Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Du pratar om sex på kredit. Kvinnor hoppas att sexet de ger till killen ska leda till förhållande senare där kvinnan får ta del av killens tillgångar. Går man ut så förväntas killen att bjuda. Annars får han inget sex.
Du ljuger, det finns inget gratissex. Blir fan förbannad på dig snart. Och även om du har gjort det någon enstaka gång så bevisar det ingenting. En gigantisk majoritet av alla kvinnor vill inte ha sex om de inte får nåt i utbyte.
Varför har fler kvinnor inte rena KK relationer där de är exklusiva med killen om det bara handlar om njutningen och inte försörjningen?
Fel igen. Är jag intresserad av ett förhållande med en kille då knullar inte jag och sen drar under flera års tid. Då stannar jag kvar efter sexet, lär känna honom och hoppas att han ska gilla min personlighet och bli kär. De flesta killar jag träffat har jag inte velat ha förhållande med utan bara ligga med.
"Tillgångar", därför jag är med en arbetslös nu alltså istället för de med jobb som vill knulla mig?
Och jo, killen skulle få ligga även om han inte betalade, brukar inte gå ut med dom. Har intressantare saker att göra med dom.
Ja, förstår att du blir förbannad när min och killens verklighet är så mycket bättre än din.
Majoritet är inte samma sak som varenda en.
Varför ska jag tala för alla kvinnor? De flesta är kanske inte lika mig? Jag kan bara tala för mig själv, skulle aldrig ha en kk-relation där jag är exlusiv. Har jag inga känslor för killen vill jag ha möjligheten att knulla flera. Får jag känslor för en kille vill jag vara särbo, alltså att vi sköter våran egna ekonomi. Så jag går varken plus eller minus på att bli ihop med någon.