Har en en del kratom hemma och undrar om detta mölj kan boosta clonizarna något om man provar lite försiktigt, och kratom lär ha lite opiodegenskaper och benzo och typ codein lär ju va rätt skön blandning i lagom mängder. Har provat grapejuice som ska funka enligt vissa men är visst bäst med xanor men med clonaz blev jag bara fruktansvärt trött o däckade som en klubbad gnu,och alkohol vill jag helst undvika o blanda med då man blir helt radiostyrd och tappar helt kontollen över hur mycket man hinkar i sig och hur mycke piller man stoppar i sig + totat minnesförlust och alla idiotiska gjejer man kan hitta på

. Har för övrigt ganska hög benzo tolerans tyvärr. Nån som har erfarenhet av kratom/benzo combo effekt eller nån annan möjlig booster utan att man kukar ut totalt?