2015-11-19, 10:00
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Kasper Hjulmand rykta ta över MFF och det känns ju ganska logiskt om man tittar på hans meriter.

Utveckla?
2015-11-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Utveckla?

Har vunnit danska ligan och han har även erfarenheter från gruppspelet i CL.
2015-11-19, 11:56
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Har vunnit danska ligan och han har även erfarenheter från gruppspelet i CL.

Ja, precis.

Jag tycker han känns intressant. Men lite oroväckande att han tycks vara naiv i sin taktik. Kör på med samma spelidé oavsett motstånd. Det är liksom spelidé framför resultat som gäller. Det kan bli kostsamt i Europaspelet framförallt.

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/57185
Nu skriver fotbolltransfers att vi jagar Laudrup också. Brukar dom ha rätt i sina avslöjanden? Laudrup har diskuterats flitigt på diverse sociala medier så förmodligen har dom snappat upp det därifrån och gjort en nyhet av det... Ja, jag är skeptisk.
Senast redigerad av nygard 2015-11-19 kl. 12:01.
2015-11-19, 12:12
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Ja, precis.

Jag tycker han känns intressant. Men lite oroväckande att han tycks vara naiv i sin taktik. Kör på med samma spelidé oavsett motstånd. Det är liksom spelidé framför resultat som gäller. Det kan bli kostsamt i Europaspelet framförallt.

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/57185
Nu skriver fotbolltransfers att vi jagar Laudrup också. Brukar dom ha rätt i sina avslöjanden? Laudrup har diskuterats flitigt på diverse sociala medier så förmodligen har dom snappat upp det därifrån och gjort en nyhet av det... Ja, jag är skeptisk.

Jag är väldigt skeptisk till Laudrup. Hans tränarmeriter är ett frågetecken och han lär ha skyhöga lönekrav.

Hjulmand är intressantare, men brister i erfarenhet och egentligen bara gjort någon enstaka bra säsong.

Det här är svårt.

Inte som huvudtränare, men jag tycker vi borde ta in Jonas Eidevall i organisationen. Tror dock att han är ute efter huvudtränarjobb.
Senast redigerad av mishima 2015-11-19 kl. 12:19.
2015-11-19, 12:16
Medlem
Demba Savage som AIK jagade för några fönster sedan klar för Häcken, ansluter från finska HJK.
2015-11-19, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi
Demba Savage som AIK jagade för några fönster sedan klar för Häcken, ansluter från finska HJK.

Han borde passa in perfekt i Häckens spelsätt frågan är bara om han är tillräckligt bra. Kommer Paulinho att vara kvar nästa säsong?
2015-11-19, 12:52
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi
Hmm, han blev klar redan i oktober.
2015-11-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Thern vore ju väldigt spännande. Vissa vill ju dock att han tar över landslaget efter Hamrén. Gerhardsson har jag alltid sett som en framtida Bajentränare, så småningom kommer han väl hem till Stockholm men det är ju möjligt att han hellre skulle vilja ha utmaningen som tränare för MFF.

Baxter bor väl i Skåne men har inte han lite besvärande band till Helsingborg? Det hade å andra sidan Hareide också...men han står väl inte för någon spännande, nydanande, fotboll direkt.

Är inte Olof Persson redo att ta över...?

Gerhardsson känns som typexemplet på en av de där Stockholmarna som "fastnar" här på framsidan, ungefär som Göran Ragnerstam. Stockholm är inte tillräckligt mycket gamla söder för dom, de gillar det lite ruffiga, trasiga, oplanerade som Göteborg reppar.

Vad gör Norling nu? Han borde väl vara en het kandidat, om han vill flytta dvs.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2015-11-19 kl. 14:33.
2015-11-19, 14:32
Medlem
P.Gs avatar
Vad ska danska landslaget med ännu en betongfotbollstränare till?
2015-11-19, 16:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag är väldigt skeptisk till Laudrup. Hans tränarmeriter är ett frågetecken och han lär ha skyhöga lönekrav.

Hjulmand är intressantare, men brister i erfarenhet och egentligen bara gjort någon enstaka bra säsong.

Det här är svårt.

Inte som huvudtränare, men jag tycker vi borde ta in Jonas Eidevall i organisationen. Tror dock att han är ute efter huvudtränarjobb.

Om MFF har träffat Laudrup så tror jag att är en förfrågan om vad han anser om Pep som huvudtränare i MFF. Kan inte tänka mig Laudrup som tränare i MFF p.g.a ekonomkin. Hjulmand är inte han lite entaktad?
2015-11-19, 16:45
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vad gör Norling nu? Han borde väl vara en het kandidat, om han vill flytta dvs.
Känns väl tveksamt att Norling skulle vara välkommen tillbaka i MFF så snabbt efter sortin senast.
2015-11-19, 22:23
Avslutad
Enligt källor på Svenska fans så är Hammarby på gång att värva Paulinho från Häcken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in