2015-09-07, 01:24
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacemode
Hjärtklaffarna som tidigare nämnts, annars är katinoner jättesnälla mot kroppen. Dock kan du bli deprimerad eftersom man endast har ca 5-8mg serotonin i hjärnan, 5-ht2 receptorerna kan ta skada också om du får har lite serotonin efter att ha slösat det så dopamin tränger in, så kallad neurotoxicitet. Du kan bli risig i magen också där du har 5-ht3 receptorer (hjärnceller i tarmen). Annars är det lugnt, förutom att jag tycker att man blir klorifierad.

Instämmer med allt förutom att serotonergt syndrom är väldigt far away med endast 12g.

Det är så pass alltså?
Beror det något på substansen ifråga också?
Annars känns det som serotonergt syndrom är ganska så överdrivet.
Känns ju som om många oroar sig för det vid intag av diverse serotonerga substanser.
Det verkar alltid vara det första som kommer på tal liksom.
Citera
2015-09-07, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Det är så pass alltså?
Beror det något på substansen ifråga också?
Annars känns det som serotonergt syndrom är ganska så överdrivet.
Känns ju som om många oroar sig för det vid intag av diverse serotonerga substanser.
Det verkar alltid vara det första som kommer på tal liksom.
SS är inte så överdrivet. Har fått den en gång och kände hur jag blev svagare och svagare. Var helt inställd på att dö. Usch, värsta jag varit med om.
Citera
2015-09-07, 04:17
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
SS är inte så överdrivet. Har fått den en gång och kände hur jag blev svagare och svagare. Var helt inställd på att dö. Usch, värsta jag varit med om.

Med överdrivet syftade jag på risken att drabbas då och absolut inte SS i sig.
Förlåt om det verkade otydligt.
Citera
2015-09-07, 12:07
Medlem
esants avatar
Citat:

Vill du berätta vad det var för substans och dos och hur du klarade dig ur det hela?

Det låter jävligt skrämmande att bli svagare och svagare förresten, hade en mardröm om att jag blev det på någon drog en gång.
Citera
2015-09-07, 18:07
Medlem
Spacemodes avatar
Citat:
Utveckla hur du fick SS. Jag har råkat få i mig groteska mängder av allehanda substanser, både IV, nasalt och i bomb. Inte varit nära även om jag fått myrkryp i synen.
Det är även läskigt att va helt tom på serotonin så man gråter hela tiden.
Citera
2015-10-12, 08:58
Avslutad
Har testat lite olika droger. Jag har ADHD och Aspergers drag. Jag fick i mig spice vid två tillfällen. Ena gången spy o nojjig. Andra till akuten medvetslös. Så det var skit. Nu har jag testat lite olika kem. Kommer dock bara ihåg bokstavskombi på cmc -1 skall det stått på påsen. Jag upplevde ruset mycket positivt Blev hur lugn o fokuserad som jag inte upplever med concerta som jag står på. Man kunde ta mer och mer. Dock märkte jag att effekten blev mindre nästan ingen alls, när man tagit det under ett dygn. Så får kroppen bara vila så får man tillbaks effekten och man behöver inte så stor dos.Ptpv om jag minns rätt, provade efter cmc men gillade inte den. Den hade inte nån effekt på mig tyckte jag iallafall. Kan själv inte så mycket av kem grejerna. Men en vän han får direkt från fabriken sa han..att dom kollar först att det är rätt som ligger i påsarna. Finns det någon som vet något om när man har adhd och om det har nån betydelse hur man reagerar på dessa sub? Vore intressant och veta.
Citera
2015-11-16, 22:47
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Hej, jag har lite frågor angående denna substans och jag hade blivit tacksam om någon vänlig själv kunde upplysa mig lite.

Vilken dos skall man bomba om man vill må riktigt bra?
Hur många gånger kan man fylla på under en kväll?
Hur länge varar ruset?
Vilka droger är den mest lik?

Peace out!
Citera
2015-11-17, 21:37
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Hej, jag har lite frågor angående denna substans och jag hade blivit tacksam om någon vänlig själv kunde upplysa mig lite.

Hur länge varar ruset?

Peace out!

1. 200-250mg
2. Igen begränsning. När du känner för de
3. I början över timmen mot slutet halvtimme
4. Dålig mdma med lite tjack

Edit: bomba inte, snorting is the way to go.
Citera
2015-11-21, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat

Hur länge varar ruset?

Peace out!

Finns detta kvar någonstans?
Citera
2015-11-21, 23:40
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Finns detta kvar någonstans?

Ja kolla i drogshop delen lite högre upp.
Citera
2015-11-22, 07:48
Medlem
Det här är en riktigt bra RC tycker jag. Alldeles lagom, men inte klen. Har dock för mig att den frätte som satan, inte som MD, men väldigt mycket ändå. Luktade också räka/krabba. Och ATn var inte så värst farlig heller, och ingen depression och sådant som av E/MD. Kändes ändå som att den gick rätt hårt på serotoninet men funkade lika bra varje helg i rad i en månad. En alldeles lagom mix av stimulans och fart och samtidigt lika mysig som 6-mapb om inte mer. Men inte som MD. Trodde att den skulle bli mycket mer populär faktiskt.
Citera
2015-11-22, 14:00
Medlem
svampssons avatar
Runkstimulanten #1. Jag är glad att den blev klassad, annars hade jag förmodligen runkat picken av mig. Tacohäj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in