog säga att det väntar dig väldigt många sjuka grejer. Det finns ett parkeringsgarage bland annat där man börjar undra vem som designade det, hur fan mår en sån människa som designat det egentligen
De flesta är omärkta på kartan. Dock är en kuslig grej med återkoppling till trean utmärkt och med väldigt bra story i terminaler osv.

Hitills hittat iallafall 4-5 ställen som är riktigt bra ur ett "vansinnigt" perspektiv ;D
D.v.s. grejer som är bättre än alla i fo3 och nv. Resten av ställena tycker jag håller ungefär samma klass. Älskar downtown boston och alla omärkta källare/clubar osv.

Vet hur det är att spela sakta och inte börja med mainquesten för tidigt. 72 timmar, lvl 48. har inte gått till diamond city ännu

Finns aldeles för mycket terminaler/lappar och livsöden att läsa om. För att inte tala om settlements.....

Hittade ett skelett på toaletten med ett paket sugarbombs och en plast sked. det var bizzart.
Citera
2015-11-25, 17:03
Medlem
phny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil

Jag vet inte hur mycket junk du har. Men det lagras purified water i din workshop från dina vatten pumpar. Jag får 160+ purified water från 6 industriella pumpar varje dag.
Citera
2015-11-25, 19:02
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Du gör en generator, drar en kabel från den till en power-connector som du fäster på huset, vips så finns det ström i den delen av huset
Hur får man ström i hela huset då? Finns det ingen quickfix?
Citera
2015-11-25, 19:12
Medlem
isberg15s avatar
Lätt att komma in i spelet om man inte kört tidigare upplagor?
Citera
2015-11-25, 19:25
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Hur får man ström i hela huset då? Finns det ingen quickfix?

Haha va fan. Vill du ha nått som spelar åt dig eller vad är problemet? Är det så jobbigt att bygga bas. Strunta i det och återgå till att spela spelet. Eller det kanske också är jobbigt att man måste gå och göra saker o så.

Annars får bygga connectors och kablar dit du skall ha ström.
Citera
2015-11-25, 19:26
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Hittade ett skelett på toaletten med ett paket sugarbombs och en plast sked. det var bizzart.

Om du tyckte det var bizzart i din bok så finns det många grejer som kommer att få dig att trilla av stolen

Vill inte spoila, men ett "omärkt garage" i en förort... Leta efter pilarna till ingången till labyrinten. sen börjar mardrömmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in