2015-11-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Nej.

Jag har inte värvat en enda person.

Hur mycket har du kunnat tagit per gång? Stämmer inte siffrorna om max-uttag vi sett?
Citera
2015-11-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inge.namn
Hur mycket har du kunnat tagit per gång? Stämmer inte siffrorna om max-uttag vi sett?

Det du pratar om gäller den dagliga försäljningen av coin. Jo, det finns ett max-tak vad gäller detta. Det beror på vilket "utbildningspaket" du valde att investera i. Jag investerade i det paket som kostar 1000 euro. Jag kan sälja coin dagligen, till ett värde av 36 euro.

Detta har inget med uttag att göra.

Mvh, Fibbelito.
Citera
2015-11-15, 19:49
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Det du pratar om gäller den dagliga försäljningen av coin. Jo, det finns ett max-tak vad gäller detta. Det beror på vilket "utbildningspaket" du valde att investera i. Jag investerade i det paket som kostar 1000 euro. Jag kan sälja coin dagligen, till ett värde av 36 euro.

Detta har inget med uttag att göra.

Mvh, Fibbelito.

Men då ligger du ju inte +-0. Det gør du ju først när du fått tillbaka dina satsade pengar - i riktiga pengar.
Citera
2015-11-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Men då ligger du ju inte +-0. Det gør du ju først när du fått tillbaka dina satsade pengar - i riktiga pengar.

Läs mitt inlägg på förra sidan! jag har fått pengarna insatta på mitt konto. I fredags kom pengarna.
Citera
2015-11-15, 19:53
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Läs mitt inlägg på förra sidan! jag har fått pengarna insatta på mitt konto. I fredags kom pengarna.

Ok, ditt "detta har inget med uttag att gøra" gjorde att jag tolkade det som att det inte hade med uttag att gøra.
Citera
2015-11-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ok, ditt "detta har inget med uttag att gøra" gjorde att jag tolkade det som att det inte hade med uttag att gøra.

Jag svarade på inge.namn:s fråga angående max-uttag. Det finns ett max-tak vad gäller daglig försäljning av coin, men inget uttags-tak.

Hoppas jag varit tillräckligt tydlig nu
Citera
2015-11-15, 20:04
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Jag svarade på inge.namn:s fråga angående max-uttag. Det finns ett max-tak vad gäller daglig försäljning av coin, men inget uttags-tak.

Hoppas jag varit tillräckligt tydlig nu

Jag kanske är søndagstrøg men før att gøra det tydligt før mig så säljer du till exempel maximalt i 100 dagar, detta läggs på en eurohøg och sedan tar du ut €3600 (varfør inte valutagränserna är i onecoin är ju lite lustigt) samlat. Det tar sedan tre veckor før Onecoin att processa din transfererering och de tar €15 før jobbet och du har ingen ränta i under utlåningen.

Rätt uppfattat?
Citera
2015-11-15, 20:59
Medlem
Citat:
Jag kanske är søndagstrøg men før att gøra det tydligt før mig så säljer du till exempel maximalt i 100 dagar, detta läggs på en eurohøg och sedan tar du ut €3600 (varfør inte valutagränserna är i onecoin är ju lite lustigt) samlat. Det tar sedan tre veckor før Onecoin att processa din transfererering och de tar €15 før jobbet och du har ingen ränta i under utlåningen.

Rätt uppfattat?

Yes, korrekt
Citera
2015-11-15, 21:49
Medlem
Flyingrider78s avatar
Bra event i Stockholm med Dr Ruja Ignatova, uppskattningsvis var det ca 3000 personer som kom.

Här nedan en video som visar hur det nya Onecoin-Mastercardet fungerar.

https://www.youtube.com/watch?v=EOzmR1u1dsc
Citera
2015-11-15, 21:56
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Bra event i Stockholm med Dr Ruja Ignatova, uppskattningsvis var det ca 3000 personer som kom.

Här nedan en video som visar hur det nya Onecoin-Mastercardet fungerar.

https://www.youtube.com/watch?v=EOzmR1u1dsc

Vem tar emot betalning med onecoin nu då? Hur debiterar MC Onecoinsystemet før din betalning i Onecoin till den som tar betalt i Onecoin?

Massor av de 3000 som inte fick plats. https://youtu.be/iPPhX8j5CkY Eller menade du 300 egentligen? Också blev det lite fel?
Citera
2015-11-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Om du inte "grönar" Onecoin så ser jag inte meningen med dina meningsläsa inlägg.

Onecoin kommer inte att nå den öppna marknaden , eftersom det kommer Ruja aldrig att ha råd med...

Och om du inte accepterar att de punkter som räknats upp (Flertalet lögner från representanter för företaget) så kan du gärna få köpa mitt navelludd som är värt 1 Miljon , det kommer att bli värt 2 miljoner inom ett år!

Jag skiter väl i om du begriper min avsikt eller ej, för övrigt har jag redan förtäljt den. Och huruvida mina inlägg tillför mening eller ej är du knappast kompetent nog att bedöma, givet dels att du inte begripit varför jag skriver och dels för att du redan bevisat att du inte är kapabel att tänka i särskilt vida banor.

För övrigt kan du dra åt helvete, ditt otrevliga, raljanta jävla as
Citera
2015-11-15, 23:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Det du pratar om gäller den dagliga försäljningen av coin. Jo, det finns ett max-tak vad gäller detta. Det beror på vilket "utbildningspaket" du valde att investera i.

Men vänta lite nu.. Investera i?
Enligt normal marknadsteologi så är det en persons kunskaper som definierar vad personen kan tjäna i ett system.
Att köpa en utbildning är enkelt. Att förstå den är något helt annat.

Menar du att en persons avkastning är beroende av vilka utbildningar personen köpt, snarare än vilka utbildningar personen förstått?

Citat:
Jag investerade i det paket som kostar 1000 euro. Jag kan sälja coin dagligen, till ett värde av 36 euro.

Tillbaks till ruta ett i tråden med andra ord.

Jag förstår detta system rakt av, hur det är uppbyggt samt hur det fungerar. Kan jag trots det inte göra de enligt mina skills definitivt lyckade och lukrativa storaffärer med denna valuta utan att först köpa någon av detta företags intellektuellt värdelösa kursprogram?

Med 100 tusen spänn i näven, så kan jag plocka tusen spänn per dag från Chans/Riskfonder enbart (50 spänn avgift per transaktion, pengarna på kontot inom 4 timmar). Hur mycket kan jag plocka per dag från Onecoin-systemet, utan att köpa en enda av deras utbildningar?

Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78

Ok, man har hållit ytterligare ett SEMINARIUM.
Säg mig, var inträdet gratis (förutom garederobsavgiften)?
Senast redigerad av Trolltestet 2015-11-15 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in