Russian doll Serpentin in
Ring in the box
Citat:
Ursprungligen postat av
blackmolly123
AB tv morgon som har telefonintervju med Elisabeth Kwarnmark, psykolog/psykoterapeut med lång erfarenhet av behandling av sexualbrottslingar.
Hon är ju inte insatt i LH-fallet utan uttalar sig allmänt och av vad hon sett i fallet och med den egna erfarenheten av sexualbrottslingar så kan hon tänka sig att "Nerijus personligen upprätthåller nekandet, fasaden, inför sig själv och omgivningen, för släpper han det rasar hela hans värld samman och att en sån gärningsman som i det här fallet, sexualsadism, ofta har allvarliga tvångstankar och mycket ångest och kan känna sig styrd av tvångstankarna utan att han förstår det själv."
Länk till intervjun;
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/98857
Bra länk och citering tackar för det!
I övrigt så är jag ytterst tveksam till varför man ska kalla nerjius akt för sexuell, den så extremt antisexuell den kan bli! Den har inget med sex att göra, ifall den mot förmodan skulle ha med sex att göra så är det strikt bara ur hans egna ögon och jag är förbannat trött på att se saker och ting ur förbrytarens ögon. I ren allmänhet. Han äger inte gravitationen till ett dödad människa med sitt dödade sexliv. Nej det är raka motsatsen.
Speciellt när det gäller denna handling, han är bara ute efter att trasha och dissa hela matrixet, sexualitet är en del av en människas identitet, men den här snubben har inget direkt intresse av detta, han gör heller inget sådant utan handlingen mynnar bara ut i storheten i att förminska andra. Det är och förblir en kannibal akt av en gourmet som inte alls på något vis nöjer sig med köttet, nej han vill ha kontrollen till köttet. Köttet tar han fram bara för att visa att han ratar det. Ren trashning. Och det är tråkigt att ens jämföra det med sex av någon typ, handlingen är kannibal och resultatet detsamma. Att stå med handskar och en pinne och peta på henne för att ha distans.
Han skulle nog inte ta något snarare tillföra. Och sedan lämna köttet att ta hand om sig själv.
-Med bara ett öga att se med och resten speglat i en gasbinda över. bunden utan att kunna röra armarna
-Ned med trosor & byxor, upp med annat så att jag kan dissa dig... Samtidigt som han håller för näsan och ser dum ut.
Citat:
"Andas-andas ta ett andetag
Input-Output, Input Output
Den varma blodet droppar Häll försiktigt över nålen
Gasbindans nät vindlar på likt fleece på bordet
Och mitt hjärta slår i takt med kardiografen
Bekräftar för honom takykardi som faktum.
Hjärtat skenar han skenar, men håller det inom sig
Sedan ställer han sig och ser ut att krama henne
men allt han vill är bara att känna något annat, och han kramar henne inte, Det är inte vad det kallas även om alla stillbilder av ett sådant förlopp kan se ut så, exakt så. Och blodspåren runt om kan bekräfta något sådant. Det är inget våld, det är inga kramar.
Andas-andas ta ett andetag
Input-Output, Input Output
Och här i mitten står den fantastiske läkaren och hela världen flimrar för honom, allsmäktig och jävlig. Nogsamt idiotiskt för att inte missa inlevelsen i hur patienten känner sig.
...
Citat:
Gasbindans nät vindlar på likt fleece på bordet
Och mitt hjärta slår i takt med kardiografen
Bekräftar för honom takykardi som faktum.
https://books.google.se/books?id=XyG3802xSdwC&pg=PA263&lpg=PA263&dq=tachyc ardia+causes+strangulation&source=bl&ots=cW0PcxqMu h&sig=8CWvg96oaEsimoqB8IGMOR9OMn8&hl=sv&sa=X&ved=0 CGoQ6AEwCWoVChMIv-_uxY6SyQIVhMZyCh2cpQFs#v=onepage&q=tachycardia%20c auses%20strangulation&f=false
Forensisk patologi (bläddra inte om du inte gillar bilder
Takykardi är ett tillstånd där hjärtat drar på i frekvensen då de inte kan leverera det som ska levereras, alltså ett tillstånd som uppstår när man inte kan andas ut och in, typ vid strypning. Han står där och rodnar omtöcknad av hur skönt det är när lisa små små blodkärl drar sig samma och huden sakta vitnar och signalerna till hjärtat bara ökar och ökar för det har inget all leverera med strömmen som kommer av hemoglobin utan någon last i sig.... Nerijus får en riktig homerun av det.
Måhända han avslutar med att låtsas vara en helig katolsk präst från någon orden som med lite tungomåls tal ollar trosan som för att visa att över han förstår den jordiska förkastligheten. Och att han sympatiserar med den, Neijus kan nog vara uppföd med en högt överdriven krucifix jesu lidande ikonism.
"Andningen Min hos mina patienter inbillade spelbar
Försvinner, slappa på sjukhuset fjäder,
Inte rädd för sterila instrument och nålar
Att gå med en pistol är inte på sluttningarna.
https://www.youtube.com/watch?v=uO2II98Hz1g
Citat:
Input-Output och vi kan återigen spela idioter
Och i mina ögon är det nog vad han i många och mycket har gjort, ägnar sig åt och gör. Spottar på familjen när han säger att han förstår. Samma lekar samma krokar. Han förstår inte det han säger sig förstå & förstår väl det han säger sig inte förstå.. Lite mer än en tillfällighet.
Spegla sedan gasbindan och gasbindandet med en typisk spegelfärg, silvergrått går bra. Sedan är det bara ett hitta en silvergrå box och lägga det i en silvegrå box så ordnar sig det säkert. Vad jag saknar på brottsplatsen är någon typ av barnsliga leksaker, vilka avtecknar lite mer av hans pjoller.