2009-10-22, 14:39
  #889
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ja just det... Huuu...


Vilka andra tillverkar klonazepam?

Cipla..eller vilka de nu var som tillverkade BPs förra. Clonazep hette de om jag inte mins fel.
Citera
2009-10-22, 15:15
  #890
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrax-Sector
Cipla..eller vilka de nu var som tillverkade BPs förra. Clonazep hette de om jag inte mins fel.

Japp Clonazep, dessa tyckte inte jag det var något fel på alls ..
Citera
2009-10-22, 15:16
  #891
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristall
Funkar det att bosta Klonazepam men Grapefrukt juice?

//Kristall

Jag boostade Valium igår med Grapefrukt, vet inte om det boostade men jag blev REDIGT påverkad. Har provat med Klonazepam också det vet jag dock inte om fungerade, men igår med Diazepam så funkade det helt klart.
Citera
2009-10-22, 15:39
  #892
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor
Jag boostade Valium igår med Grapefrukt, vet inte om det boostade men jag blev REDIGT påverkad. Har provat med Klonazepam också det vet jag dock inte om fungerade, men igår med Diazepam så funkade det helt klart.


Jo Diazepam vet jag att det funkar med, har testat det själv. Kunde inte hitta något på nätet som indikerar att grape skulle förstärka men man vet ju aldrig.

//kristall
Citera
2009-10-22, 17:01
  #893
Medlem
Fick just hem ett gäng rivotril 2mg med det men är väl samma substans (clonaz) som ikto fast annan tillverkare vad jag förstått
Citera
2009-10-22, 17:09
  #894
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.B.
Fick just hem ett gäng rivotril 2mg med det men är väl samma substans (clonaz) som ikto fast annan tillverkare vad jag förstått


Rivotril tillverkas av Roche precis som Iktorivil och klonopin mm. Dom säljs under olika namn i olika länder på samma sätt som t ex Xanor och Xanax
Citera
2009-10-22, 18:29
  #895
Medlem
Har en en del kratom hemma och undrar om detta mölj kan boosta clonizarna något om man provar lite försiktigt, och kratom lär ha lite opiodegenskaper och benzo och typ codein lär ju va rätt skön blandning i lagom mängder. Har provat grapejuice som ska funka enligt vissa men är visst bäst med xanor men med clonaz blev jag bara fruktansvärt trött o däckade som en klubbad gnu,och alkohol vill jag helst undvika o blanda med då man blir helt radiostyrd och tappar helt kontollen över hur mycket man hinkar i sig och hur mycke piller man stoppar i sig + totat minnesförlust och alla idiotiska gjejer man kan hitta på . Har för övrigt ganska hög benzo tolerans tyvärr. Nån som har erfarenhet av kratom/benzo combo effekt eller nån annan möjlig booster utan att man kukar ut totalt?
__________________
Senast redigerad av L.B. 2009-10-22 kl. 19:01.
Citera
2009-10-22, 19:51
  #896
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.B.
Har en en del kratom hemma och undrar om detta mölj kan boosta clonizarna något om man provar lite försiktigt, och kratom lär ha lite opiodegenskaper och benzo och typ codein lär ju va rätt skön blandning i lagom mängder. Har provat grapejuice som ska funka enligt vissa men är visst bäst med xanor men med clonaz blev jag bara fruktansvärt trött o däckade som en klubbad gnu,och alkohol vill jag helst undvika o blanda med då man blir helt radiostyrd och tappar helt kontollen över hur mycket man hinkar i sig och hur mycke piller man stoppar i sig + totat minnesförlust och alla idiotiska gjejer man kan hitta på . Har för övrigt ganska hög benzo tolerans tyvärr. Nån som har erfarenhet av kratom/benzo combo effekt eller nån annan möjlig booster utan att man kukar ut totalt?
Kör på med Kratomet!
Opiater/Opioider tillsammans med Klonisar är riktigt trevligt. Iktorivil är till och med min favoritbenzo när det ska till att blandas med de fantastiska Opioiderna...
Citera
2009-10-22, 20:51
  #897
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roche1
Den blisterförpackade Klonazepamen som Benso Posten hade tidigare kom ifrån SUN , som rankas bland topp 3 bland tillverkarna i Indien Dock är ju som sagt Rivotril som är "orginalet" så det är ju inte fel att de nu finns i lager hos BP

Bäst att köpa 100 ett hundrapack eller 2. De kommer nog gå åt.
Citera
2009-10-25, 16:04
  #898
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrax-Sector
Bäst att köpa 100 ett hundrapack eller 2. De kommer nog gå åt.


Vad betalar ni för era ikto per styck pris?
Citera
2009-10-25, 17:03
  #899
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
Vad betalar ni för era ikto per styck pris?
1,355 kr/2 mg, billigare när man kommit upp i mängdrabatt...
Citera
2009-10-25, 17:06
  #900
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
Vad betalar ni för era ikto per styck pris?

runt 15-20 kr brukar det ligga på svart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in