2015-07-10, 16:18
Medlem
Jag får då samma effekt hela tiden. Tror det beror på att ni missbrukar dem, ni jagar hela tiden efter rus osv då blir man aldrig nöjd.
Citera
2015-07-10, 16:23
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Citerar mig själv då Aftonhoran nojat upp mig ,,,har ätit runt 8 st tidigare och de har inte hänt så mkt blir väl lite mysigare men de är inte mkt som händer! kan någon avgöra om det är dom nya dödsdrogspillrena jag har?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21095037.ab ?

vad var det för butik som sålde såna fast gula? hmmm, aa dom e bommade nu, sidan iaf, tillbaka kommer dom nog.

skit i dem stavarna du har, eller bli klient till benz biz :P samma lika
Citera
2015-07-10, 17:15
Medlem
OnTheWeeds avatar
Vad kan man rekommendera för dos till någon utan tolerans på Ksalol? Fick några på posten idag, intog en men tycker inte jag känner något direkt.
Citera
2015-07-10, 17:20
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Vad kan man rekommendera för dos till någon utan tolerans på Ksalol? Fick några på posten idag, intog en men tycker inte jag känner något direkt.

Knäck en bira och ta en eller två till.
Citera
2015-07-10, 21:45
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed

1mg så 1 tabblet ska räcka, om det är skyst ksalol du fått.
Citera
2015-07-10, 21:48
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorldOnFire
Har ätit xanor och några andra bensos några gånger nu med lite mellanrum. I början tyckte jag att jag fick en stor effekt. Nu känns den lite sisådär. Tror inte det är tolerans då jag ätit så få gånger och haft mellanrum men kanske är mer det här med att man inte fattar att man är flöddrad. Har ni några knep för hur ni vet när ni tagit tillräckligt? Bestämmer ni en dos innan ni ska ta och så inte mer eller hur gör ni annars?

Det enda knepet jag kommit på hittills är att försöka skriva ett längre inlägg på forum. Om det har gått 45 minuter och jag fortfarande bara har skrivit ett par stycken fattar jag att jag är helt dum i huvudet och inte ska ta mer.

räcker med 1v av alpra snabb så ska du känna dig berusad. minst den sköna avslapnade känslan
Citera
2015-07-11, 02:43
Medlem
SNABBT SVAR TACK!
sitter med lite tjackavtändning och har ätit phizers xanor 5-6 stycken sen igår, senast 2 idag. Sitter på en karta frontin. Vet att de e samma verkningsämne men undrar ändå om dom e chill att blanda, alltså xanoren och frontin (blir rätt nojig när jag har tjackavtändning)

fan va najs de hade vatt me ett svar
Citera
2015-07-11, 13:23
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
SNABBT SVAR TACK!
sitter med lite tjackavtändning och har ätit phizers xanor 5-6 stycken sen igår, senast 2 idag. Sitter på en karta frontin. Vet att de e samma verkningsämne men undrar ändå om dom e chill att blanda, alltså xanoren och frontin (blir rätt nojig när jag har tjackavtändning)

lite sent svar men de e klart du kan trycka i dig dina frontin. jag hade tryckt iallafall 6-7st.
nannat gott efter 40min
märkligt ändå, du tar tjack och alpra, men frågar om det är safe o blanda alpra med alpra.

hehe.

allt är lugnt att blandat med allt, i moderation.
tror inte ett glas öl dödar en jonkare, ej heller 5mg metadon dödar en alkis..
knarka säkert brödrar, vet vad som funkar och inte funkar.
kunskap och respekt sen e man home safe.
Citera
2015-07-11, 13:50
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
SNABBT SVAR TACK!

ta det lugnt och tänk på hälsan, är tyvär inte ok i alla fall för alla indevider att blanda benso, beror på vad din kropp klarar av

läs igenom hela så är det personer som går ut med att säga hur det är o blanda benso med benso osv med flera sub, lite intressant läsning från säkra källor

är högt uppsatta opartiska profesorer som varit inblandade i denna artikel från fox
http://www.foxnews.com/health/2014/01/31/popping-xanax-is-more-harmful-than-think/
Citera
2015-07-11, 13:58
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
SNABBT SVAR TACK!

The drug can be particularly dangerous when taken in combination with other substances.

"If you mix a benzo with another drug that subdues your nervous system—painkillers, alcohol, antihistamines—the effects can be dangerous or deadly," Reinhold said. "Remember Heath Ledger?"

är Bindorf som är inblandad blandannaty i denna artikel som är högt respekterad inom forskning runt olika typer av substanser i USA, i sverige vet läkarna inget om alpra i gämförelse. dom är inte med på några gemensamma forskningar med andtra länder, inte öppet iaf vad jag har sätt, men ganska typiskt sverige, låt andra dega för att få info
Citera
2015-07-11, 16:06
Medlem
Hej. Hur är det att ta xanor samtidigt som man äter omeprazol? Kan det vara farligt? Har dem någon interaktion? Tänkte mig 0,5mg.
Citera
2015-07-11, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pankman
Hej. Hur är det att ta xanor samtidigt som man äter omeprazol? Kan det vara farligt? Har dem någon interaktion? Tänkte mig 0,5mg.

Jag äter såväl xanor som 20mg omeprazol på morgonen varje dag pga högt treointag!

Jag kan med 100% garantera dej att det är helt ofarligt och de ämnena gör inget varandra alls, omeprazol är för att ta bort bakterier och skydda magsäcken bara.

Ät på, ska själv ta en stav nu, du gjorde mej sugen ha ha

Med vänlig hälsning Wastebasket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in