Har testat lite olika droger. Jag har ADHD och Aspergers drag. Jag fick i mig spice vid två tillfällen. Ena gången spy o nojjig. Andra till akuten medvetslös. Så det var skit. Nu har jag testat lite olika kem. Kommer dock bara ihåg bokstavskombi på cmc -1 skall det stått på påsen. Jag upplevde ruset mycket positivt

Blev hur lugn o fokuserad som jag inte upplever med concerta som jag står på. Man kunde ta mer och mer. Dock märkte jag att effekten blev mindre nästan ingen alls, när man tagit det under ett dygn. Så får kroppen bara vila så får man tillbaks effekten och man behöver inte så stor dos.Ptpv om jag minns rätt, provade efter cmc men gillade inte den. Den hade inte nån effekt på mig tyckte jag iallafall. Kan själv inte så mycket av kem grejerna. Men en vän han får direkt från fabriken sa han..att dom kollar först att det är rätt som ligger i påsarna. Finns det någon som vet något om när man har adhd och om det har nån betydelse hur man reagerar på dessa sub? Vore intressant och veta.