• 1
  • 2
2015-11-16, 06:55
Medlem
Kände att jag främst ville fråga herrarna här på forumet efter endel intressanta diskussioner med mina tjejkompisar, då det kommer till att suga kuk på ett visst sätt som verkar vara ett ganska vanligt mönster för många killar, under sexet. OBS nu utgår jag ifrån att tjejen och killen har sex ihop för första gången, eller möjligtvis andra. Alltså - INNAN man hunnit utforska vad den andre partnern gillar i sängkammaren.

Jag, liksom majoriteten av mina vänner har i säkerligen 7 av 10 fall varit med om att killen antingen under förspelet, eller under sexakten, tar för givet och trycker ner tjejens huvud hård och rejält ner mot killens kuk, för att suga av. Trots att man håller på att kräkas och känner obehag, vilket killen omöjligtvis kan missa då det hörs när man klöks, fortsätter killen och försöker trycka ner huvudet ännu mer, tar gärna tag i håret liksom en hästsvans och guppar med kuken långt ner i halsen.
Helt plötsligt är man i en situation där man inte styr det man utför själv, knappt lyckas andas och håller på att kräkas. -Missförstå mig inte, i rätt sammanhang älskar jag att få ge oralsex!!
MEN om JAG hade gjort så mot en kille första gången vi ligger: Pressat ner hela ansiktet i mitt könsorgan och då jag hör att han knappt kan andas fortsätter jag, jag tar till och med tar tag i hans hår och rycker hans huvud upp och ner, rejält med ett riktigt hårt grepp. -Hade jag känt mig ÄCKLIG och nästintill så jag känner att jag gör ett övergrepp på denna person, som jag inte har en aning om vad han tycker om i sängen, om han ens vill ner mot mitt könsorgan och få hela härligheten upptryckt i nyllet tills han inte kunnat andas. Fy fan. Hade känt mig så djurisk. Så självisk. Så äcklad av mig själv, att hålla på sådär. Hade aldrig någonsin kunnat ligga där och bara njuta.

Tankar eller åsikter från er killar? Erfarenheter från andra tjejer?

OBS jag älskar att ge oralsex, misstolka mig inte. Men att pressa ner mitt ansikte och få mig att klökas med hans kuk i hela halsen på mig, ofta bland det första killen gör, är något jag aldrig någonsin hade kunnat göra utan att först känt av läget, pratat om det, eller att tjejen på eget initiativ visar att hon älskar deepthroughtning och hårda tag med ryck i håret.

Mvh Y
Citera
2015-11-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Kände att jag främst ville fråga herrarna här på forumet efter endel intressanta diskussioner med mina tjejkompisar, då det kommer till att suga kuk på ett visst sätt som verkar vara ett ganska vanligt mönster för många killar, under sexet. OBS nu utgår jag ifrån att tjejen och killen har sex ihop för första gången, eller möjligtvis andra. Alltså - INNAN man hunnit utforska vad den andre partnern gillar i sängkammaren.

Jag, liksom majoriteten av mina vänner har i säkerligen 7 av 10 fall varit med om att killen antingen under förspelet, eller under sexakten, tar för givet och trycker ner tjejens huvud hård och rejält ner mot killens kuk, för att suga av. Trots att man håller på att kräkas och känner obehag, vilket killen omöjligtvis kan missa då det hörs när man klöks, fortsätter killen och försöker trycka ner huvudet ännu mer, tar gärna tag i håret liksom en hästsvans och guppar med kuken långt ner i halsen.
Helt plötsligt är man i en situation där man inte styr det man utför själv, knappt lyckas andas och håller på att kräkas. -Missförstå mig inte, i rätt sammanhang älskar jag att få ge oralsex!!
MEN om JAG hade gjort så mot en kille första gången vi ligger: Pressat ner hela ansiktet i mitt könsorgan och då jag hör att han knappt kan andas fortsätter jag, jag tar till och med tar tag i hans hår och rycker hans huvud upp och ner, rejält med ett riktigt hårt grepp. -Hade jag känt mig ÄCKLIG och nästintill så jag känner att jag gör ett övergrepp på denna person, som jag inte har en aning om vad han tycker om i sängen, om han ens vill ner mot mitt könsorgan och få hela härligheten upptryckt i nyllet tills han inte kunnat andas. Fy fan. Hade känt mig så djurisk. Så självisk. Så äcklad av mig själv, att hålla på sådär. Hade aldrig någonsin kunnat ligga där och bara njuta.

Tankar eller åsikter från er killar? Erfarenheter från andra tjejer?

OBS jag älskar att ge oralsex, misstolka mig inte. Men att pressa ner mitt ansikte och få mig att klökas med hans kuk i hela halsen på mig, ofta bland det första killen gör, är något jag aldrig någonsin hade kunnat göra utan att först känt av läget, pratat om det, eller att tjejen på eget initiativ visar att hon älskar deepthroughtning och hårda tag med ryck i håret.

Mvh Y

Klockren porrskada, sådär håller dom på i porrfilmer och har gjort i många år nu!
Citera
2015-11-16, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Klockren porrskada, sådär håller dom på i porrfilmer och har gjort i många år nu!
Detta. Porr förstör naturlig sex, precis som syftet med porr är.
Citera
2015-11-16, 07:24
Medlem
Klökas?

Jag trycker alltid ner huvudet utan att fråga, brukar dock i stort sett alltid vara uppskattat. Skulle dock inte fortsätta om jag märker att hon inte vill.
Citera
2015-11-16, 07:29
Medlem
Marionettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Klökas?

Jag trycker alltid ner huvudet utan att fråga, brukar dock i stort sett alltid vara uppskattat. Skulle dock inte fortsätta om jag märker att hon inte vill.

Klökas= hulka= nästan spy
Citera
2015-11-16, 07:32
Medlem
Katzyns avatar
wtf?

Jag älskar sånt, men har verkligen inte varit med om att någon kille gjort det utan att prata om det först. Vilket väl är bra egentligen. Vad som är mer störande är att jag flera gånger bett om det och killen antagligen vägrat eller gjort det på ett så försiktigt och nervöst sätt att man förstått att han inte alls gillat det eller varit bekväm med det.

Vad är det för fel på mig? Eller är det en 90-talistgrej kanske...
Citera
2015-11-16, 07:32
Medlem
Marionettes avatar
Och när ni fått denna behandling agerar ni hur? Låter ni han fortsätta godkänner ni handlingen. Säger ni inget likaså. Fortsätter ni sexakten och slutför godkänner ni också.

Är man i en situation man inte godkänner, visar man det på något sätt genom att putta bort karl, fråga va i helvete han håller på med och ber han gå.

Och ja, porrskadad.
Citera
2015-11-16, 07:38
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Du är tänd på vad han har gjort men låtsas fördöma det.
Stå för vad du gillar istället.

Varför skulle man ljuga om vad man gillar på ett anonymt forum på internet? Tjänar knappast något syfte ö.h.t.

Till TS: Jag är själv kille och låter alltid tjejen ta initiativ till oralsex. Män som utför det du beskriver är både porrskadade och har ingen social förmåga. Kanske även har något mindrevärdeskomplex där kommunikation ersätts med order. Jag anser att kommunikation är en viktig del utav sex. Det ska vara skönt för båda parter, då är det som mest upphetsande. Sedan tänder ju alla på olika saker och det finns säkerligen både killar och tjejer som tänder på att tvinga till sig oralsex, men man kan ju tycka att man ska kunna tygla sina impulser någorlunda annars så skulle man ju lika gärna kunna rättfärdiga våldtäkt.
Citera
2015-11-16, 07:39
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marionette
Och när ni fått denna behandling agerar ni hur? Låter ni han fortsätta godkänner ni handlingen. Säger ni inget likaså. Fortsätter ni sexakten och slutför godkänner ni också.

Är man i en situation man inte godkänner, visar man det på något sätt genom att putta bort karl, fråga va i helvete han håller på med och ber han gå.

Och ja, porrskadad.
Bra inlägg. Hur svårt ska det vara att visa att man inte vill ha det så?
Citera
2015-11-16, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
wtf?

Jag älskar sånt, men har verkligen inte varit med om att någon kille gjort det utan att prata om det först. Vilket väl är bra egentligen. Vad som är mer störande är att jag flera gånger bett om det och killen antagligen vägrat eller gjort det på ett så försiktigt och nervöst sätt att man förstått att han inte alls gillat det eller varit bekväm med det.

Så intressant att höra en helt annan erfarenhet! Och även om du älskar det tycker jag bara det är positivt och respektfullt att fråga först.. hehe du menar att killen inte gillar att han tar intiativ till hårdare tag, eller att du ska suga överhuvudtaget?

Mvh
Citera
2015-11-16, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
wtf?

Klart att det typ är en 90-talistgrej, du är uppvuxen på internetporr och tror
att det är så sex går till.. eller så är det så sex går till idag och jag som är gammeldags haha
Citera
2015-11-16, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6

Ja men visst är det de! Klassiker!
Men.. förstår inte... skulle man alltså kunna tro på att det är så verkligheten fungerar, som på porrfilm?
Där man redan innan planerat upplägget. Kör med omtagningar, fejkar orgasmer, står och runkar upp kuken i ett hörn innan start för att vara riktigt redo? Pressar in den i ettan och därefter direkt i tvåan enligt filmen, men
det är förstås klippta scener. Förstår att porren kan vara en inspiration för att utforska sex, eller för att förbereda sig med. Men att tro att det är såhär det funkar automatiskt, kan man verkligen tro det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in