Citat:
Regel: 1.06 - Användarnas anonymitet
Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.
Angående ett inlägg jag antydde en smärtsam punkt åt någon och jag outa inte någon utanför de berörda grundmedlemmarna ur AMK. Kan utan tvekan ta en avstängning för det här.
Men för att skita i uthängningen och återgå till min rant. Soneby är en riktigt kuksugande fitta, tänker på sig själv och ingen annan, riktig narcissist som gör det här endast för uppmärksam het. Även när hans kompis kommer och gästar på sin egna fritid och låter han hängas ut helt offentligt för ett misstag man gör på fyllan. Och sitter och njuter och gormar, JAG ÄLSKAR DET HÄR, var på dagen efter han tar grovt avstånd från det Kringlan sa.
Snacka om att pissa i såren under tiden man blir slagen och låtsas va good cop dagen efter. Snacka om psykologispel a la skolgården gånger 100. Jag var patreonstödare tidigare och uppskattade AMK förutom brölet och maktkampen om att ha någon och säga, där fyra män i olika kriser i livet chippar efter andan i en gemensam pod om att få bekräftelse. Fritte och Nisse är dom enda som kan gå med huvudet högt ur denna pod. Förstår chippen som ser allt genom humor medan Soneby hejjade på som om DIF ledde mot Gnaget med 3-0..