2015-11-23, 13:48
Bannlyst
En annan sjuk sak är att en kille kan lätt uppfattas som desperat och därmed bli dissad av tjejen för att han vill ha sex. Hur sjukt är inte det? Man är för intresserad av att ha sex med henne och får av den anledningen inte ha sex med henne. Ungefär som att Robin skulle säga till sin kompis Patrick att han är för desperat av att spela fotboll och därför blir det inget fotbollsspelande. Riktigt sjukt.

Inte konstigt att alla killar låtsas mycket och spelar charader för att få omkull horan. Man ska verka upptagen och behandla henne som second hand, men ur hennes perspektiv har hon fått tag i en icke-desperat pojkvän. Kvinnors natur, bottenlöst helvete.
Citera
2015-11-23, 13:55
Bannlyst
Det är ju fel på hela första inlägget. Orka korrigera sånt.
Senast redigerad av Alltidxx 2015-11-23 kl. 13:58.
Citera
2015-11-23, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Och det bevisar att bevisar att de känner sig tveksamma inför att gå hem med vem som helst. Inte att de har låg sexlust.
Visst kan de vara tveksamma, men när det sker alla gånger så är det inte tveksamhet. Svaren finns inom en, all denna information finns i bakhuvudet på alla, men vissa är mer ärliga än andra och kan se verkligheten klart. Flaskhalsen är kvinnor.

Jämför prostituerade. De har sex med helt okända män omnde får betalt. De kan utsätta sig för fara om de får vad de vill ha.
Citera
2015-11-23, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag ska förklara ett märkligt internetfenomen.

På internet finns det kvinnor som kåtare än männen, på internet är alla miljonärer, på internet är det kvinnor som försörjer mannen, kvinnan som tjänar mer än mannen, kvinnan som har ett bättre jobb än mannen och massa nonsens som aldrig ha sett dagens ljus.

Ni ljuger eller så har ni extremt dålig inblick i att avgöra vad som är verklighet. Kvinnor kan beskriva en rik man som snygg för att bortförklara vad de egentligen tänder på. Så funkar ni, ni är patologiska lögnare hela högen. Och ni ljuger avsiktligt men ger sken av att ni verkligen tror på vad ni säger. Jag har helt rätt i vad jag säger.

Kvinnor borde hållas i koppel. Samhället har spårat ut.

Varför diskuterar du ens saker när du inte tror på det man skriver? Vad är poängen med att skapa denna tråd när du inte tar folks erfarenheter och åsikter på allvar?

Synd för dig att din verklighet är så trist. I min har jag åkt till killar, knullat dom och sedan åkt hem igen. Mitt liv och min verklighet är så pass underbart att endast njutning och attraktion räcker som anledning att ha sex.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-11-23 kl. 14:51.
Citera
2015-11-23, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Hur går det med att hitta killar som vill försörja dig då?

Varför skulle någon behöva försörja mig?
Citera
2015-11-23, 14:59
Medlem
Citat:
Tror du att jag sitter och tror saker så har du fel i skallen.

Jag beskriver verkligheten som den är. Det finns inget att tro eller tycka. Så här är relationen mellan man och kvinna. Så det är du som försöker se nyanser som inte finns.

Kvinnor har alltid använt sin slida för att mjölka andra på saker och eller staka sin väg genom livet genom att sälja sig på ett eller annat sätt. Om en kvinna inte får något så kommer hon aldrig att ha sex för njutning och helt gratis. En kvinna kommer aldrig gratis. De måste få nåt i utbyte för att de ska känna sig nöjda och det räcker aldrig med att en kille ger tjejen sex, det finns inte.

Jag kan gilla en kvinna för den hon är, hur hon är, om hon är städare eller jurist, naken, påklädd eller vaffan som helst men en tjej uppskattar aldrig en kille som han är. Han måste ha något extra som kvinnor kan ta del av materiellt. Högre levnadsstandard, pengar eller status eller nåt annat som tydligt markerar att han står över henne.

Glöm gratis sex där kvinnan gillar mannen utan att kräva nåt i utbyte.

Se kvinnor som företag. De snygga kvinnorna (framgångsrika företagen) har störst marknadsandel och behöver inte diversifiera sin kundbas. Det de vill ha kommer de att få, därför att deras produkt (kropp, sexualitet) är mest attraktiv. Andra kvinnor som är fulare (dåliga företag som går på knäna) blir avundsjuka på de snygga kvinnorna för att de knäpper alla marknadsandelar. De får klara sig själva för att deras produkt (ful kropp) vill ingen ha. Oftast är det fula kvinnor som får jobba och slita sjäkva men ingen snygg kvinna sliter själv på egen hand och raggar upp män för sex.

Så länge en kvinna blir uppraggad för sex så är hon inte intresserad av sex. Gillar man sex så ser man till att ha det ofta. Du tror att jag går på dina lögner. Kvinnor ljuger konstant om att man vill ha massor av sex med en speciell person. Går ner på stan och kolla vilka dessa speciella personer är, det är mediokra medelmåttor som agerar provider.

Kvinnor raggar inte upp en enda kille för att bara ha sex med honom.
Du beskriver din syn på verkligheten. Den verklighet jag och många andra lever i är annorlunda än det du tror är en allmän sanning.

När det gäller relationen mellan man och kvinna är jag övertygad om att jag har mer insikt än dig. Vi kör på din liknelse och ser kvinnor och relationer som företag. Vem ger dig tillförlitligast Information när det gäller hur ett företag ska drivas, företagaren med mångårig erfarenhet av att framgångsrikt driva företag, eller den arbetslöse som saknar erfarenhet men har mycket åsikter?

Men eftersom du hävdar att ALLA kvinnor får ut mer än njutning av sexet så får du gärna berätta vad jag har för anledning att ha sex utöver njutning, för själv kommer jag inte på någon...

Den mest logiska anledningen till att många singelkvinnor inte raggar upp engångsligg är att sex med ny partner ger betydligt sämre sex än med en regelbunden partner. Och när man har upplevt bra sex, varför nöja sig med sämre?
Citera
2015-11-23, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför diskuterar du ens saker när du inte tror på det man skriver? Vad är poängen med att skapa denna tråd när du inte tar folks erfarenheter och åsikter på allvar?

Synd för dig att din verklighet är så trist. I min har jag åkt till killar, knullat dom och sedan åkt hem igen. Mitt liv och min verklighet är så pass underbart att endast njutning och attraktion räcker som anledning att ha sex.
Du pratar om sex på kredit. Kvinnor hoppas att sexet de ger till killen ska leda till förhållande senare där kvinnan får ta del av killens tillgångar. Går man ut så förväntas killen att bjuda. Annars får han inget sex.

Du ljuger, det finns inget gratissex. Blir fan förbannad på dig snart. Och även om du har gjort det någon enstaka gång så bevisar det ingenting. En gigantisk majoritet av alla kvinnor vill inte ha sex om de inte får nåt i utbyte.

Varför har fler kvinnor inte rena KK relationer där de är exklusiva med killen om det bara handlar om njutningen och inte försörjningen?
Citera
2015-11-23, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Du beskriver din syn på verkligheten. Den verklighet jag och många andra lever i är annorlunda än det du tror är en allmän sanning.

När det gäller relationen mellan man och kvinna är jag övertygad om att jag har mer insikt än dig. Vi kör på din liknelse och ser kvinnor och relationer som företag. Vem ger dig tillförlitligast Information när det gäller hur ett företag ska drivas, företagaren med mångårig erfarenhet av att framgångsrikt driva företag, eller den arbetslöse som saknar erfarenhet men har mycket åsikter?

Men eftersom du hävdar att ALLA kvinnor får ut mer än njutning av sexet så får du gärna berätta vad jag har för anledning att ha sex utöver njutning, för själv kommer jag inte på någon...

Den mest logiska anledningen till att många singelkvinnor inte raggar upp engångsligg är att sex med ny partner ger betydligt sämre sex än med en regelbunden partner. Och när man har upplevt bra sex, varför nöja sig med sämre?
Vem har nämnt engångsligg? Sluta dra det till sin spets åt andra hållet. Du kan ha en regelbunden KK där ni är med varandra helt och hållet men bor på varsitt håll och bara träffas för sex. Varför har du ingen KK om du bara vill ha sex?

Det är alltid kvinnor som vill ha seriöst förhållande. Varför då? Varför räcker det inte med en stabil KK relation där man håller sig till varandra?
Citera
2015-11-23, 15:28
Medlem
Citat:
Vem har nämnt engångsligg? Sluta dra det till sin spets åt andra hållet. Du kan ha en regelbunden KK där ni är med varandra helt och hållet men bor på varsitt håll och bara träffas för sex. Varför har du ingen KK om du bara vill ha sex?

Det är alltid kvinnor som vill ha seriöst förhållande. Varför då? Varför räcker det inte med en stabil KK relation där man håller sig till varandra?
Jag har inte sagt att jag bara vill ha sex. Jag har sagt att enda anledningen till att jag har sex i princip dagligen med mannen jag lever med är för njutningens skull, det är en stor skillnad.

Jag känner kvinnor som har KKs, menar du att de inte finns heller?

Vänd på det, varför skulle man INTE ha en seriös relation med en partner som man mår bra av att leva med?
Citera
2015-11-23, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Ja, uppenbarligen.

Jag menar, du har inte ens frågat mig och jag är redan sjukt ointresserad av att ha sex med dig. Det har dock inget med sex i sig att göra, jag älskar sex och har det i massor, men jag kommer ändå inte ha det med någon jag inte vill ha det med. Bara för att jag gillar pizza som maträtt kommer jag ju liksom inte äta en random hittepizza från en lerpöl nere vid hamnen. Kanske är det ungefär likadant för det där 80-talet tjejer också: några av dem kanske gillar sex hur mycket som helst, de vill bara inte ha det med dig?

Det kanske inte är tjejerna det är fel på, du kanske skall se över om det möjligen kan ha med något annat att göra? Kanske din attityd...?

Verkligen jag är också sjukt ointresserad av att ha sex med honom, skulle inte ens ha det för pengar faktiskt.
Citera
2015-11-23, 15:35
Avslutad
Citat:
Du pratar om sex på kredit. Kvinnor hoppas att sexet de ger till killen ska leda till förhållande senare där kvinnan får ta del av killens tillgångar. Går man ut så förväntas killen att bjuda. Annars får han inget sex.

Du ljuger, det finns inget gratissex. Blir fan förbannad på dig snart. Och även om du har gjort det någon enstaka gång så bevisar det ingenting. En gigantisk majoritet av alla kvinnor vill inte ha sex om de inte får nåt i utbyte.

Varför har fler kvinnor inte rena KK relationer där de är exklusiva med killen om det bara handlar om njutningen och inte försörjningen?

Fel igen. Är jag intresserad av ett förhållande med en kille då knullar inte jag och sen drar under flera års tid. Då stannar jag kvar efter sexet, lär känna honom och hoppas att han ska gilla min personlighet och bli kär. De flesta killar jag träffat har jag inte velat ha förhållande med utan bara ligga med.
"Tillgångar", därför jag är med en arbetslös nu alltså istället för de med jobb som vill knulla mig?
Och jo, killen skulle få ligga även om han inte betalade, brukar inte gå ut med dom. Har intressantare saker att göra med dom.

Ja, förstår att du blir förbannad när min och killens verklighet är så mycket bättre än din.
Majoritet är inte samma sak som varenda en.
Varför ska jag tala för alla kvinnor? De flesta är kanske inte lika mig? Jag kan bara tala för mig själv, skulle aldrig ha en kk-relation där jag är exlusiv. Har jag inga känslor för killen vill jag ha möjligheten att knulla flera. Får jag känslor för en kille vill jag vara särbo, alltså att vi sköter våran egna ekonomi. Så jag går varken plus eller minus på att bli ihop med någon.
Citera
2015-11-23, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Jag har inte sagt att jag bara vill ha sex. Jag har sagt att enda anledningen till att jag har sex i princip dagligen med mannen jag lever med är för njutningens skull, det är en stor skillnad.

Jag känner kvinnor som har KKs, menar du att de inte finns heller?

Vänd på det, varför skulle man INTE ha en seriös relation med en partner som man mår bra av att leva med?
Vad kan du inte göra i en KK relation som du vill göra i en seriös relation? Killar har kvinnor enbart för sex men lurar i er massor av nonsens för att kvinnor ska tro att de är mer värda än fittan de ha mellan benen.

KK finns men är extremt sällsynt. Kanske 1 par av 500 har KK relationer. Dessutom tenderar KK relationer att övergå i fasta relationer där kvinnan mjölkar killen på tillgångar, försöker skaffa barn för att få sitt horiga uppehälle finansierat genom underhåll, gifter sig med honom för att ta hälften vid en skilsmässa eller bara utnyttjar honom ekonomiskt.

Vad gäller tredje punkten om att ta hälften vid skiljsmässa så fungerar inte motargumentet att killen också får hälften. Killen kan bara vinna på en skiljsmässa om kvinnan har det bättre ställt än killen när de inleder äktenskapet. Annars gör bara kvinnan vinst. Och som vi alla vet parar sig kvinnor uppåt och gör således alltid vinst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in