2015-11-11, 20:50
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Startar coppan direkt efter med samma trupp?
Tycker jag haft marginalerna emot mig i ett par matcher nu mot slutet... Har säkert haft dem med mig nån match tidigare, men det är lättare att glömma... Har hur som helst inte gett upp än, kommer fortsätta lägga energi på att ta ut bästa möjliga elva även resterande omgångar, i hopp om att sluta som tabelletta...

Hmm, vi spelar ingen coppa i detta? Däremot kommer jag anordna en miniturnering som spelas runt januari innan vårens säsong. Hur som helst är det alltid nya lag som gäller i dessa. Kan kännas lite vemodigt ifall man förälskat sig i gänget man har.
Citera
2015-11-11, 21:02
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Hmm, vi spelar ingen coppa i detta? Däremot kommer jag anordna en miniturnering som spelas runt januari innan vårens säsong. Hur som helst är det alltid nya lag som gäller i dessa. Kan kännas lite vemodigt ifall man förälskat sig i gänget man har.
Såg detta
http://www.fantacalcio.kataweb.it/Gioco/gioco/index.php?page=coppalega
Men den skulle väl redan ha dragit igång i så fall kanske...
Ja, jag har några spelare jag helst skulle vilja ha kvar nästa gång...
Citera
2015-11-11, 21:22
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Såg detta
http://www.fantacalcio.kataweb.it/Gioco/gioco/index.php?page=coppalega
Men den skulle väl redan ha dragit igång i så fall kanske...
Ja, jag har några spelare jag helst skulle vilja ha kvar nästa gång...

Aha, anade det också. Det där har jag aldrig begripit vad det betyder. Har försökt få det att funka förut, men aldrig blivit så. Numera kryssar jag alltid i "no" om jag vill ha coppa di lega när jag skapar ligan.
Citera
2015-11-20, 16:56
Medlem
Ferry31s avatar
Ale Viola är nästa lag till böndernas giljotin. Förlitar mig på en 5-3-2 den här omgången:

Buffon; Tonelli, Danilo, Bonucci, Rodriguez, Acerbi; Pjanic, De Roon, Laxalt; Eder och Dybala.

Dybala är rödmarkerad, men det är lugnt. Hoppas han i alla fall får lite speltid, annars har jag i alla fall Thereau och Paloschi på bänken som båda har målkapital.
Citera
2015-11-21, 12:28
Medlem
Ezzelinos avatar
Hemmamatch mot eurogol1, som ligger tre poäng efter mitt lag i Flashbackligan. Mönstrar dessa elva:

Marchetti
Albiol-Ghoulam-Astori
Soriano-Missiroli-Parolo-Lulic
Icardi-Morata-Djordjevic

Borde kunna bli lite mål för Lazio (hemma mot Palermo), Inter (hemma mot Frosinone) och kanske för Juventus (hemma mot Milan).
Citera
2015-11-21, 17:22
Medlem
anteri17s avatar
Jag har inte vunnit på jättelänge. Jag hoppas på en vändning. Detta är elvan i bortamatchen mot AC Bosman:

Sportiello

Basta Paletta Alonso Vrsaljko

Badelj Suarez Magnanelli

Ilicic Vazquez Perotti

Troligt är dock att Hallfredsson byts in istället för någon av Viola-mittfältarna.
Citera
2015-11-22, 15:51
Medlem
snillet_1s avatar
Efter en lovande start med Napoli tidigare idag så drar både Berardi och Burdisso - som startar för mig - på sig varsitt rött kort. Då var väl den här omgången över för min del.
Citera
2015-11-22, 16:27
Medlem
Ferry31s avatar
Nu kommer jag också bli stekt, för Kalinic är tvåmålsskytt. Minns att samma spelare gjorde hattrick mot Inter senast vi möttes. Skillnaden nu är att han kommer bli inbytt.
Citera
2015-11-22, 16:34
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Efter en lovande start med Napoli tidigare idag så drar både Berardi och Burdisso - som startar för mig - på sig varsitt rött kort. Då var väl den här omgången över för min del.

Hm, livescoren måste ha visat fel, tydligen fick Perotti det röda för Genoas del, inte Burdisso.
Citera
2015-11-22, 16:35
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hm, livescoren måste ha visat fel, tydligen fick Perotti det röda för Genoas del, inte Burdisso.

Du fick ett självmål istället
Citera
2015-11-22, 17:06
Medlem
Ferry31s avatar
Kolla betygen genom min elva
Citera
2015-11-22, 17:21
Medlem
anteri17s avatar
Skräplag. Har jag tur får jag 0-0.
Citera