2015-11-19, 22:37
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Enligt källor på Svenska fans så är Hammarby på gång att värva Paulinho från Häcken.

Släng in han på ett 5-års kontrakt, det har ni råd med.

Han är ju i sin peak nu!!!
2015-11-19, 22:38
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Enligt källor på Svenska fans så är Hammarby på gång att värva Paulinho från Häcken.

Vilken halvdöd anfallare i ledet är det nu?
2015-11-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Vilken halvdöd anfallare i ledet är det nu?
11 mål och 2 assist på 14 matcher efter att ha anslutit i mitten av säsongen. Har säkert nåt år kvar där han är på toppen av sin förmåga.

Samtidigt sitter han på kontrakt 2017 ut. Känns extremt osannolikt.
2015-11-19, 22:55
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
11 mål och 2 assist på 14 matcher efter att ha anslutit i mitten av säsongen. Har säkert nåt år kvar där han är på toppen av sin förmåga.

Tror dessutom Häcken har mer pengar att röra sig med än Hammarby så det känns långsökt. Han skulle nog passa in bra annars.
2015-11-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tror dessutom Häcken har mer pengar att röra sig med än Hammarby så det känns långsökt. Han skulle nog passa in bra annars.
Precis. Häcken lär väl inte heller sälja till en seriekonkurrent. Då skulle man väl kontakta en stenrik arab/kinesklubb och få minst lika mycket.

Känns nästan lika långsökt som Goitom även om det vore en fantastisk värvning. Hoppas kan man ju alltid.
2015-11-19, 23:04
Medlem
JoonaToivios avatar
Skulle Hammarby signa Paulinho så skulle det ju typ vara årets värvning. Inviduellt en av Allsvenskans absolut bästa spelare och hans högerfot är underbart gudomlig.

Däremot tror jag inte Häcken skulle släppa honom billigt. Och varför han skulle vilja gå till Bajen vet jag inte heller. Snarare MFF om han skulle gå inrikes.
2015-11-19, 23:29
Medlem
Goitom, Erton & Paulinho. Silly Season är fan mer silly än någonsin.
2015-11-20, 10:13
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank

Det är inte Paulinho i sig som vore konstigt. Det är kombinationen att ni har värvat hur många 30-åringar som helst till anfallet och inte en jävel har levererat. Samma sak med alla sköna bajenprofiler, kennedy borträknat. På ledarsidan också.

Varför vill ni ha Petter t.ex.? Hans knän är ungefär lika hållbara som okokt spaghetti.
2015-11-20, 10:20
Avslutad
Citat:
Det är inte Paulinho i sig som vore konstigt. Det är kombinationen att ni har värvat hur många 30-åringar som helst till anfallet och inte en jävel har levererat.
Kan du lista alla dessa 30-åriga anfallare, så jag förstår hur du tänker?
(kan det vara så att du blandar ihop oss med gnaget?)

Citat:
Samma sak med alla sköna bajenprofiler, kennedy borträknat. På ledarsidan också.
Vad har det med värvning av Paulinho att göra?

Citat:
Varför vill ni ha Petter t.ex.? Hans knän är ungefär lika hållbara som okokt spaghetti.
En skadefri Petter vill nog alla allsvenska lag ha. En skadad Petter vill ingen ha. Huruvida han kommer vara skadad eller skadefri inför nästa säsong återstår att se, och beroende på utfall så kan en värvning självklart vara aktuellt, eller hur?
2015-11-20, 10:21
Medlem
mishimas avatar
Jag vill vara en fluga på väggen när Nanne & Jingblad får ett motbud från Häcken. Intressant hur de reagerar. Häcken är en kul klubb att förhandla med.

Men jag är inte emot att Hammarby lägger hela sitt överskott på en spelare.
Senast redigerad av mishima 2015-11-20 kl. 10:24.
2015-11-20, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag vill vara en fluga på väggen när Nanne & Jingblad får ett motbudet från Häcken. Intressant hur de reagerar. Häcken är en kul klubb att förhandla med.

Men jag är inte emot att Hammarby lägger hela sitt överskott på en spelare.

Jag ser ju hellre att man lägger det på en spelare ung nog för att kunna säljas vidare isf.
2015-11-20, 10:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Jag ser ju hellre att man lägger det på en spelare ung nog för att kunna säljas vidare isf.

Det är väl inga Hammarbysupportrar som hoppas att ni lägger ca 15-20 miljoner, vilket han lär kosta, för en spelare som fyller 30 nästa år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in