Citat:
Ursprungligen postat av
GulsomSol
Hörde att han gjorde en blunder under debatten när han trodde att Kina ingår i frihandelsavtalet TPP som just förhandlats fram.
Det stämmer.., jag lite halvsov men han få mig några pärlor generellt.
-Rand Paul ifrågasätter om Marco Rubio
egentligen har konservativa värden i.o.m hans pengaspenderande. Riktigt bra utav Paul..(annars gjorde Marco inte alls dumt ifrån sig)
-Rand Paul ger sig på Bush som vill införa "no-fly zone" i Syrien, alert utav Paul som undrar om Bush verkligen vet att det innebär att man kommer att "peppra" på ryska flyg..
-Trump vs Bush om Syrien, stora skillnader..
-Carly Fiorina gör en groda angående Putin, höjdpunkten vid 14:13. Börja se den halvminuten före i sammandraget
Ett 22 minuters sammandrag :
https://www.youtube.com/watch?v=H34EzVSQwFw
Tyckte Trump var starkast i inledningen, högg på andra om chansen gavs, fick poänger och applåder ! Rand Paul verkade även snacka ifrån hjärtat..,
men med hjärnan inkopplad. Rubio står även ut, tror han kommer att växa med tiden..
Bristen ifrån honom..(Trump), han
måste även börja visa att han har en mjukare sida, vardagligare sida.., som appellerar kvinnor, högerorienterade demokrater..
(om inte annars, pallra sig ut och se en baseballmatch som privatperson..,typ !)
Just
nu tror jag att det kommer att komma ner till : Rubio vs. Trump i slutändan !
(med reservationen : Trumps ev. skandal.., som jag inte har lagt bakom mig. Har ju skrivit om det tidigare i tråden)