2015-11-16, 19:16
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kringlans frus twitter
Anna Björklund ‏@AnnaBjorklund 17 minför 17 minuter sedan

att en av alla komiker som nu "tar avstånd" fr "sexism" nyss tog med sitt minderåriga fangirlknull hem till oss för att imponera på henne

Vem tror ni komikern är? Nisse Hallberg??
Citera
2015-11-16, 19:22
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Haha! Åfan. Sjukt och jävligt fult av Åhléns i så fall.

"Åhléns-chefen säger att deras kampanjsamarbete med "Alla mina kamrater" avslutades i helgen enligt plan."

Länk: http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3946142.ece
Citera
2015-11-16, 19:27
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Soran, Mårten, Aron. Venne.
Citera
2015-11-16, 19:34
Medlem
canadianresourcess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Däremot tror jag som jag även nämnt innan, blir det finansiellt tufft för varumärket AMK. David & Fritte kommer klara sig, eftersom de har andra verksamheter. Däremot Soneby kommer nog få det tufft, ingen vågar anlita honom. Har även svårt att se att Hallberg kommer kunna klara sig på egna ben.

Citat:
Ursprungligen postat av Allibaba
Är det bara jag som får en känsla av att Nisse kommer hoppa av AMK morgon och även den vanliga podden?

Tror ni drar för stora växlar av den här händelsen. Visst är det en skitstorm just nu och det kanske kommer tröskas i någon vecka till. Några sponsorer som lämnar AMK, visst men slutet för podden? Soneby & Nisse kommer få det svårt att klara sig? Tror ni dom blir hemlösa? Kom igen. Dom klarade sig utmärkt i flera år utan Åhlens. Det här kommer blåsa över precis som allt annat.

Tror varken David eller Nisse kommer lämna podden, men om dom mot förmodan gör det så är det ju bara ett bevis på änslighet och jag förstår inte vad någon skulle tjäna på det? Bättre då att stå upp och erkänn att man skött det dåligt och sen komma igen, skadan är ju redan skedd.
Citera
2015-11-16, 19:44
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Tror ni drar för stora växlar av den här händelsen. Visst är det en skitstorm just nu och det kanske kommer tröskas i någon vecka till. Några sponsorer som lämnar AMK, visst men slutet för podden? Soneby & Nisse kommer få det svårt att klara sig? Tror ni dom blir hemlösa? Kom igen. Dom klarade sig utmärkt i flera år utan Åhlens. Det här kommer blåsa över precis som allt annat.

Tror varken David eller Nisse kommer lämna podden, men om dom mot förmodan gör det så är det ju bara ett bevis på änslighet och jag förstår inte vad någon skulle tjäna på det? Bättre då att stå upp och erkänn att man skött det dåligt och sen komma igen, skadan är ju redan skedd.

Skatan är redan skedd Skämt å sido, flera gånger i podden bevisat hur "ängslig" han är och även om den värsta skitstormen blåst över finns det Hyundai, Arla och TV3 jobb att förlora på att förknippas med den här skandalen. Blev förvånad att han medverkande i morgonshowen morgonen efter skandalen.
Citera
2015-11-16, 19:45
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Soneby & Nisse kommer få det svårt att klara sig? Tror ni dom blir hemlösa? Kom igen. Dom klarade sig utmärkt i flera år utan Åhlens.

Nu är ju samarbetet med Åhlens redan klart, så de pengarna har de ju redan håvat in. Men de lär ju inte få fler sponsorer och Soneby är det ju ingen som vågar anlita. Tror du underskattar situationen, men framtiden får utvisa...
Citera
2015-11-16, 19:49
Medlem
Citat:
Regel: 1.06 - Användarnas anonymitet

Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.

Angående ett inlägg jag antydde en smärtsam punkt åt någon och jag outa inte någon utanför de berörda grundmedlemmarna ur AMK. Kan utan tvekan ta en avstängning för det här.

Men för att skita i uthängningen och återgå till min rant. Soneby är en riktigt kuksugande fitta, tänker på sig själv och ingen annan, riktig narcissist som gör det här endast för uppmärksam het. Även när hans kompis kommer och gästar på sin egna fritid och låter han hängas ut helt offentligt för ett misstag man gör på fyllan. Och sitter och njuter och gormar, JAG ÄLSKAR DET HÄR, var på dagen efter han tar grovt avstånd från det Kringlan sa.

Snacka om att pissa i såren under tiden man blir slagen och låtsas va good cop dagen efter. Snacka om psykologispel a la skolgården gånger 100. Jag var patreonstödare tidigare och uppskattade AMK förutom brölet och maktkampen om att ha någon och säga, där fyra män i olika kriser i livet chippar efter andan i en gemensam pod om att få bekräftelse. Fritte och Nisse är dom enda som kan gå med huvudet högt ur denna pod. Förstår chippen som ser allt genom humor medan Soneby hejjade på som om DIF ledde mot Gnaget med 3-0..
Citera
2015-11-16, 21:39
Medlem
Ballongdjurs avatar
Kalla mig foliehatt, men jag tror att AMK kommer lägg ned faktiskt.
Iaf i sin nuvarande konstellation. Oerhört tyst från dem i soc medier.
Skulle väl inte sörja det isf, har mest lyssnat pga. David Sundin.

Svårt att göra comeback efter det här i mobbinglandet Sverige.
Kringlan skall absolut ha skit, och det är även rimligt att ge Martin en rejäl känga.
Men var finns proportionerna?
Kringlan har blivit av med alla uppdrag, han har bett om utsäkt, han är anmäld till polisen.
Förtjänar han verkligen att få sitt liv förstört? Är självmord det enda sättet han kan betala sin skuld med enligt Twitter? Är det isf ett proptioneligt straff?
Citera
2015-11-17, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur

Kringlan skall absolut ha skit, och det är även rimligt att ge Martin en rejäl känga.
Kringlan har blivit av med alla uppdrag, han har bett om utsäkt, han är anmäld till polisen.
Förtjänar han verkligen att få sitt liv förstört? Är självmord det enda sättet han kan betala sin skuld med enligt Twitter? Är det isf ett proptioneligt straff?
är det en retorisk fråga?
Citera
2015-11-17, 01:11
Medlem
BrotherJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur

Av med foliehatten för bövelen... Varför skulle AMK lägga ner för att kringlan gjorde bort sig en liten gång? Ge er nu. AMK kommer aldrig dö...
Citera
2015-11-17, 08:35
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Jag tror det där inte är något vidare seriöst.
Citera
2015-11-17, 09:00
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Vad snackar du om, dom är väl fortfarande uppe på 956 patrons och 5,677 dollar?

www.patreon.com/amkmorgon

Rensa din cache, nu 921/4 818.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in