2015-11-21, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
Vid själva hållplatsen svibgeln, tror inte de körts på det planket innan vad jag vet. Är liksom inne på gården där spårvagnen kör förbi. Bra spot dock
Du menar på höger sida eller? Ska se om jag får någon bild på den.
Citera
2015-11-24, 13:02
Medlem
Iner och Tors har också lagt vid tågspåren vid svingeln (Y)
Citera
2015-11-24, 23:08
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoolan
Iner och Tors har också lagt vid tågspåren vid svingeln (Y)
Ja men lite konstigt. Först var det Iner och Tors, nu för ett par dagar sedan har tors målat över iner och halva sin egen med en ny.
Citera
2015-11-26, 14:32
Medlem
Aldrig sett denna omtalade "Tors" förrän nydligen då jag åkte vagn och såg lite tags, det var ju världens toy-skit? Förväntade mig att det skulle vara fett med tanke på att det inte redan blivit totalsågat, i klassisk gbgtråden-manér.
Vart är SvinetStar när man behöver honom som mest.
Citera
2015-11-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Aldrig sett denna omtalade "Tors" förrän nydligen då jag åkte vagn och såg lite tags, det var ju världens toy-skit? Förväntade mig att det skulle vara fett med tanke på att det inte redan blivit totalsågat, i klassisk gbgtråden-manér.
Är ju inte direkt något nytt att de enda som är omtalat i denna tråden är skit.
Citera
2015-11-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Är ju inte direkt något nytt att de enda som är omtalat i denna tråden är skit.
Det är faktiskt 100% sant o den som säger nej är från vettet.. Men damma av fontanellen o fram med lite substans för trådens skull ..

Fram med lista på den utelämnade bra skiten o den omtalade skiten

Kör hårt:

Bra skit som är utelämnad
1
2
3
4
5
6
...

Skit som är omtalad
1
2
3
4
5
6
...
Citera
2015-11-26, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Låter som riktigt skeva grejer då.. Inte samma person som skrev torch för ett par år sen ? Det va inga rosor heller om man säger så ..
Citera
2015-11-27, 18:38
Medlem
ps3mafackas avatar
Jag tycker det är tungt med en gubbe som går runt själv och bombar på nätterna. Då har man hjärta för bombing. Vem som helst kan gå och fyllebomba på väg hem från ravet med sina polare, bänga på tjack. Sen att tors inte stilmässigt en da vinci är en annan femma.

Men kan förstå att det är många ungtuppar som tar illa upp här om inte deras egna tags nämns i tråden var 5 inlägg och självprops är ju rätt vanligt. Helst ska tråden va helt tyst så ingen får oförtjänta props

Det är extremt mycket jantelag inom graff, men det är oftast dom som bara målat några år som eller som inte kört så mkt själv som kallar andra för toys. När man blir äldre får man självdistans och tycker det är fett med folk som bombar oavsett om e stilmässigt sämre. Så länge dom har schysst attityd. Sen så är man väl inte perfekt själv, klart de är kul att dissa någon ibland , men riktigt fittigt att göra det anonymt på ett forum Visa att ni e män nu och inte kärringar

De va mina 5 cent
Citera
2015-11-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
Jag tycker det är tungt med en gubbe som går runt själv och bombar på nätterna. Då har man hjärta för bombing. Vem som helst kan gå och fyllebomba på väg hem från ravet med sina polare, bänga på tjack. Sen att tors inte stilmässigt en da vinci är en annan femma.

Men kan förstå att det är många ungtuppar som tar illa upp här om inte deras egna tags nämns i tråden var 5 inlägg och självprops är ju rätt vanligt. Helst ska tråden va helt tyst så ingen får oförtjänta props

Det är extremt mycket jantelag inom graff, men det är oftast dom som bara målat några år som eller som inte kört så mkt själv som kallar andra för toys. När man blir äldre får man självdistans och tycker det är fett med folk som bombar oavsett om e stilmässigt sämre. Så länge dom har schysst attityd. Sen så är man väl inte perfekt själv, klart de är kul att dissa någon ibland , men riktigt fittigt att göra det anonymt på ett forum Visa att ni e män nu och inte kärringar

De va mina 5 cent
Ursäkta här men... vafan snackar du om
Citera
2015-11-28, 12:54
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Ursäkta här men... vafan snackar du om
Peace

Luv

Understandnig

= Respect

Kan inte hålla med om det att äldre folk blir trevligare, rötna ägg kommer härskna om de hålls kvar i 7 år. Samma sak gäller sopor till writers, vissa är inget att hänga i granen.

Du kan ändra attityd, tag, crew, ort men din verkningslösa aggressivitet följer med tills du uppdagar vad du har för problem, och ev. löser dem.
Senast redigerad av GoUoD 2015-11-28 kl. 12:57.
Citera
2015-12-05, 20:56
Medlem
tusenbrothers avatar
Vilka crew är det som kör mest just nu i göteborg? Kan inte följa scenen då jag flyttat från Götet sen ett tag tillbaka.
Citera
2015-12-05, 21:02
Medlem
kör ös något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här