2015-11-15, 12:36
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Vår värld klarade lightbearer men jag har då inte fått några shards trots att jag tände en basin. Var hämtar man sina shards?

questroom i kazordoon :P allt står på wiki om du söker på eventet och går längst ner
Citera
2015-11-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
questroom i kazordoon :P allt står på wiki om du söker på eventet och går längst ner

Tack, jag hittade det
Citera
2015-11-15, 23:57
Medlem
Då var man här igen för att ställa fler frågor, var så jävla länge sen man lirade.
Min rl lvl 95EK har börjat lira och jag är nu 76RP. Var kan vi hunta? Skiter fullkomligt i waste, har ca 4kk sedan tidigare. Ska bara vara fet jävla exp. Provade behemoths, tog för lång tid att döda även med SDS så landade på typ 200k/h. Hydras kör vi nu, ca 250k/h men måste finnas ngt bättre.

Väntar med spänning på svar

Edit: han blockar alltså och vi kör shared exp
Citera
2015-11-16, 00:18
Medlem
QQQ7000s avatar
Min server klarade eventet med. Har en main jag gjorde eventet på men vill ha exp på min alt. Men tydligen kommer jag inte in i questrummet för att jag ej gjort questen på alten. Någon som vet om Lucian kommer vara i Yalahar senare eller är det omöjligt att lämna in shardsen nu?
Citera
2015-11-16, 10:34
Medlem
Havsgetens avatar
Någon som lirar på Aurora? Har varit inaktiv sedan en bra tid tillbaks
Citera
2015-11-16, 21:10
Medlem
Deathwanderers avatar
folk som ska testa nya serven?
Citera
2015-11-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Då var man här igen för att ställa fler frågor, var så jävla länge sen man lirade.
Min rl lvl 95EK har börjat lira och jag är nu 76RP. Var kan vi hunta? Skiter fullkomligt i waste, har ca 4kk sedan tidigare. Ska bara vara fet jävla exp. Provade behemoths, tog för lång tid att döda även med SDS så landade på typ 200k/h. Hydras kör vi nu, ca 250k/h men måste finnas ngt bättre.

Väntar med spänning på svar

Edit: han blockar alltså och vi kör shared exp
Problemet med behemoths är att de är starka mot physical, därmed tar de för lång tid att döda. Hydras healar något otroligt mycket och även dem tar lång tid att döda. Istället för hydras skulle ni kunna köra dragon lords, ungefär samma hp/dmg/xp men de healar inte lika mycket. Om inte detta är tillräckligt efficient skulle ni även kunna köra high class lizards i zao (d.v.s. om ni har access.)

Lycka till med levlandet =)
Citera
2015-11-17, 15:12
Medlem
Gjorde nytt acc och skulle botta det.

Förde över cash från en av mina main acc för o köpa Tibia Coins (250 för en månads premmy).

KUnde bara köpa 200 stycken? Står inte varför men går bara inte att köpa på Market längre, vad fan är det om?

har dom seriöst suttit en cap på att man kan köpa 200st så man måste fylla på med egna Coins så man inte längre kan betala ett helt premium-månad med bara ingame cash?

Fyfan va greedy och unket isåfall!
Citera
2015-11-17, 15:17
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raenoc
Gjorde nytt acc och skulle botta det.

Förde över cash från en av mina main acc för o köpa Tibia Coins (250 för en månads premmy).

KUnde bara köpa 200 stycken? Står inte varför men går bara inte att köpa på Market längre, vad fan är det om?

har dom seriöst suttit en cap på att man kan köpa 200st så man måste fylla på med egna Coins så man inte längre kan betala ett helt premium-månad med bara ingame cash?

Fyfan va greedy och unket isåfall!

Såvitt jag vet finns det inte någon cap på hur många coins du kan köpa. Du fick inte slut på guld kanske? Eller det kanske inte var mer än 200 i auktionen du köpte från?
Citera
2015-11-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeckoMoria
Såvitt jag vet finns det inte någon cap på hur många coins du kan köpa. Du fick inte slut på guld kanske? Eller det kanske inte var mer än 200 i auktionen du köpte från?
Nope...

Måste ha o göra med att dom inte vill att man ska pumpa in premmy via sina mainaccs till lowlvls? Typ anti-bot grej-ish. Löjligt att lägga cappen på 200 och inte ge någon info om varför man ej kan få upp det till 250. Som du ser på bilden här så har jag cash så det är inte det som är problemet. Kan liksom inte dra i själva "köpa antal"-saken eller trycka på buy öht. Allt annat på Market går finfint att köpa.

https://gyazo.com/4f940e337e060c670b6f0a72c9ccee1e
Citera
2015-11-17, 18:35
Medlem
Stjaertsmoers avatar
>Skapar nytt acc för att botta
>Stoppas av anti bot-åtgärder från CIP
>Butthurt
>Tycker CIP är ett girigt skitföretag, trots att dom skulle kunna tillåta dig att skaffa prem och sedan deleta dig efter 3 dagar och ändå kamma hem stålarna för 30 dagars prem.

Citera
2015-11-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
>Skapar nytt acc för att botta
>Stoppas av anti bot-åtgärder från CIP
>Butthurt
>Tycker CIP är ett girigt skitföretag, trots att dom skulle kunna tillåta dig att skaffa prem och sedan deleta dig efter 3 dagar och ändå kamma hem stålarna för 30 dagars prem.

Tänker inte ens kommentera hur efterblivet det där är. Mer coins = mer pengar. Simpel math
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in