Citat:
Yttrandefrihet handlar ju knappast om att hålla käften för att någon annan tycker det.jag sympatiserar med terroristerna som dödade alla i frankrike. så länge man hånar ett folk som man vet tar mycket allverligt på dessa hån så får man skylla sig själv när sådant händer. här spelar inte yttrandefrihet in alls. om jag säger framför dig att din mamma är en hora luder en fitta att jag teoretiskt sett vill våldta dina syskon/barn så vill väl du slå mig på käften? ska jag skylla på att enligt lagen får jag säga såhär? jag välkommnar mer terrordåd mot dessa regeringar som tillåter folket att håna en religion där folket tar mycket allvarligt på hånen. som man bäddar får man ligga 
anonymous kan inte göra mer än att stänga av konton eller outa folk som kanske vill söka sig till is. de kan ingenting som vanligt. ibland krävs det mer än att sitta vid en dator och cracka hacka lite.
det journalisterna visste och som resten av folket vet är att alla som hånar mohammad riskerar sina liv och muslimerna bryr sig inte ett skit om den yttrandefriheten ni/de har. så är det. länge leve is

anonymous kan inte göra mer än att stänga av konton eller outa folk som kanske vill söka sig till is. de kan ingenting som vanligt. ibland krävs det mer än att sitta vid en dator och cracka hacka lite.
det journalisterna visste och som resten av folket vet är att alla som hånar mohammad riskerar sina liv och muslimerna bryr sig inte ett skit om den yttrandefriheten ni/de har. så är det. länge leve is
I ett fritt land skall man inte alls skylla sig själv. Man skall få agera och tala fritt utan att någon gör ett jävla skit mot det.
Att vi sedan importerar en massa jävla terrorister till Europa är ju bara att beklaga. Sverige är ju extremfall där. Så jävla korkat.
Det du skrev som ett exempel är väl precis en sådan sak ni kamelryttare kan säga och står för.
Vill slå på käften... Faktum är ju att brutalt få västerlänningar (riktiga) skulle slå dig på käften. Ribban är hög för att bete sig som en idiot.
Det finns en lag mot hot och det är domstolarna som skall ta hand om det där inte medborgarna själva.
Tyvärr har vi ju hetslagstiftning och det är ju den som skall reglera yttrandefriheten. Inte vad random muslim får för sig.
Tar man aldrig hit muslimerna du värnar så mycket om så skulle vi ju aldrig ha problemet. Svårt att bli dödad av terrorister som inte är här. Skall du försvara eländet så lev med att vi hatar muslimer, Islam och allt vad ni står för då. Självförvållat av er jävla hatideologi som inte respekterar västerländska resonerade lagar och demokratiska samhällen men att leva på produkten av våra samhällen, hårt arbete, medborgare och deras välfärdsstater går bra.
Skit skall skit ha även här i väst. Och ni skall inte vara här.
"och muslimerna bryr sig inte ett skit om den yttrandefriheten ni/de har" - Precis. Därför vi aldrig skall importera skiten till Europa och håna och berätta hur jävla fail och vilken skit det är tills det blir bättring.