Vi Patreons har fått det här meddelandet;
Citat:
AMK Morgon sent you a message.
Kära patrons,
Med anledning av den senaste veckans turbulens kring AMK, vill vi klargöra några saker till de viktigaste människorna för AMK: Ni som gör det möjligt.
Programmet gick ut i direktsändning, och publicerades därefter oredigerat. Den filen låg uppe en kortare tid under onsdagen den 11 november. Vi gjorde ett publicistiskt misstag i att lägga ut programmet oredigerat. Det ångrar vi djupt. Kringlan lägger personligen ingen skuld på AMK, utan tar på sig hundra procent av ansvaret för det han har sagt. AMK är däremot ansvariga för sändningen av programmet och publiceringen av filen.
Alla mina kamrater har gjort över 170 podcastavsnitt och 13 veckor med AMK Morgon, och ni som lyssnar vet att det som skedde den 11 november inte är karakteristiskt för oss. Hot om sexuellt våld är så långt ifrån oss man kan komma. Det är vi även övertygade om att ni, våra mest lojala lyssnare, är medvetna om.
Nu ska vi försöka samla ihop oss efter det som hänt, och fortsätta så gott vi kan. Tack för er lojalitet och ert stöd.
/AMK
Kommer självklart fortsätta stödja, har man hängt med från starten utav AMK har man byggt upp ett band som inte bryts såhär lätt utan vet bättre om deras kapacitet och är övertygad om att dom lärt sig något utav allt det här!
Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
ja då är det väl dags för mig att stöddonera!
man kan ju hoppas alla som gillar podden men inte fått arslet ur vagnen tar och donerar några dollar så de kan fortsätta köra 2 veckor
(Jag tycker 2 veckor per månad är en rätt bra nivå för amk morgon)
2 veckor känns iof som en bra nivå om man samtidigt följer många poddar men önskar att killarna skulle kunna göra det på heltid för deras skull