2015-11-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Xanor suger hästpung, den funkar helt enkelt inte för vissa.

Säg till din läkare att du vill ha Iktorivil istället, skriver hen ut Xanor så borde hen kunna skriva ut ikto kan jag tycka, eller beställ tramadol från internet. Då blir du ångestfri :

jag har både ikto, xanor och tramisar. Utan effekt.

Vilka doser krävs det för bra lindring för svår ångest av dessa tre preparat?
Citera
2015-11-16, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stina18
jag har både ikto, xanor och tramisar. Utan effekt.

Vilka doser krävs det för bra lindring för svår ångest av dessa tre preparat?
Olika eftersom vi inte vit din dosering och toleranivå. Testa 1-1.5 mg Xanor depot? För många fungerar inte Iktorivil.
Citera
2015-11-16, 20:05
Medlem
nån som sprungit på de rosa 3mg xanoren 30st per burk?
Citera
2015-11-16, 22:56
Medlem
livemannens avatar
FORSKNING

d`Det allmänt känt man ska dricka graper fruitjuice ifall man vill uppnå starkar effekt. graper fruitjuice innerhåller mkt c vitmainer, och hörde en en annan knarka tråd att c vitaminerstarkeröka efekten hos droger effekten. Flr i såna fall kan man tar vanlig c vitaminer rus tabletter. Nån forskare här? nån som vill testa höva i sig c vitamin tabeltter och sga hur det var. För påverkadnu och ska inte testa förän 4 ddagar..... seey a
Citera
2015-11-16, 23:21
Medlem
Kan man äta xanor med lamotrigine och strattera?
Citera
2015-11-17, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thds
Kan man äta xanor med lamotrigine och strattera?
Benso brukar gå att kombinera med det mesta.

Men det finns undantag, kolla FASS.
Citera
2015-11-17, 20:07
Medlem
ALZIRs avatar
Hej är rookie inom detta området men fick några vita stavar 2mg (xanor) av en vän.

Tänkte prova en halva och undrar hur lång tid det tar innan verkan ungefär?

Har även öl men kommer nog avakta med det tills helgen. Även där tänkt att fråga vad som kan vara lagom för en rookie, om man blandar med öl alltså!
Citera
2015-11-17, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Hej är rookie inom detta området men fick några vita stavar 2mg (xanor) av en vän.

Tänkte prova en halva och undrar hur lång tid det tar innan verkan ungefär?

Har även öl men kommer nog avakta med det tills helgen. Även där tänkt att fråga vad som kan vara lagom för en rookie, om man blandar med öl alltså!

Runt 30 minuter för nästan alla tillverkare tycker jag. Ksalol runt 15 minuter.

Tycker att du ska skippa alkoholen när du tar Xanor, speciellt eftersom du är ovan.
Citera
2015-11-18, 02:04
Medlem
Kristofer.s avatar
Halloj, kom över ett par stavar förut, i all hast hann jag inte smaka på dom då det var xanax med en 2a på baksidan(är det inte svenska så smakar jag alltid så det är inte fake som det väldigt ofta är) tog en 1/4/del och det smakade bara bindemedel, en normal u94a brukar jag känna av alprasmaken på bara en flis mindre än den jag tog förut.

ska inte käka den nu, men cirkuleras det fake-stavar xanax med en 2a på baksidan atm? då blire o sälja vidare isåfall till nästa stackare tacksam för svar.
Citera
2015-11-18, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
ska inte käka den nu, men cirkuleras det fake-stavar xanax med en 2a på baksidan atm? då blire o sälja vidare isåfall till nästa stackare tacksam för svar.
Ja, massor. Jag tar sällan Xanor men de jag har testat "stavar", som jag skull säga innehöll runt 1.5 mg Alprazolam, max. Det finns fake som är riktigt dåliga också.
Citera
2015-11-18, 16:23
Medlem
Redlinezs avatar
Skönt att man får sina ksalol i karta så man vet att det är äkta grejer man får
Köper lösvikt sällan, bara när det krisar.
Citera
2015-11-18, 18:31
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Runt 30 minuter för nästan alla tillverkare tycker jag. Ksalol runt 15 minuter.

Tycker att du ska skippa alkoholen när du tar Xanor, speciellt eftersom du är ovan.

Ah blev lite skön, tog en öl sen minns jag att jag vaknade upp på soffan (hade jobbat 13 timmar med innan så var lite trött) 😁

Tack för svar iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in