Citat:
Ursprungligen postat av
vonDunajewskan
Ja, uppenbarligen.
Jag menar, du har inte ens frågat mig och jag är redan sjukt ointresserad av att ha sex med dig. Det har dock inget med sex i sig att göra, jag älskar sex och har det i massor, men jag kommer ändå inte ha det med någon jag inte vill ha det med. Bara för att jag gillar pizza som maträtt kommer jag ju liksom inte äta en random hittepizza från en lerpöl nere vid hamnen. Kanske är det ungefär likadant för det där 80-talet tjejer också: några av dem kanske gillar sex hur mycket som helst, de vill bara inte ha det med dig?
Det kanske inte är tjejerna det är fel på, du kanske skall se över om det möjligen kan ha med något annat att göra? Kanske din attityd...?
Nej, helt nonsens. Det är inte sannolikt att fråga 80 tjejer och inte få ha sex med en enda av dem. Du säger så bara för att det är coolt för kvinnor att verka ha höga krav. I själva verket ligger kvinnor med exakt vem som helst så länge hon får ut något av det.
Attityd är inte en del av problemet. Ingen märker om jag är kvinnohatare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
I relationer händer det ofta. Det finns relationer där tjejen har mycket större intresse för sex och närhet än killen. Du verkar leta sex utan relation och tjejer letar ofta kärleksrelation som kommer att inkludera sex.
Verkar jag leta efter sex utan relation?
Jag vill enbart ha sex. Lindströms video passar bra in på mig. Jag vill bara knulla lite. Jag vill inte träffa någon kvinna som jag vet använder mig för försörjningens skull och verkligen LÅTSAS tycka om mig. Oärligt och falskt.
Om tjejer nu är intresserade av sex, varför raggar inte kvinnor upp män enbart för sex? Det är redan sällsynt för kvinnor att ragga för att få förhållande med någon.
Citat:
Ursprungligen postat av
DRD4
Få bögar som lyckas att vara monogama, om dom "lyckas" så är det genom att ha ett öppet förhållande enligt min erfarenhet, och lesbiska kan ha lite svårt att träffa andra tjejer faktiskt!
Killar är offensiva och tjejer är defensiva!
Men jag har då aldrig haft problem att få sex, TS hur skulle du ranka ditt utseende på en skala från 1-10?
Hur trevlig är du på 1-10?
Hur god hygien har du på 1-10?
Utseende 7 - 8, jag är trevlig.
Hygienen är nog en 9, tänk dig en alltför städad kille, då framstår kvinnorna som mer grovkorniga än vad jag är vilket inte är särskilt upphetsande. Mannen ska vara grovkornig och kvinnan finkornig.
Förstår inte varför ni vill fokusera på mig när omkring hälften av männen i sverige är i samma sits.
Åter till problemet. När en kvinna väljer en man så måste mannen på många sätt stå över kvinnan. Han måste nästan alltid ha ett bättre jobb, bättre liv, högre standard och har han inte det så får han kompensera på något annat sätt. Men när mannen ska välja kvinna så räcker det med att hon är snygg.
Så om kvinnor verkligen bara är intresserade av sex, varför bryr de sig om vad mannen har för jobb?