2015-11-23, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vad kan du inte göra i en KK relation som du vill göra i en seriös relation? Killar har kvinnor enbart för sex men lurar i er massor av nonsens för att kvinnor ska tro att de är mer värda än fittan de ha mellan benen.

KK finns men är extremt sällsynt. Kanske 1 par av 500 har KK relationer. Dessutom tenderar KK relationer att övergå i fasta relationer där kvinnan mjölkar killen på tillgångar, försöker skaffa barn för att få sitt horiga uppehälle finansierat genom underhåll, gifter sig med honom för att ta hälften vid en skilsmässa eller bara utnyttjar honom ekonomiskt.

Vad gäller tredje punkten om att ta hälften vid skiljsmässa så fungerar inte motargumentet att killen också får hälften. Killen kan bara vinna på en skiljsmässa om kvinnan har det bättre ställt än killen när de inleder äktenskapet. Annars gör bara kvinnan vinst. Och som vi alla vet parar sig kvinnor uppåt och gör således alltid vinst.
Ett förhållande innehåller så väldigt mycket mer än sex. Den kärlek, närhet och samhörighet som finns mellan oss finns inte i en kk relation.

Vi tillbringar det mesta av vår lediga tid tillsammans för att vi trivs ihop, så varför skulle vi inte tillbringa tiden tillsammans på det sätt vi föredrar?

Jag är fullständigt säker på att min man inte är tillsammans med mig enbart för sexets skull. Han skulle enkelt få sex som singel, så att han väljer att leva med mig beror på att han älskar mig och trivs med det liv vi lever tillsammans.

Rent sexuellt så skulle vi inte kunna njuta lika ofta om vi inte bodde tillsammans. Gillar man att alltid planera sitt sexliv så funkar säkert en KK relation för sexets del, men föredrar man att kunna ha sex spontant så är det underbart att leva ihop med någon med lika hög sexlust där man kan ha sex så fort man känner för det.

Bilda familj är ännu en sak man gör i ett förhållande men inte i en KK relation, och i de flesta fall så vill mannen ha barn lika gärna som kvinnan.

Om man däremot inte har träffat personen som man vill dela sitt liv med så är nog en KK relation det som kan ge bäst sex. Det du skriver om att kvinnor bara parar sig uppåt är fel, däremot så väljer hon självklart den man hon gillar bäst. Hur skulle du själv välja om du hade möjlighet att välja? Skulle du välja den du gillar mest, skulle du välgörenhetsligga eller dra lott?

Men rent logiskt då eftersom tjejer enligt dig inte ligger, hur kan det komma sig att många skriver att så många tjejer är slampiga? Finns dessa slampor bara i vissa mäns fantasivärld?

Tror du att människor skiljer sig för att vinna ekonomiskt på det så lever du inte i verkligheten. Väldigt få personer får det bättre ekonomiskt på grund av en skilsmässa, för de flesta innebär det en tids ekonomiskt kaos utöver det känslomässigt jobbiga. Har man tillgångar innan äktenskapet som man vill skydda så skriver man äktenskapsförord.
Citera
2015-11-23, 20:15
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Nej, helt nonsens. Det är inte sannolikt att fråga 80 tjejer och inte få ha sex med en enda av dem. Du säger så bara för att det är coolt för kvinnor att verka ha höga krav. I själva verket ligger kvinnor med exakt vem som helst så länge hon får ut något av det.

Attityd är inte en del av problemet. Ingen märker om jag är kvinnohatare.

Verkar jag leta efter sex utan relation?
Jag vill enbart ha sex. Lindströms video passar bra in på mig. Jag vill bara knulla lite. Jag vill inte träffa någon kvinna som jag vet använder mig för försörjningens skull och verkligen LÅTSAS tycka om mig. Oärligt och falskt.

Om tjejer nu är intresserade av sex, varför raggar inte kvinnor upp män enbart för sex? Det är redan sällsynt för kvinnor att ragga för att få förhållande med någon.

Utseende 7 - 8, jag är trevlig.
Hygienen är nog en 9, tänk dig en alltför städad kille, då framstår kvinnorna som mer grovkorniga än vad jag är vilket inte är särskilt upphetsande. Mannen ska vara grovkornig och kvinnan finkornig.

Förstår inte varför ni vill fokusera på mig när omkring hälften av männen i sverige är i samma sits.

Åter till problemet. När en kvinna väljer en man så måste mannen på många sätt stå över kvinnan. Han måste nästan alltid ha ett bättre jobb, bättre liv, högre standard och har han inte det så får han kompensera på något annat sätt. Men när mannen ska välja kvinna så räcker det med att hon är snygg.

Så om kvinnor verkligen bara är intresserade av sex, varför bryr de sig om vad mannen har för jobb?

I kvinnans biologi ingår det att ta hand om barnet, mannen befruktar och har möjligheten att härja vidare och sprida sitt usla anlag på annan plats/kvinna.

Detta borde vara det mest fundamentala bokomliggande faktorn. Miljoner år av utveckling, inget man bara ändrar på för att det har blivit "enkelt" och legalt att avrätta sitt foster eller p-piller, djupt rotade instinkter inne i reptilhjärnan. Kvinnan söker någon sorts trygghet även om hon bara har att knulla runt som motiv.
Citera
2015-11-23, 22:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
I kvinnans biologi ingår det att ta hand om barnet, mannen befruktar och har möjligheten att härja vidare och sprida sitt usla anlag på annan plats/kvinna.

Detta borde vara det mest fundamentala bokomliggande faktorn. Miljoner år av utveckling, inget man bara ändrar på för att det har blivit "enkelt" och legalt att avrätta sitt foster eller p-piller, djupt rotade instinkter inne i reptilhjärnan. Kvinnan söker någon sorts trygghet även om hon bara har att knulla runt som motiv.

1) Kvinnor är bara fertila några få dagar per månad. Resten av tiden kan kvinnor ha sex utan risk för graviditet.

2) Kvinnor har alltid blivit omhändertagna av samhället så de behöver inte trygghet från en man.

3) Så det finns ingen legit ursäkt för kvinnor att vägra sex. Anledningen till att kvinnor vägrar sex är att de inte gillar det.
Citera
2015-11-23, 22:23
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kvinnor är bara fertila några få dagar per månad. Resten av tiden kan kvinnor ha sex utan risk för graviditet.

2) Kvinnor har alltid blivit omhändertagna av samhället så de behöver inte trygghet från en man.

3) Så det finns ingen legit ursäkt för kvinnor att vägra sex. Anledningen till att kvinnor vägrar sex är att de inte gillar det.

Jaha, denna diskussion ... igen.

1. Japp.

2. Har just pratat med mina tjej kompisar om tryggheten med en man. Samhället .. pff ... Ta t ex att sova med en man, det känns som om man är safe från allt ont i världen (även om man vet rent logiskt att det inte är så).

3. Vägrar och vägrar... När ni killar fattar att vi behöver lullull involverat så får ni sex. Spelar ingen roll hur attraktiv mannen är, jag blir inte sugen av "ska vi ligga?".
Citera
2015-11-23, 22:27
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Nämen, "say what? "

Tanken har slagit mig men varför kan bögar fråga sex rakt på sak. Varför har bögar AVSEVÄRT fler sexpartner än heterosexuella killar?

Testosteron meets testosteron ... svårare än så är det nog inte.
Citera
2015-11-23, 22:30
Medlem
DRD4s avatar
Citat:

Om du hade läst och förstått vad jag skrev så talar jag om saker som ligger djupare än detta. > < fniss!
Citera
2015-11-23, 22:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Jaha, denna diskussion ... igen.

1. Japp.

2. Har just pratat med mina tjej kompisar om tryggheten med en man. Samhället .. pff ... Ta t ex att sova med en man, det känns som om man är safe från allt ont i världen (även om man vet rent logiskt att det inte är så).

3. Vägrar och vägrar... När ni killar fattar att vi behöver lullull involverat så får ni sex. Spelar ingen roll hur attraktiv mannen är, jag blir inte sugen av "ska vi ligga?".

2) Nej det är trams.

3) Jag är kvinna och om man gillar sex då blir man sugen av "ska vi ligga" (om mannen inte är en mupp).

Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Testosteron meets testosteron ... svårare än så är det nog inte.

1) Så kvinnor behöver testosteron för att vara rakt på sak om sex?

2) Hur är det med kvinnor som horar? De är rakt på sak.

Citat:
Om du hade läst och förstått vad jag skrev så talar jag om saker som ligger djupare än detta. > < fniss!

Det finns ingenting djupt eller komplicerat med sex, vill man ligga då ligger man.
Citera
2015-11-23, 22:42
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
2) Nej det är trams.

3) Jag är kvinna och om man gillar sex då blir man sugen av "ska vi ligga" (om mannen inte är en mupp).

Det finns ingenting djupt eller komplicerat med sex, vill man ligga då ligger man.

Så våran könsdrift och fortplantningsförmåga är ett enkelt ämne?

Alla våra urinstinkter sitter i reptilhjärnan.
Citera
2015-11-23, 22:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så våran könsdrift och fortplantningsförmåga är ett enkelt ämne?

Det här är de 3 alternativ som finns hos kvinnor,

a) Om man vill ligga då ligger man.

b) Om man inte vill ligga men får betalt då ligger man också.

c) Om man är en bitch eller ogillar män då vägrar man ligga.

så här enkelt är det.

Citat:
Alla våra urinstinkter sitter i reptilhjärnan.

Det betyder inte att folk kontrolleras av sina instinkter.
Citera
2015-11-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Haft otur med tanterna? Dusch, rakning och städning av lägenheten är givetvis obligatoriska inslag om det finns minsta lilla chans till ligga. Inser du hur länge tjejer gör sig i ordning för minsta lilla och kontrollerar att de är snygga och fräscha under en kväll?

Man får posta inlägg även om man inte är bitter, vet du! Poängen är just att jag är glad och älskar sex när det är bra och stimulerande och att killar som generell grupp är inte så överdrivet sexintresserade som myten säger. Inte mer än tjejer iallafall. Däremot på lite andra sätt. Har en killkompis som erkänt detta. Han vill dejta tjejen men tycker det är lagom med vaniljsex 1 gång i veckan. Och det är ju toppen om det är så båda vill ha det. Är trött på att det kastas så mycket skit på kvinnors sexualitet. Antingen är vi slampor eller för ovilliga.

Fast...jag är litet beredd att ge TS rätt. Varför är Dusch rakning och städning viktigt? Detta tyder på att ni vill ha mer av en manlig person än av en dildo.
Citera
2015-11-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ett förhållande innehåller så väldigt mycket mer än sex. Den kärlek, närhet och samhörighet som finns mellan oss finns inte i en kk relation.

Vi tillbringar det mesta av vår lediga tid tillsammans för att vi trivs ihop, så varför skulle vi inte tillbringa tiden tillsammans på det sätt vi föredrar?

Jag är fullständigt säker på att min man inte är tillsammans med mig enbart för sexets skull. Han skulle enkelt få sex som singel, så att han väljer att leva med mig beror på att han älskar mig och trivs med det liv vi lever tillsammans.

Rent sexuellt så skulle vi inte kunna njuta lika ofta om vi inte bodde tillsammans. Gillar man att alltid planera sitt sexliv så funkar säkert en KK relation för sexets del, men föredrar man att kunna ha sex spontant så är det underbart att leva ihop med någon med lika hög sexlust där man kan ha sex så fort man känner för det.

Bilda familj är ännu en sak man gör i ett förhållande men inte i en KK relation, och i de flesta fall så vill mannen ha barn lika gärna som kvinnan.

Om man däremot inte har träffat personen som man vill dela sitt liv med så är nog en KK relation det som kan ge bäst sex. Det du skriver om att kvinnor bara parar sig uppåt är fel, däremot så väljer hon självklart den man hon gillar bäst. Hur skulle du själv välja om du hade möjlighet att välja? Skulle du välja den du gillar mest, skulle du välgörenhetsligga eller dra lott?

Men rent logiskt då eftersom tjejer enligt dig inte ligger, hur kan det komma sig att många skriver att så många tjejer är slampiga? Finns dessa slampor bara i vissa mäns fantasivärld?

Tror du att människor skiljer sig för att vinna ekonomiskt på det så lever du inte i verkligheten. Väldigt få personer får det bättre ekonomiskt på grund av en skilsmässa, för de flesta innebär det en tids ekonomiskt kaos utöver det känslomässigt jobbiga. Har man tillgångar innan äktenskapet som man vill skydda så skriver man äktenskapsförord.

Men, här ger du ju faktiskt TS rätt. Du tycker att kärlek och förhållandet är viktigare än bara sexet....d v s du tillstår att det finns sådant hos en man som är viktigre än att kunna ge sex.
Därvidlag visar du dig vara en helt normal kvinna.....men varför inte då tilltå att du tycker att kärlek/relation är viktigare än mekaniskt/biologiskt sex?
Citera
2015-11-23, 23:08
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
2) Nej det är trams.

1) Så kvinnor behöver testosteron för att vara rakt på sak om sex?

2) Hur är det med kvinnor som horar? De är rakt på sak.

3. Du kanske är ett av få undantag.

1. Nej, men det är lättare om två med starkare drift möts. Sedan finns det undantag såklart.

2. Den där fick jag ju nästan gratis. De som horar är sannolikt rakt på sak för att det är deras "jobb" och de får något i utbyte.

3. Tror det är mest män som tänker och känner så, pang på rödbetan typ. Om kvinnor kände så tror du inte det skulle liggas mycket mer i vårt avlånga land då?

Sedan finns det väl alltid undantag och det låter i mina öron som om du möjligen är ett sådant. Då är det väl bara att njuta och ta för dig, om du mår bra av det. Men upplever du verkligen att många andra kvinnor runt omkring dig är så, rakt på sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in