2015-11-21, 13:20
Medlem
Bcs43s avatar
Programmet håller stilen

Många tittare år efter år, roligt med frågesport!
Citera
2015-11-21, 15:20
Medlem
gulaLejonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
De kanske ringde runt men inte fick nån på kroken.

-Vill du vara med På Spåret? -Med Kakan Hermansson? -Äh, härlig och kontoversiell tjej från P3. -Hallå? -Hallå?

haha så tror jag också det var

men hon överraskade mig faktiskt, trodde dom skulle bli utklassade men klarade sig bra, föll på lite nybörjarfeghet och borde dragit tidigare på 2 av resorna.

tror dock inte kakan och papsen kommer klara sig vidare till slutet av tävlingen
Citera
2015-11-21, 16:16
Medlem
Folkess avatar
Skönt att den osympatiske mobbaren Kakan inte vann. Hon var inte så dålig som jag trodde. Visst var det inget fel med hennes far men det är inte nån vidare underhållning att se en helt okänd person tävla.

Jesper är klassiskt rolig men Elisabeth är så oförutsägbar och underbar, älskar henne!
Citera
2015-11-21, 17:37
Avslutad
Vad tyckte ni om innehållet i första avsnittet då? För svårt eller lätt?
Citera
2015-11-21, 17:48
Medlem
brianmolkos avatar
Kakan är ju feminist ni gillar
Zlatan var lätt
och Natalie Imbruglia antingen hon eller Kylie

Kan inte lärare räknas som kändis eller lokalkändis om många har han som lärare osv ?
Citera
2015-11-21, 18:20
Medlem
Kupongfritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Kakan är ju feminist ni gillar
Zlatan var lätt
och Natalie Imbruglia antingen hon eller Kylie

Kan inte lärare räknas som kändis eller lokalkändis om många har han som lärare osv ?

I så fall kan väl även systembolagsombuden i vilken svensk småstad som helst räknas som lokalkändisar. Deras kunder också kanske.
Citera
2015-11-21, 18:28
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupongfritt
I så fall kan väl även systembolagsombuden i vilken svensk småstad som helst räknas som lokalkändisar. Deras kunder också kanske.
Glöm inte bort att Kakan arbetar på SVT och säkert har ett finger med i spelet...
Senast redigerad av enfindam 2015-11-21 kl. 18:37.
Citera
2015-11-21, 18:36
Medlem
Det vore kul om de tog med en Sverigedemokrat som tävlade emot Kakan? Snacka om hatmatch!
Programmet är väldigt PK, men håller ändå. Jag tittar på det med glädje, utan att betala tv-licens.
Jimmie Åkesson borde iaf få vara med nästa år.
Citera
2015-11-21, 18:54
Medlem
Äntligen så är ett av mina favoritprogram tillbaka! Ser fram emot kommande fredagar, äntligen är Dobidoo borta.
Citera
2015-11-21, 19:32
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Varför är programmet anpassat till Kakan? Pisstratt, hennes favoritlag och massor av annat. Att man precis i det här avsnittet tar med en pisstratt är så långt ifrån en slump man kan komma.

Ha ha, visste inte ens att det fanns pisstrattar! Men nu vet jag!!
Citera
2015-11-21, 20:05
Medlem
JoeDevolas avatar
"Torn" är en låt som först är inspelad av danskan Lis Sørensen som förekom i programmet på en helt annan fråga. Mycket svag research på den frågan. Jag tycker att det är tokfel att ha använda en cover i det här sammanhanget. Ungefär som att efter en resa till Seattle sjunger Carola en Nirvanalåt och mitt i den spelar de en trudelutt av All Along The Watchtower som Seattle-sonen Jimi Hendrix har gjort en grym cover av.

Underkänt!
Citera
2015-11-21, 20:12
Medlem
patrikgbgs avatar
Så extremt mycket subliminal kulturmarxism i detta programmet. Kreuzberg, pisstrattar, zlatan, mm. Frågorna "rättvist fördelade" så att kakan skulle ha en chans... Det blir bara sämre och sämre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in