2015-11-23, 03:07
Medlem
DRD4s avatar
Få bögar som lyckas att vara monogama, om dom "lyckas" så är det genom att ha ett öppet förhållande enligt min erfarenhet, och lesbiska kan ha lite svårt att träffa andra tjejer faktiskt!

Killar är offensiva och tjejer är defensiva!

Men jag har då aldrig haft problem att få sex, TS hur skulle du ranka ditt utseende på en skala från 1-10?
Hur trevlig är du på 1-10?
Hur god hygien har du på 1-10?
Citera
2015-11-23, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Bra. Men du missade visst frågan om varför min verklighet är mer irrelevant och ointressant än din.

De män som ser sex som en rättighet och inte vill tända kvinnan och skapa gemensam njutning med henne har av naturliga skäl svårt att få ligga. Män som vet hur man får en kvinna intresserad och är bra i sängen får ligga.
För att din verklighet är ett undantag och det är så pass sällsynt att det du säger inte stämmer. Eller menar du att du inte kan se att kvinnor parar sig uppåt? Du tror att det inte spelar någon roll för kvinnan om hon är jurist och mannen är receptionist.

Hur man får en kvinna intresserad beror bara på om man står över henne på något sätt. En pilot kommer få ligga 1000 ggr mer än en städare, oavsett hur de ser ut och hur de är i personligheten. Det är detta som är det vidriga merd kvinnor. Man vet innerst inne om att kvinnan när som helst kan dra iväg med någon annan bara han ger mer betalt eller ger lite bättre liv.

Citat:
Jag är kvinna, intresserad av sex och har sex i princip dagligen, så ditt påstående stämmer inte.
Du gör en klassisk tankevurpa. Du tror att du är intresserad av sexet när du i själva verket är intresserad av det du får i gengäld av killen. Du förväxlar intresset för sex med intresset för vad du får ut. Skulle det vara svårt att få ut något av killen så skulle det därmed inte vara lika roligt att ge sex längre.
Citera
2015-11-23, 08:02
Avslutad
"På vilket sätt pratar jag som om jag vore en porrstjärna?
Så jag sitter på höga hästar för att jag vill vara attraherad av den jag ligger med, både in- och utsidan?"

Verkade vara svåra frågor att svara på chirho? Ska man häva ur sig massa saker ska man åtminstone kunna backa upp det. Men är väl enklare att ignorera frågorna, inte första gången du gör det.
Citera
2015-11-23, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Ja, uppenbarligen.

Jag menar, du har inte ens frågat mig och jag är redan sjukt ointresserad av att ha sex med dig. Det har dock inget med sex i sig att göra, jag älskar sex och har det i massor, men jag kommer ändå inte ha det med någon jag inte vill ha det med. Bara för att jag gillar pizza som maträtt kommer jag ju liksom inte äta en random hittepizza från en lerpöl nere vid hamnen. Kanske är det ungefär likadant för det där 80-talet tjejer också: några av dem kanske gillar sex hur mycket som helst, de vill bara inte ha det med dig?

Det kanske inte är tjejerna det är fel på, du kanske skall se över om det möjligen kan ha med något annat att göra? Kanske din attityd...?
Nej, helt nonsens. Det är inte sannolikt att fråga 80 tjejer och inte få ha sex med en enda av dem. Du säger så bara för att det är coolt för kvinnor att verka ha höga krav. I själva verket ligger kvinnor med exakt vem som helst så länge hon får ut något av det.

Attityd är inte en del av problemet. Ingen märker om jag är kvinnohatare.

Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
I relationer händer det ofta. Det finns relationer där tjejen har mycket större intresse för sex och närhet än killen. Du verkar leta sex utan relation och tjejer letar ofta kärleksrelation som kommer att inkludera sex.
Verkar jag leta efter sex utan relation?
Jag vill enbart ha sex. Lindströms video passar bra in på mig. Jag vill bara knulla lite. Jag vill inte träffa någon kvinna som jag vet använder mig för försörjningens skull och verkligen LÅTSAS tycka om mig. Oärligt och falskt.

Om tjejer nu är intresserade av sex, varför raggar inte kvinnor upp män enbart för sex? Det är redan sällsynt för kvinnor att ragga för att få förhållande med någon.
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Få bögar som lyckas att vara monogama, om dom "lyckas" så är det genom att ha ett öppet förhållande enligt min erfarenhet, och lesbiska kan ha lite svårt att träffa andra tjejer faktiskt!

Killar är offensiva och tjejer är defensiva!

Men jag har då aldrig haft problem att få sex, TS hur skulle du ranka ditt utseende på en skala från 1-10?
Hur trevlig är du på 1-10?
Hur god hygien har du på 1-10?
Utseende 7 - 8, jag är trevlig.
Hygienen är nog en 9, tänk dig en alltför städad kille, då framstår kvinnorna som mer grovkorniga än vad jag är vilket inte är särskilt upphetsande. Mannen ska vara grovkornig och kvinnan finkornig.

Förstår inte varför ni vill fokusera på mig när omkring hälften av männen i sverige är i samma sits.

Åter till problemet. När en kvinna väljer en man så måste mannen på många sätt stå över kvinnan. Han måste nästan alltid ha ett bättre jobb, bättre liv, högre standard och har han inte det så får han kompensera på något annat sätt. Men när mannen ska välja kvinna så räcker det med att hon är snygg.

Så om kvinnor verkligen bara är intresserade av sex, varför bryr de sig om vad mannen har för jobb?
Citera
2015-11-23, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
"På vilket sätt pratar jag som om jag vore en porrstjärna?
Så jag sitter på höga hästar för att jag vill vara attraherad av den jag ligger med, både in- och utsidan?"

Verkade vara svåra frågor att svara på chirho? Ska man häva ur sig massa saker ska man åtminstone kunna backa upp det. Men är väl enklare att ignorera frågorna, inte första gången du gör det.
Nej, svaren kommer nu.

Du pratar som om du vore en porrstjärna. Att som kvinna inte ställa krav är overkligt desperat och du gör det för att låtsas sålla bort män för att "det är för många som vill ha dig" annars. Jag vet din typ och de är alla oattraktiva men rationaliserar bort med att höja kraven för att ge sken av att många vill ha dem.

Ju fulare en kvinna är desto högre och löjligt detaljerade brukar deras krav vara, allt för att exkludera alla män från att ha sex med dem. I stället för att säga att de är ointresserade av sex så höjer man kraven så pass att ingen klarar av kraven. Då tror andra att kvinnan gillar sex men att det "inte finns män" för henne. Alla vet att det är fel på henne. Sedan är det "coolt", särskilt i nutid, att ha höga krav och få män att verka otillräckliga, helt i enlighet med råå feministanda.

Det här är så WORD det kan bli.
Citera
2015-11-23, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej, svaren kommer nu.

Du pratar som om du vore en porrstjärna. Att som kvinna inte ställa krav är overkligt desperat och du gör det för att låtsas sålla bort män för att "det är för många som vill ha dig" annars. Jag vet din typ och de är alla oattraktiva men rationaliserar bort med att höja kraven för att ge sken av att många vill ha dem.

Ju fulare en kvinna är desto högre och löjligt detaljerade brukar deras krav vara, allt för att exkludera alla män från att ha sex med dem. I stället för att säga att de är ointresserade av sex så höjer man kraven så pass att ingen klarar av kraven. Då tror andra att kvinnan gillar sex men att det "inte finns män" för henne. Alla vet att det är fel på henne. Sedan är det "coolt", särskilt i nutid, att ha höga krav och få män att verka otillräckliga, helt i enlighet med råå feministanda.

Det här är så WORD det kan bli.

Du vet tydligen inte ett dugg om min typ, inte svårt att hitta killar som vill ligga med mig. Jag har mina krav för att jag inte vill ha en kille som kör in kuken i vad som helst.
Jag skulle alltså vara ointresserad av sex? Jag får alltså orgasm en gång i minuten men sex är inget för mig? Jag har fått killar att skämtsamt säga att de går ut i strejk för att de inte orkar ligga lika ofta som jag vill men jag är ointresserad av sex?
Inte särskilt word du.
Citera
2015-11-23, 08:41
Bannlyst
Citat:
Du vet tydligen inte ett dugg om min typ, inte svårt att hitta killar som vill ligga med mig. Jag har mina krav för att jag inte vill ha en kille som kör in kuken i vad som helst.
Jag skulle alltså vara ointresserad av sex? Jag får alltså orgasm en gång i minuten men sex är inget för mig? Jag har fått killar att skämtsamt säga att de går ut i strejk för att de inte orkar ligga lika ofta som jag vill men jag är ointresserad av sex?
Inte särskilt word du.
Jag ska förklara ett märkligt internetfenomen.

På internet finns det kvinnor som kåtare än männen, på internet är alla miljonärer, på internet är det kvinnor som försörjer mannen, kvinnan som tjänar mer än mannen, kvinnan som har ett bättre jobb än mannen och massa nonsens som aldrig ha sett dagens ljus.

Ni ljuger eller så har ni extremt dålig inblick i att avgöra vad som är verklighet. Kvinnor kan beskriva en rik man som snygg för att bortförklara vad de egentligen tänder på. Så funkar ni, ni är patologiska lögnare hela högen. Och ni ljuger avsiktligt men ger sken av att ni verkligen tror på vad ni säger. Jag har helt rätt i vad jag säger.

Kvinnor borde hållas i koppel. Samhället har spårat ut.
Citera
2015-11-23, 09:02
Avslutad
Citat:
Inte särskilt word du.
Hur går det med att hitta killar som vill försörja dig då?
Citera
2015-11-23, 12:00
Medlem
Citat:
För att din verklighet är ett undantag och det är så pass sällsynt att det du säger inte stämmer. Eller menar du att du inte kan se att kvinnor parar sig uppåt? Du tror att det inte spelar någon roll för kvinnan om hon är jurist och mannen är receptionist.

Hur man får en kvinna intresserad beror bara på om man står över henne på något sätt. En pilot kommer få ligga 1000 ggr mer än en städare, oavsett hur de ser ut och hur de är i personligheten. Det är detta som är det vidriga merd kvinnor. Man vet innerst inne om att kvinnan när som helst kan dra iväg med någon annan bara han ger mer betalt eller ger lite bättre liv.

Anledningen till att du tycker att min verklighet är ett undantag och sällsynt är för att du trycker bort allt och alla som visar på annat än det du tror är sanningen. Det negativa för dig är att din inställning gör det till en självuppfyllande profetia.

Det är ytterst få par där skillnaden i inkomst är så stor att det skulle kunna bero på penningkåthet att de är ihop. Och bland de få par i min omgivning där skillnaden i nettoinkomst är större än 10 000 i månaden så är det uppenbart att förhållandet inte beror på att den ena är en golddigger, vare sig det är kvinnan eller mannen som tjänar mest.

Visst finns det golddiggers, av båda könen. Men det är en väldigt liten andel som går in i förhållanden av den anledningen. Se dig omkring bland paren i din omgivning. Bland hur många procent av dem är skillnaden i inkomst så stor att du misstänker att deras förhållande beror på penningkåthet?

Att det skulle krävas att en man står över en kvinna för att hon ska kunna bli intresserad av honom är bara en bortförklaring. Du tolkar allt du ser efter hur du tror att sanningen är. Därför tror du att anledningen till att en framgångsrik kvinna är tillsammans med en framgångsrik man istället för med en låginkomsttagare är för att hon vägrar "para sig neråt". Att det normala är att människor blir tillsammans med någon som umgås i samma kretsar och som har liknande personlighet som de själva bortser du från.

Det krävs dessutom en man som är självsäker och trygg i sig själv för att leva med en kvinna som tjänar mer, och det kryllar inte direkt av män med de egenskaperna.

I ett förhållande så ska man alltid vara medveten om att partnern är fullt fri att gå till någon annan. Misstaget många gör är att slå sig till ro och tro att bara för att de lyckats få partnern så är allt klart och de behöver inte längre tänka så noga på hur de är och vad de gör. Att hålla ett förhållande lyckligt kräver vilja och ansträngning från båda parter.

Citat:
Du gör en klassisk tankevurpa. Du tror att du är intresserad av sexet när du i själva verket är intresserad av det du får i gengäld av killen. Du förväxlar intresset för sex med intresset för vad du får ut. Skulle det vara svårt att få ut något av killen så skulle det därmed inte vara lika roligt att ge sex längre.

Den som gör tankevurpan är du, när du utgår ifrån att bara för att du TROR att saker är på ett visst sätt så är det sant.

Du påstår dig alltså veta mer än mig själv om varför jag gör något och vad jag tänker. Så vad är det jag vill ha ut genom att ha sex, mer än njutning? Jag kan inte komma på minsta lilla anledning till att jag har sex utöver att det ger njutning och närhet. Bara det att du ser det som att kvinnan av någon anledning bara GER sex. Jag GER inte bara sex, jag tar och får sex lika mycket som jag ger.
Citera
2015-11-23, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
[TRAMS.....]

Den som gör tankevurpan är du, när du utgår ifrån att bara för att du TROR att saker är på ett visst sätt så är det sant.

Du påstår dig alltså veta mer än mig själv om varför jag gör något och vad jag tänker. Så vad är det jag vill ha ut genom att ha sex, mer än njutning? Jag kan inte komma på minsta lilla anledning till att jag har sex utöver att det ger njutning och närhet. Bara det att du ser det som att kvinnan av någon anledning bara GER sex. Jag GER inte bara sex, jag tar och får sex lika mycket som jag ger.
Tror du att jag sitter och tror saker så har du fel i skallen.

Jag beskriver verkligheten som den är. Det finns inget att tro eller tycka. Så här är relationen mellan man och kvinna. Så det är du som försöker se nyanser som inte finns.

Kvinnor har alltid använt sin slida för att mjölka andra på saker och eller staka sin väg genom livet genom att sälja sig på ett eller annat sätt. Om en kvinna inte får något så kommer hon aldrig att ha sex för njutning och helt gratis. En kvinna kommer aldrig gratis. De måste få nåt i utbyte för att de ska känna sig nöjda och det räcker aldrig med att en kille ger tjejen sex, det finns inte.

Jag kan gilla en kvinna för den hon är, hur hon är, om hon är städare eller jurist, naken, påklädd eller vaffan som helst men en tjej uppskattar aldrig en kille som han är. Han måste ha något extra som kvinnor kan ta del av materiellt. Högre levnadsstandard, pengar eller status eller nåt annat som tydligt markerar att han står över henne.

Glöm gratis sex där kvinnan gillar mannen utan att kräva nåt i utbyte.

Se kvinnor som företag. De snygga kvinnorna (framgångsrika företagen) har störst marknadsandel och behöver inte diversifiera sin kundbas. Det de vill ha kommer de att få, därför att deras produkt (kropp, sexualitet) är mest attraktiv. Andra kvinnor som är fulare (dåliga företag som går på knäna) blir avundsjuka på de snygga kvinnorna för att de knäpper alla marknadsandelar. De får klara sig själva för att deras produkt (ful kropp) vill ingen ha. Oftast är det fula kvinnor som får jobba och slita sjäkva men ingen snygg kvinna sliter själv på egen hand och raggar upp män för sex.

Så länge en kvinna blir uppraggad för sex så är hon inte intresserad av sex. Gillar man sex så ser man till att ha det ofta. Du tror att jag går på dina lögner. Kvinnor ljuger konstant om att man vill ha massor av sex med en speciell person. Går ner på stan och kolla vilka dessa speciella personer är, det är mediokra medelmåttor som agerar provider.

Kvinnor raggar inte upp en enda kille för att bara ha sex med honom.
Citera
2015-11-23, 13:32
Medlem
zebraonions avatar
Gillar hur TS lägger fram ett problem (han får inte ligga), folk ger sina lösningar/förklaringar, men TS vill inte ta till sig infon, och fortsätter gnälla på att det är nån annans fel att han inte får doppa. Och tråden är nu 37 sidor lång.

Varför ens starta en forumtråd? Skriv en blogg och stäng kommentarsfältet, du vill ju bara skriva av dig om hur bra du är, och hur hemska brudar är.

Istället för att backa några steg, och analysera ditt eget beteende, som en vettig människa hade gjort, så förnekar du dina problem, skyller allt på "attityder hos tjejer", och fortfarande inte knullar. Din attityd om att du vet minsann bäst skulle bara vara berättigad ifall du badade i fitta, brorsan. Och nu är det öken på din knullfront, så sitt ner, håll käft och läs alla goda råd du fick.
Citera
2015-11-23, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebraonion
Gillar hur TS lägger fram ett problem (han får inte ligga), folk ger sina lösningar/förklaringar, men TS vill inte ta till sig infon, och fortsätter gnälla på att det är nån annans fel att han inte får doppa. Och tråden är nu 37 sidor lång.

Varför ens starta en forumtråd? Skriv en blogg och stäng kommentarsfältet, du vill ju bara skriva av dig om hur bra du är, och hur hemska brudar är.

Istället för att backa några steg, och analysera ditt eget beteende, som en vettig människa hade gjort, så förnekar du dina problem, skyller allt på "attityder hos tjejer", och fortfarande inte knullar. Din attityd om att du vet minsann bäst skulle bara vara berättigad ifall du badade i fitta, brorsan. Och nu är det öken på din knullfront, så sitt ner, håll käft och läs alla goda råd du fick.
Vilka är alla goda råd?

Jag konstaterar hur det är och varför marknaden är snefördelad. Det är hyckleri att tro att kvinnor uppskattar män för deras personlighet. Allt handlar om vad de får ut av killen. Detta är äckligt och kommer inte ändras oavsett vilka goda råd jag får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in