Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror Fazer
Blev förvånad över hur sjukt många låtar de lånat från 3an. Inget negativt så klart då de åter igen är de bästa i spelet, men visst känns det jävligt lat. Borde nästan varit fler när de redan lånat så många.
Om man som jag inte är det minsta sugen på att sätta mig in i att bygga byar och helvete, borde man inte då ha nästan oändligt med material för att crafta vapen och armor eftersom man inte lägger det på annat? Har inte kört så långt men börjar få lite det intrycket, även om jag så klart inte kan slänga på vad jag vill på alla vapen för visst tar material slut ändå.
Jag delar din erfarenhet, har inte byggt mycket mer i byarna än vad quest kräver. Har ett överflöd på allt, kört halva main quest och är typ level 23, har totalt överflöd på allt och alla vapen är tokmoddade, väntar bara på att hitta fler vapen och låsa upp fler mod alternativ.
Något jag tycker är sämre med Fallout 4 är att vapen inte går sönder, vore en rolig grej om dom kunde få misfire, sen möjlighet att laga själv med perks osv, hade varit roligt. Det var i tidigare Fallout vill jag minnas.