2015-11-04, 21:49
Medlem
bigpetes avatar
Ett mycket bra avsnitt Jag hoppas verkligen att Raffa fortsätter med sina aktiviteter även i framtiden så att vi får mer komediguld
Citera
2015-11-05, 15:25
Avslutad
Väntar fortfarande på ett avsnitt om laidback/evighetsdiskussioner :P
Citera
2015-11-13, 12:46
Medlem
sericss avatar
Inget avsnitt denna vecka?
Citera
2015-11-13, 21:32
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Väntar fortfarande på ett avsnitt om laidback/evighetsdiskussioner :P

Finner det svårt att hitta en riktig vinkel där..

Citat:
Ursprungligen postat av serics
Inget avsnitt denna vecka?

Nej, det blev för mycket jobb så klarade inte att styra upp det. Gick ut med det på facebook men känner mig lite skyldig när jag spammar min egen tråd här. :P
Citera
2015-11-13, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Finner det svårt att hitta en riktig vinkel där..

Nej, det blev för mycket jobb så klarade inte att styra upp det. Gick ut med det på facebook men känner mig lite skyldig när jag spammar min egen tråd här. :P

Gav dig en lång lista på både trådar och anvädare Men men såklart din podcast och du gör ett grymt jobb med den
Citera
2015-11-14, 12:36
Medlem
karlsoons avatar
Grymt bra avsnitt med Raffa. Man hör verkligen hur rätten inte tar honom på allvar och bara tycker han är en dryg looser.
Citera
2015-11-14, 14:25
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Gav dig en lång lista på både trådar och anvädare Men men såklart din podcast och du gör ett grymt jobb med den

Jodå det minns och uppskattar jag! Problemet är att jag inte riktigt lyckats klura ut hur jag kan göra ett avsnitt om det.. Men jag fortsätter fundera; Raffa del 2 gav jag ju upp på från början, men det kom till slut. Och podden är våran.

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Grymt bra avsnitt med Raffa. Man hör verkligen hur rätten inte tar honom på allvar och bara tycker han är en dryg looser.

Tackar - haha ja, han är helt fantastisk. Tar ju knappt sig själv på allvar ibland.
Citera
2015-11-15, 14:00
Medlem
När kommer nästa avsnitt? Skulle ju va trevligt med en intervju!
Citera
2015-11-15, 21:09
Medlem
karlsoons avatar
Jäkligt bra producerat, både ljudmässigt, upplägget, samt talarrösten är väldigt bra. Det låter seriöst och som vilken vanlig radio som helst, absolut inte amatörnivå.
Citera
2015-11-17, 15:47
Medlem
Salgouds avatar
Kort uppehåll

Hoj alla. Bara så ni vet så blir det dessvärre ytterligare ett kort uppehåll av personliga skäl (inget allvarligt). FlashBang återkommer första veckan i December. Jag har tre avsnitt i pipen just nu, förresten, så det är inte pga att jag tröttnat eller inte kan hitta ämnen (ni är ju fina på att skicka in förslag ).

Citat:
Ursprungligen postat av Badbrain
När kommer nästa avsnitt? Skulle ju va trevligt med en intervju!

Se ovan. Ett av avsnitten är en intervju.

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jäkligt bra producerat, både ljudmässigt, upplägget, samt talarrösten är väldigt bra. Det låter seriöst och som vilken vanlig radio som helst, absolut inte amatörnivå.

Tack ska du ha! Riktigt jävla skoj att höra.
Citera
2015-11-19, 19:26
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Senaste avsnittet om Gangstalking var bra. Även avsnittet om övernaturligheter. Du är för kritisk mot dig själv, när du ursäktar dig i början, för kvaliten på dina podcastavsnitt.

I gangstalkinvasnittet var det dock lite svårt att avgöra när det redogjordes för vad flashbackskribenten sade, och vad som var kommentarer till skribenten som citerades.

Hur som. Bra jobbat. Mycket underhållande avsnitt. Även avsnitt två om Ganglands aktiviteter är bra. Raffa Pancamo var riktigt rapp i käften i domstolen. Kanske är han inte så dum som man tror, även om det till slut visade sig att allt han sade bara var undanflykter. Han gjorde så gott han kunde, i den situation han var. Undrar om nån av oss andra skulle presterat bättre i liknande situation. Förmodligen inte.
Citera
2015-11-19, 19:32
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Skönt initiativ med en pod om Flashback. Hoppas du får många lyssnare och lycka till. Av det lilla jag lyssnat har det varit bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in