2015-11-24, 19:52
Medlem
Har en liten fråga ang ett Brotherhood of Steel quest (inte långt in i spelet eller avslöjande men lägger det ändå i en spoiler ruta).

Citera
2015-11-24, 20:04
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Börjat röra mig in mot Boston nu och får fps drops som fan i de miljöerna. Lirar på Xbox så det finns nog inte så mycket att göra åt saken. Vågar man hoppas på en patch?
Citera
2015-11-24, 20:24
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kan någon förklara strömprocessen? Från elverket till fungerande elartiklar i huset?
Citera
2015-11-24, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Börjat röra mig in mot Boston nu och får fps drops som fan i de miljöerna. Lirar på Xbox så det finns nog inte så mycket att göra åt saken. Vågar man hoppas på en patch?

Kör du med original 500gb hårddisken? Läste att det blir bättre om man kör med en extern 7200rpm.
Citera
2015-11-24, 20:55
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaxnon
Är defence högre än mat + vatten? Annars testa det.

Mitt spel buggar dock ur ibland och påstår att jag har 0 vatten trots att jag har 92 eller något sådant. Följden blir att deras happyness droppar ner till 65~ från 85 illa kvickt och börjar inte stiga förrän jag återvänder till sanctuary :/

Lite random att citera dig dock, men vad beror det på?
Citera
2015-11-24, 21:30
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kan någon förklara strömprocessen? Från elverket till fungerande elartiklar i huset?

Du gör en generator, drar en kabel från den till en power-connector som du fäster på huset, vips så finns det ström i den delen av huset
Citera
2015-11-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Mitt spel buggar dock ur ibland och påstår att jag har 0 vatten trots att jag har 92 eller något sådant. Följden blir att deras happyness droppar ner till 65~ från 85 illa kvickt och börjar inte stiga förrän jag återvänder till sanctuary :/

Lite random att citera dig dock, men vad beror det på?
Testa att ta bort alla TV apparater i sanctuary. Ska tydligen ha varit en lösning för några andra med liknande problem.
Citera
2015-11-24, 22:07
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Kan säga direkt att jag ångrar att jag sålde mitt Ps4 nu när jag ser vilket potential detta spelet har. Blir helt till mig när ni snackar om att lägga ström, skaffa resurser osv. Fan att man inte tänker längre än vad näsan räcker.
Citera
2015-11-24, 22:20
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Du gör en generator, drar en kabel från den till en power-connector som du fäster på huset, vips så finns det ström i den delen av huset

Kan även tillägga att du drar kablar i byggläget (space på pc) Lätt att missa. Finns som val när du highlightar din generator.
Citera
2015-11-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaxnon
Är defence högre än mat + vatten? Annars testa det.

okej ska kolla det
Citera
2015-11-25, 00:08
Medlem
Sqrbankens avatar
Kommit en bit in i spelet tror jag; mainquest. Hur långt vet jag inte så kanske bäst bara ni som spelat igenom hela bryter spoilern.

Citera
2015-11-25, 09:19
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Kommit en bit in i spelet tror jag; mainquest. Hur långt vet jag inte så kanske bäst bara ni som spelat igenom hela bryter spoilern.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in